Natuurlijk wel, je weet toch dat je op mij kunt bouwen wat dat betreft?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:28 schreef sig000 het volgende:
Kutzooi, ben ik er ff is er verder niemand.
Editorsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:55 schreef tong80 het volgende:
The Editors is een leuke copy van Joy Division
Oe! Ratatat. Fijn bandje. Ik heb ze een paar maanden terug live gezien en dat was bijzonder goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:03 schreef IQM het volgende:
Ik luister naar:
Ontdekt dankzij Knocked Up (het was de muziek die de echo's van Alison begeleidde).
Haha.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
Serieus, dit nummer neurie ik overdag gewoon he.
Beterschap.quote:Momenteel ben ik flink verkouden dus dan klinkt dat ook nog eens heel goed zelfs..
Rot herfst.
Enfin, zo kom ik het wel door.
2 uur is niet gelukt maar ga het niet omarmen. Toffe nacht verder. En nu echt..
Welkom bij de club van hopeloze mensen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
2 uur is niet gelukt maar ga het niet omarmen. Toffe nacht verder. En nu echt..
En ook dit is een aanrader:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In this light and on this evening
![]()
(Het nummer dan, he.. )
Vond ik ook, maar In this light and on this evening en The Boxer overstijgen de single zo ver, dat hij bij mij een beetje ondergesneeuwd is inmiddels.quote:
Dat is wel het mooie van dit topic inderdaad, het blijft maar bestaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je weet toch dat je op mij kunt bouwen wat dat betreft?
Ik durf en wil het niet googlen, maar ik ben zelfs bang dat dit het eerste lopende en blijvende topic op heel het Nederlandse internet is, in veel verschillende vormen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is wel het mooie van dit topic inderdaad, het blijft maar bestaan.
Ja, idem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:18 schreef sig000 het volgende:
*btw mijn poging om een 9-5 ritme te krijgen is weer grandioos mislukt.
Ach het is maar een internetforum toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik durf en wil het niet googlen, maar ik ben zelfs bang dat dit het eerste lopende en blijvende topic op heel het Nederlandse internet is, in veel verschillende vormen.
Nee, da's vast niet waar, maar wel de langst lopende reeks op FOK!, en daar moeten we het maar mee doen.
1,2,3, knop uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Best wel klote is dat, heb het echt niet zelf in de hand.
Dat zeggen ze ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach het is maar een internetforum toch?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
[..]
1,2,3, knop uit.
En toch doe jij dat niet en ik ook niet.
Ruk is het wel.
En toch om 6.15 opstaan ofzo?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
[..]
1,2,3, knop uit.
En toch doe jij dat niet en ik ook niet.
Ruk is het wel.
Ik heb te lang in ploegendienst gewerkt om ooit nog normaal ritme te krijgen ,denk ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:43 schreef Stali het volgende:
Maar een normaal ritme handhaven zal wel fijn zijn.
Ryan werkt in wisseldiensten en inderdaad. Wanneer "iedereen" net aan het werk gaat zit hij in een gemakkelijke soesbroek en drinkt een biertje. Ander ritme.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb te lang in ploegendienst gewerkt om ooit nog normaal ritme te krijgen ,denk ik.
Aan de andere kant,wat is normaal nog?
Ik heb het geprobeerd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:48 schreef Lamon. het volgende:
Gaat nooit gebeuren, heb er maar vrede mee.
Je hebt het of je hebt het niet. ....
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:51 schreef Stali het volgende:
Wat luisteren of zien de die hard bikkels?
Hebben jullie een mooi nachtmutsje voor mij? Want ik ga er een eind aan breien.
De Pixies zijn tof maar deze was beste Iggy Pop nummer ooit naar mijn mening.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:04 schreef Stali het volgende:
Ik dacht dat even dat het van de Pixies was..
Welterusten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Lamonski? Kijken!
Dit vind ik echt een filmpje voor jou.
Graag!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:28 schreef zarGon het volgende:
Ik heb er nog eentje voor je, als je wil.
Welterusten, dotje.
Het was zaterdag, niet vrijdag. Nu is het zondag en je bent idd weer te vroeg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Vrijdag is gewoon een doordeweekse werkdag..
Nu ben ik wel iets te vroeg..
Maar intussen wel gezellig met me meelopen he?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het was zaterdag, niet vrijdag. Nu is het zondag en je bent idd weer te vroeg.
Foei!
The damage is already done.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar intussen wel gezellig met me meelopen he?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |