Het getuigt niet echt van subtiliteit om hem bij zijn neus te grijpen en de openhangende mond even grondig te reinigen met een tongschraper.quote:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Bakkerbier het volgende:
Leg hem met zijn mond over de stoeprand en spring er op
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Bakkerbier het volgende:
Leg hem met zijn mond over de stoeprand en spring er op
Wat heb je aan kauwgom als je je tanden niet poetst? Dat is hetzelfde als nooit douchen maar alleen deo opdoen. Dat doe je ook niet omdat dat niet helpt en vooral goor is.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
"Niet lullig bedoelt, maar je stinkt uit je mond".
Of TS is een vrouw.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:56 schreef afcajos het volgende:
TS, ik neem aan dat je doorhebt dat die gast jou probeert te versieren?
TS trekt homo's aan
Correct.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:11 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wat heb je aan kauwgom als je je tanden niet poetst? Dat is hetzelfde als nooit douchen maar alleen deo opdoen. Dat doe je ook niet omdat dat niet helpt en vooral goor is.
zeg 't duidelijk tegen hem...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef journeyoflife het volgende:
[ afbeelding ]
Beste fokkers,
Bijna iedere week reist er een gast met me mee richting school.
Hij wacht me soms zelfs op bij de bushalte.
Ik ken die gast amper maar komt steeds naast me zitten.
In principe best gezellig dat je met iemand mee ken praten.
Alleen het punt is hij stinkt. Vooral uit zijn mond komt een enorme stront-achtige geur.
Steeds probeer ik weg te kijken wanneer hij aan het praten is.
Ik heb gehoord dat hij soms wel een maand zijn tanden niet poetst.
Het is best een aardige gozer maar Ik word er gewoon gek van.. Hij stinkt...![]()
Hoe kan ik het hem op een subtiele manier zeggen?[/img]
"Hey! Je stinkt uit je mond, neem ff een kauwgumpje ofzo!??"..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef journeyoflife het volgende:
Hoe kan ik het hem op een subtiele manier zeggen?[/img]
Het is dat, of het drie maanden opkroppen en in zijn gezicht ontploffen met: 'EN NOU HOUD JE GODVERDOMME DIE STINKMUIL EENS DICHT IK WORD ER STRONTZIEK VAN." Of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
"Niet lullig bedoelt, maar je stinkt uit je mond".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |