o god ja, het was natuurlijk geen homokroeg.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
maar idee of hij wel zo'n soort interesse had
quote:
los van elkaar is het wel lekker maar dat allemaal bij elkaar.quote:
weet ik niet meerquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, het was natuurlijk geen homokroeg.
ja dat zal ook wel genant geweest zijn.maar ja, een vreemde die bier geeft dat doet ie niet zomaar.
Er zat toch geen GHB in o.i.d.?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet ik niet meer
achja misschien is hj er volgende week weer we zullen zien
je zult zien dat je hem morgen gewoon op de straat tegenkomquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee en nee, maar hij woont wel in de buurt bij mij maar ken hem niet en had hem verder volgens mij nog nooit gezien daar
als ik hem dan herkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ach, dan kan jij hem altijd nog een biertje geven.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je zult zien dat je hem morgen gewoon op de straat tegenkomen niet blozen he
ik kom nooit op straatquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je zult zien dat je hem morgen gewoon op de straat tegenkomen niet blozen he
quote:
he kerelquote:
ik ben vreemd met het herkennen van mensen, sommige herken ik na jaren gewoon, en laatst zag ik ene oud klasgenoot in de kroeg en toen moest ie gewoon zeggen wie hij wasquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
BONNIE!!!
![]()
ach, wij stapten ook kachel in de cab. We gingen 'eventjes' wat drinken.
Biertje gekregen van iemand die je niet kent dus...Hmmmmmmmm zou er bijna wat achter zoekenquote:
quote:
ik zat op je te wachten, weet jij wat voor een accent ze daar in Bolivia spreken ? R heeft vrienden over uit B en ik kan het bijna niet verstaan, terwijl in Spanje ik nooit problemen hebquote:
goed naar de zin gehadquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Stroekie het had gehad met zijn bierbrouwerij, Middelleeuws eten en clubben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |