Ik weet hoe jij eruit ziet en W. niet. (ja alleen een oog).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf dankzij al die foto's echt anoniemer dan laten we zeggen een Waxxer.
Ik wilde weer gaan sporten, en het enige dat echt goed bevallen is, was Jiu-Jitsu. Dat heb ik een jaar of 4 gedaan. Maar ik wilde niet meer rond gegooid worden, en slachtoffer zijn voor breektechnieken en zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Godsklere, u've got a full plate, zo te lezen.
Ik wilde destijds ook een studie oppikken naast mijn werk, maar had er geen tijd voor. Ja, in de avonduren, maar dan had ik andere dingen. Dus ja, zo gedisciplineerd was ik dus niet meer.![]()
Taekwondo? Vet! Had ik ook een blauwe maandag gedaan, maar was overgestapt op kickboxen.
Tsss... Ik heb alleen maar een oog in mijn fobo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf dankzij al die foto's echt anoniemer dan laten we zeggen een Waxxer.
Ja, maar bij mij weet je nooit of je me moet herkennen als gothic, als psychopaat met zijn hoofd in een potje of als oud mennekequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tsss... Ik heb alleen maar een oog in mijn fobo.Pffff jeweetoggg...
kijken mag altijd!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wilde weer gaan sporten, en het enige dat echt goed bevallen is, was Jiu-Jitsu. Dat heb ik een jaar of 4 gedaan. Maar ik wilde niet meer rond gegooid worden, en slachtoffer zijn voor breektechnieken en zo
Dus nou maar eens begonnen aan Taekwondo, en het bevat heel goed
Er zitten zelfs nog wel leuke mede leerlingen bij
Doei Erikquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er weer even weg van. Ajuu lieverds.
yendo bien graciasquote:
je bent gewoon het huisvrouwtje, it's a conspiracy;-)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
FF trainen en boodschappen doen.![]()
Bastards doen helemaal niets in huis.![]()
Nja dat is ook zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat klinkt alsof ze er dan massal op uit gaan. Op uitgaan. Erop uitgaan. Eropuitgaan.
Ja nou! Ik vond het nogal vroeg eigenlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je wel toestemming gevraagd?
Op hoeveel graden?
Kijken doe ik zkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kijken mag altijd!Deed ik ook met sporten
Maar met douchen ging de helft in zijn onderbroek douchen.
Nah, van wat voor muziek dan? Ik hou ook van musicals en ik kan alles waarderen, van Dvorak tot Rammstein.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik dat niet doe, en ik muziek heel erg belangrijk vind en als je van musicals houdt dicteert dat soms welke muziek je meer leuk vindtl
Rammsteinquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, van wat voor muziek dan? Ik hou ook van musicals en ik kan alles waarderen, van Dvorak tot Rammstein.
Ga maar eens naar Les Miserables luisteren, of Martin Guerre of zo. Da's wel wat anders dan die regenboogmeuk als Hairspray en Grease
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, van wat voor muziek dan? Ik hou ook van musicals en ik kan alles waarderen, van Dvorak tot Rammstein.
Ga maar eens naar Les Miserables luisteren, of Martin Guerre of zo. Da's wel wat anders dan die regenboogmeuk als Hairspray en Grease
Heb gister de nieuwe single gehoord. Typisch Rammstein weer (hoi Burnerquote:
Gelukkig wel weerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb gister de nieuwe single gehoord. Typisch Rammstein weer (hoi Burner)
Ben benieuwd naar de rest van het album.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gelukkig wel weerniet meer de popperige top 40 stijl, maar weer lekker ouderwets shockeren
(Hoi Wonderer)
Ik ook welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de rest van het album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |