abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73354346
same here. Iedereen om me heen settelt (ofzo ) . Ben gewoon ook niet zo snel onder de indruk van iemand. En als het es een keer raak is.... ga ik er wel helemaal voor. Soms wat teveel....
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_73354504
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:41 schreef Apotheose het volgende:
Ben gewoon ook niet zo snel onder de indruk van iemand.
en dit.
pi_73354552
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:11 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Maar hoe kun je er zo zeker van zijn dat je ooit de juiste tegenkomt?
Waarom moet het meteen 'de juiste' zijn? Is gewoon iemand die nu leuk is niet goed genoeg? Na een tijdje merk je dan vanzelf of het leuk blijft en meermeermeer wordt of toch wegzakt. Als je alleen maar de perfecte vrouw wil, is de kans dat je er een vindt die bij je past volgens mij veel kleiner dan als je gewoon geniet van wat op je pad komt.
Daarmee bedoel ik niet dat je maar genoegen moet nemen met minder, maar soms weet je aan het begin nog niet hoe goed iets kan worden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:55:54 #29
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_73354678
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:41 schreef Apotheose het volgende:
same here. Iedereen om me heen settelt (ofzo ) . Ben gewoon ook niet zo snel onder de indruk van iemand. En als het es een keer raak is.... ga ik er wel helemaal voor. Soms wat teveel....
Van dat laatste heb ik nooit spijt, ik hou niet van afwachtend en huiverig een relatie instappen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:02:38 #30
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_73354886
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
...soms weet je aan het begin nog niet hoe goed iets kan worden.
QFT
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_73355137
Ik krijg bij dit topic een banner van "Maatje meer, chatten en daten met volslanke mensen"
pi_73355448
TS je bent toch pas een jaar terug uit de kast gekomen? neem aan dat je eerst eens een beetje hebt moeten wennen aan interesse van/voor vrouwen ipv mannen. Lijkt me eerder dat je over een tijdje pas echt serieus op zoek gaat naar een vaste partner. Zou het juist vreemd vinden als je al helemaal gesetteld zou zijn met huisje boompje beestje na zo'n ommezwaai.
misschien een beetje overhaaste conclusie van jezelf?
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:29:16 #33
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_73355662
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:11 schreef ShadyLane het volgende:
Ik krijg bij dit topic een banner van "Maatje meer, chatten en daten met volslanke mensen"
Relatietherapie, omg Rotterdam.

"Breng de balans terug in je relatie wacht niet te lang."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:30:20 #34
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73355689
quote:
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:21 schreef solaire het volgende:
TS je bent toch pas een jaar terug uit de kast gekomen? neem aan dat je eerst eens een beetje hebt moeten wennen aan interesse van/voor vrouwen ipv mannen. Lijkt me eerder dat je over een tijdje pas echt serieus op zoek gaat naar een vaste partner. Zou het juist vreemd vinden als je al helemaal gesetteld zou zijn met huisje boompje beestje na zo'n ommezwaai.
misschien een beetje overhaaste conclusie van jezelf?
Klopt. Maar uiteindelijk is dat niet zo'n ommezwaai omdat ik al een tijd als biseksueel uit de kast was. Het is meer dat ik de mogelijkheid op een relatie met een man nu uitsluit. Ik zeg ook niet dat ik tegen deze tijd helemaal gesetteld had willen zijn, ik heb nog een aantal dingen te doen waarvoor ik beter single blijf. Maar ergens had ik wel verwacht om nu weer een solide relatie te hebben, iemand om samen mee aan een toekomst te bouwen. Samenwonen etc. kun je wel leuk over nadenken maar dat is zinloos als je geen partner hebt.
Resistance is futile
pi_73355987
Daarom moet je niet het verwachtingspatroon hebben dat je een relatie zult hebben als je ouder bent. Zeker als lesbienne is het heel moeilijk. Er is een grote kans dat je alleen zult eindigen, hoe hard dat ook mag klinken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_73356352
quote:
Ik krijg "Chatten en daten met alleenstaande mama's". Wie kan daar nog overheen?
pi_73356403
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:56 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik krijg "Chatten en daten met alleenstaande mama's". Wie kan daar nog overheen?

FBTO woonverzekering, player in the houseeee
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:01:16 #38
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_73356501
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:56 schreef thabit het volgende:

[..]

gay-Parship.nl
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_73356502
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:41 schreef Fascination het volgende:
Daarom moet je niet het verwachtingspatroon hebben dat je een relatie zult hebben als je ouder bent. Zeker als lesbienne is het heel moeilijk. Er is een grote kans dat je alleen zult eindigen, hoe hard dat ook mag klinken.
Waar komt deze zure verwachting vandaan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:03:27 #40
259412 Seven.of.Nine
pi_73356555
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

gay-Parship.nl
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:41 schreef Fascination het volgende:
De kans of je alleen eindigt, ligt volgens mij vooral bij jezelf. In welke mate wil je je eisen bijstellen en in welke mate kun je zelf een relatie succesvol maken? Dat heeft met je seksuele voorkeur niet zoveel te maken. Ik kan natuurlijk de eis dat het een vrouw moet zijn ook laten vallen. Alleen met een man een relatie succesvol maken lijkt me een probleem .
Resistance is futile
pi_73356806
Teveel piekeren over wat je niet hebt is een waste of time&life imho.

Wat op je pad komt zie je dan wel weer, een relatie is niet zaligmakend.

Ik begrijp wel dat je een maatje wilt en dat elke dag samen wakker worden heel fijn klinkt en om eerlijk te zijn, dat is het ook wel, maar is het niet andersom?
Eerst iemand tegenkomen waar je gevoelens voor krijgt en dan gaan verlangen naar een relatie?

Leef je uit, geniet van alles wat je binnen een relatie niet zou kunnen doen en trek er je voordeel uit.
Mocht je in de toekomst een relatie krijgen, heb je nog tijd zat om daar ook van te genieten.

Ik was overigens 27 toen ik mijn huidige kerel leerde kennen en ik ken er meer die pas ergens tussen de eind 20 en de begin 40 hun lief hebben leren kennen.
pi_73357214
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waar komt deze zure verwachting vandaan?
Een partner vinden die bij je past lijkt me nog niet zo makkelijk. Mensen gaan er maar vanuit dat ze iemand zullen treffen en wanneer dat niet gebeurt worden ze verbitterd/wanhopig. Als je het wat anders bekijkt voorkom je dat je verbitterd/wanhopig wordt.

Ik als lesbienne kom vrijwel nooit lesbiennes tegen, de lesbiennes die ik wel tegenkom zijn vaak erg mannelijk en/of behoorlijk onaantrekkelijk. En de vijver is al zo klein. Ik denk dat veel homo's/lesbiennes geen relatie hebben of zullen krijgen. Maar misschien ben ik wel wereldvreemd, dat kan ook natuurlijk.
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

[..]

De kans of je alleen eindigt, ligt volgens mij vooral bij jezelf. In welke mate wil je je eisen bijstellen en in welke mate kun je zelf een relatie succesvol maken? Dat heeft met je seksuele voorkeur niet zoveel te maken. Ik kan natuurlijk de eis dat het een vrouw moet zijn ook laten vallen. Alleen met een man een relatie succesvol maken lijkt me een probleem .
Jawel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_73357598
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:26 schreef Fascination het volgende:
Ik als lesbienne kom vrijwel nooit lesbiennes tegen, de lesbiennes die ik wel tegenkom zijn vaak erg mannelijk en/of behoorlijk onaantrekkelijk. En de vijver is al zo klein. Ik denk dat veel homo's/lesbiennes geen relatie hebben of zullen krijgen. Maar misschien ben ik wel wereldvreemd, dat kan ook natuurlijk.
Dan denk ik dat je op de verkeerde plaatsen komt (of ik op de goeie ). Ik kom er behoorlijk veel tegen en die zijn verre van allemaal onaantrekkelijk.
pi_73357737
Ach sommigen hebben het makkelijk, sommigen wat moeilijker. Ik word bijvoorbeeld zeer zelden verliefd, terwijl ik toch redelijk snel en makkelijk nieuwe contacten leg. Ik ben in m'n hele leven misschien twee keer echt verliefd geweest; de kans dat ik dus ooit een vaste levenspartner krijg is dan ook niet geweldig groot. Ik vind het heel vervelend maar ik kan er niets aan veranderen.
pi_73358145
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jawel.
Grappig, de mooiste meiden die ik tegenkom zijn altijd lesbisch... Pfff.
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:14:47 #46
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_73358743
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Ben ik niet zo van overtuigd eigenlijk. Tenminste, als ik naar mijn leven kijk, ik richt dat allemaal veel leuker in dan als ik een relatie heb. Maar soms is het gewoon lekkerder om niet alleen te zijn. Alleen slapen vind ik eigenlijk wel zo prettig . Er zijn maar weinig mensen met wie ik relaxt kan slapen.
Kijk en het is deze instelling waardoor het gewoon ook niet lukt.
Je staat blijkbaar al dermate negatief tegenover een relatie, dat je het eigenlijk alleen maar ziet als een extra iemand om mee te slapen. (om het even makkelijk te zeggen)

Tuurlijk, je moet niet je geluk van iemand anders af laten hangen, maar laten we even realistisch zijn, voor de meeste mensen geldt gewoon dat het leven completer is met een partner.
Niet slechts iemand om je warm te houden 's nachts, maar iemand om concreet een gedeeld leven mee op te bouwen, wat, sorry dat ik het zeg, leuker hoort te zijn dan je single leventje.

Ik snap die negatieve "ik heb een compleet leven maar zoek nog een maatje" relatieplanet houding niet zo..
Erken gewoon dat een partner er weldegelijk is om je leven gelukkiger te maken en dan ben je alweer een stap verder.
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:17:04 #47
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73358798
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:07 schreef dawg het volgende:
ik heb daar nooit bij stil gestaan, ik was altijd met heel andere dingen bezig. nu ben ik 30, vrijgezel, en vind het ook niet erg om alleen te zijn, ik kan heel goed alleen zijn. soms mis ik wel het samenzijn met een partner, maar ik zou nooit voor minder gaan, dan liever alleen.
Soortgelijk verhaal, al ben ik dan 37.
Dat hele actieve afvragen of dat ooit nog 'goed' zal komen relatiewise, heb ik echter niet zo. Er spreekt een soort angst uit ('ik hoop niet dat ik alleen blijf') die ik niet heb, waarmee ik niet wil zeggen dat het ongetwijfeld wèl goed zal komen, want dat kan ik niet weten. Ik zie het gewoon wel.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:19:09 #48
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73358851
Als je op je 25e nog geen levenspartner hebt, ziet het er somber voor je uit. Alleen de mislukten en afdankertjes blijven dan nog voor je over.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:26:24 #49
259412 Seven.of.Nine
pi_73359042
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:19 schreef Sachertorte het volgende:
Als je op je 25e nog geen levenspartner hebt, ziet het er somber voor je uit. Alleen de mislukten en afdankertjes blijven dan nog voor je over.
Dat dacht ik ook toen ik 18 was. Maar nu blijkt dat ook normale mensen single blijven, soms zelfs tot hun 37ste!
Resistance is futile
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:48:53 #50
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_73359619
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:26 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook toen ik 18 was. Maar nu blijkt dat ook normale mensen single blijven, soms zelfs tot hun 37ste!
Zo heel normaal zijn ze dan meestal toch niet.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')