Dat is een goed punt. Doe ik ook te weinig eigenlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:58 schreef BrandX het volgende:
Maar van het zonnetje moet en zal ik genieten
Wind was hier gisteren ook niet te versmaden. Er pleurde zelfs een marktkraam om toen ik in de stad liepquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:58 schreef BrandX het volgende:
zo, het zonnetje schijnt flink, dus ik ga eens in het zonnetje op mijn balkon genieten terwijl ik een boek lees
Wel met een bodywarmer aan though, de wind liegt er niet om
Maar van het zonnetje moet en zal ik genieten
Hehe, dat wil nog wel eens schelen inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
Ik mag eerst weer bij iemand anders de wifi in gaan stellen. Apartement, en iedereen zit op het default kanaal of zo, want zijn signaal is crap. En dan bedoel ik: 4 meter verder wegvallend signaal etc. Eens kijken of een channelswitch wat kan betekenen voor hem.
En zo gaat goedzak Ph. zijn weekend door: digibeten helpen
Toch een keer dat t-shirt kopen....
Jij en strand?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb niet op het strand gewandeld, maar wel gezwemmeld.
Ach, twee weken Ibiza doet wonderenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een goed punt. Doe ik ook te weinig eigenlijk
En de hond op de domain controller zekerquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
net in het bos geweest dus nu moeten we compenseren.
vrouw, achter desktop
oudste dochter, laptop.
jongste dochter, 2de desktop
ikzelf, laptop.
![]()
maar wel met koffie.
Zeker, bedankt nogquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zou wel zonde zijn van je reeks he
Ja hoor. Ik ben in augustus nog in Zandvoort geweestquote:
welok heeft gewoon een hond die voldoet aan de 802.11dog standaardquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de hond op de domain controller zekerJe komt iig geen machientjes tekort voor je 70-640 testopstelling
Hehe, een modelgezinnetje dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
net in het bos geweest dus nu moeten we compenseren.
vrouw, achter desktop
oudste dochter, laptop.
jongste dochter, 2de desktop
ikzelf, laptop.
![]()
maar wel met koffie.
Toevallig, ik ook!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben in augustus nog in Zandvoort geweest.
Hehe, zozo. Een hele wereldreis voor jou zeker? Was je bij Mart?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben in augustus nog in Zandvoort geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |