Iedereen heeft het vermoedelijk te druk met afwassen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaan er hier nog finale EK volleybal dames kijken?
Niet moeilijk en ja een warm prakkie is snel en simpel in elkaar te draaien maar voorheen was dat warme prakkie dan middelmatig van smaak, at ik net zoveel als genoeg was om geen trek meer te hebben. Nu ik lekkere maaltijden kan maken (ja gaat soms wel wat meer tijd in zitten, hangt van het gerecht af) eet ik ook meer, bijna tot ik vol zit zeg maar. Voorheen probeerde ik ook amper wat nieuws en als ik dat dan deed was ik er vaak niet dol op. Maar nu geef ik overal een beetje een eigen draai aan. Ik heb er ook meer geduld voor, moest het voorheen simpel en snel zijn, mag het nu wel wat ingewikkelder zijn en meer tijd kosten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar koken is toch helemaal niet zo heel erg moeilijkNiet dat ik een topkok ben, maar een warm prakkie is toch vrij snel en simpel in elkaar gedraaid, daar hoef je HBO voor gevolgd te hebben. Al helemaal in Nederland niet niet met al die halffabricaten en daardoor gaat 't ook nog eens redelijk snel.
Ik denk dat het feit dat mijn aanrecht vol staat na zo'n sessie me het meest tegenhoudt. Én dat ik bijna dagelijks naar de winkel zou moeten om verse ingrediënten te halen. Dat is teveel moeite vind ik, voor mezelf (ja, ik ben luiquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet moeilijk en ja een warm prakkie is snel en simpel in elkaar te draaien maar voorheen was dat warme prakkie dan middelmatig van smaak, at ik net zoveel als genoeg was om geen trek meer te hebben. Nu ik lekkere maaltijden kan maken (ja gaat soms wel wat meer tijd in zitten, hangt van het gerecht af) eet ik ook meer, bijna tot ik vol zit zeg maar. Voorheen probeerde ik ook amper wat nieuws en als ik dat dan deed was ik er vaak niet dol op. Maar nu geef ik overal een beetje een eigen draai aan. Ik heb er ook meer geduld voor, moest het voorheen simpel en snel zijn, mag het nu wel wat ingewikkelder zijn en meer tijd kosten.
Argentijns... Wat houdt dat in? Beetje hetzelfde als Mexicaans..?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Nou ja, ik heb vanavond lekker gegeten bij Maxima, de plaatselijke Argentijn (hoe origineel) en morgen maar weer zelf de keuken in.
Een beetje wel, maar toch weer anders, veel lekkere vleesgerechten met groenten maar ook verschillende keuzes uit vis.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Argentijns... Wat houdt dat in? Beetje hetzelfde als Mexicaans..?
Deis vroeg jij nou naar dat nummer in gooishe vrouwenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar toch weer anders, veel lekkere vleesgerechten met groenten maar ook verschillende keuzes uit vis.
Maar het gezelschap en de bediening zijn ook alitijd nogal bepalend voor het succes
Eigenlijk moet ik zo nog gaan spoken.quote:
Maar ik had geen moeite met vroeg opstaan, want lag al om 22:15 uur in bed, heerlijk die herfst,quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:34 schreef Marrije het volgende:
Gelukkig niet iedereen, ik lag toen nog lekker op 1 oor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |