Ik leef op maaltijdsalades, gebakken aardappeltjes met véél vlees, en diepvries- en kant-en-klaar maaltijden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eet je dan helemaal niet warm?
Nou ja, als je er dan ook nog wat fruit bij eet, dan krijg je genoeg binnenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik leef op maaltijdsalades, gebakken aardappeltjes met véél vlees, en diepvries- en kant-en-klaar maaltijden.
O en 1x in de week verse aardappeltjes en groenten bij ons mam.
Nee wij waren downtown Sliedrecht. Echt een gaaf feest.quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Denk het ook,,,weet je wat ik ga doen,,,,verhuizen,,naar buitenland,,rot jongens![]()
Coos, waren ze bij je op visite..
Doe ze de groetjes terug..
That's hot.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ongeveer 1,5u denk ik, er zat een pauze () bij dus 't geheel duurde ruim 2 uur. Er zijn opnames gemaakt voor een dvd
.
Ik ben allergisch voor bijna alle fruitquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, als je er dan ook nog wat fruit bij eet, dan krijg je genoeg binnen
Hey, ik heb even gemist blijkbaar dat Dementor zijn papiertje binnen heeft, alsnog van harte!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als elke boerensnotaap het kan moet het mij toch ook wel eens lukken
Grappig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hey, ik heb even gemist blijkbaar dat Dementor zijn papiertje binnen heeft, alsnog van harte!!
ik heb er geen moment aan gedacht dat ze doelde op kleine kindjes, wel op volwassen meidenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:12 schreef hondjes het volgende:
Is het niet een POt nat...zoals Liesje al zei....
Ben er na twee jaar nog steeds niet achter, maar goed...als TB het niet gezegd heeft...sorry...
alhoewel ik reageerde op degene die het zei....
Het is raar, maar als mensen zoiets tegen je zeggen als moeder, krijg je zo een rot gevoel over je heen,,,
dat je niet kan reageren...je bent helemaal perplex.
dus daarom heb ik het maar gedaan..., voor deze keer...
kekke rode laarsjes (men, die laarsjes die bij jouw jurk staan afgebeeld zijn niet om aan te zien).quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
Jurkje:
http://www.misssixty.com/(...)39776RD/areaid//sts/
Laarsjes:
http://www.manfield.com/Shop/Product.aspx?catalog=Manfield&productid=284768#
Vond ik ook welquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grappig.
Nee helaas ik heb dat papiertje nog niet.
Niet dat het nu veel boeit aangezien de IT sector op z'n gat ligt.
Moderne mensen leven op diepvries- en kant-en-klaar maaltijden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik leef op maaltijdsalades, gebakken aardappeltjes met véél vlees, en diepvries- en kant-en-klaar maaltijden.
O en 1x in de week verse aardappeltjes en groenten bij ons mam.
Alleen zo rot dat alles nog steeds in veel te grote (lees: meer dan 1 persoon) porties te koop is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Moderne mensen leven op diepvries- en kant-en-klaar maaltijden.![]()
Zelf koken is ouderwets.
Die kant en klaarmaaltijden vind ik juist veel te klein.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alleen zo rot dat alles nog steeds in veel te grote (lees: meer dan 1 persoon) porties te koop is.![]()
Op de kant-en-klaar maaltijden na dan.
Even ter mijner informatie en wellicht voordat zoiets een eigen leven gaat leiden; staat er ergens dat ze doelde op kinderen ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb er geen moment aan gedacht dat ze doelde op kleine kindjes, wel op volwassen meiden
* eensquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alleen zo rot dat alles nog steeds in veel te grote (lees: meer dan 1 persoon) porties te koop is.![]()
Op de kant-en-klaar maaltijden na dan.
Lekker steuken in de keuken hè Peter?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Moderne mensen leven op diepvries- en kant-en-klaar maaltijden.![]()
Zelf koken is ouderwets.
lurkertquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Even ter mijner informatie en wellicht voordat zoiets een eigen leven gaat leiden; staat er ergens dat ze doelde op kinderen ?
Met Liesje koken was dan wel weer leuk, maar ja: alleen is maar alleen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker steuken in de keuken hè Peter?![]()
Oh ja, hoe zat dat nou met die teckel die zichzelf uitliet? Dat doet de mijne niet hoor..
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
lurkert![]()
Niet dat ik weet, maar zoals jij zelf ook al aangaf kunnen de dochters volwassen zijn, wat de opmerking toch wat minder gewicht geeft. In de zin van niet zo ziek als wellicht gedacht.
Begrijpelijk, er is ook geen ruk aan om voor jezelf te koken. Misschien is het een idee om een keer macaroni of spaghetti te maken, lekkere grote pan en daarna invriezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:34 schreef Peter6000 het volgende:
Met Liesje koken was dan wel weer leuk, maar ja: alleen is maar alleen.
Ik liep met mijn boodschappen terug door een rustig straatje, en er was een teckel (beetje groot formaat) aan het snuffelen aan de kant van de weg. Ik denk dat ie daar in de buurt woont, en op avontuur was.
Was heel leuk, ik ging op mijn hurken zitten, en toen kwam hij een beetje aarzelend en kwispelend naar me toe, en toen ging ik hem aaien. En ff later was het blijkbaar genoeg, want toen ging hij 2 meter verderop staan snuffelen.
Ik kom ook regelmatig katten tegen die geaaid willen worden, ik communiceer nu eenmaal makkelijker met dieren dan met mensen, en ik sta er open voor.
Normaal gesproken wandel ik regelmatig met asielhonden, maar de laatste weken kan ik me erg moeilijk aanzetten om uberhaupt iets te ondernemen, dus schiet het er bij in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
How cute, mijn teckel is ook echt zo'n schatje. Bijna 16, blind en doof but still going strong.
![]()
Dieren communiceren nu eenmaal makkelijker dan mensen, een aai is soms al genoeg. Laat je nog steeds hondjes uit voor buren enzo?
Grote pot macaroni maak ik ook wel eens ja, maar dat is ook omdat dat eigenlijk niet anders kán aangezien de ingrediënten allemaal zowat per kilo te koop zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begrijpelijk, er is ook geen ruk aan om voor jezelf te koken. Misschien is het een idee om een keer macaroni of spaghetti te maken, lekkere grote pan en daarna invriezen.![]()
How cute, mijn teckel is ook echt zo'n schatje. Bijna 16, blind en doof but still going strong.
![]()
Dieren communiceren nu eenmaal makkelijker dan mensen, een aai is soms al genoeg. Laat je nog steeds hondjes uit voor buren enzo?
Dat is lief!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wandel ik regelmatig met asielhonden, maar de laatste weken kan ik me erg moeilijk aanzetten om uberhaupt iets te ondernemen, dus schiet het er bij in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |