quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:52 schreef Apebeer het volgende:
Hahahah samson en gert zijn op tv ----------->> ketnet![]()
![]()
![]()
MET K3![]()
![]()
![]()
![]()
K3 had verkeerde soep gegeten, daardoor waren ze ziek... Na 5 minuten waren ze weer beterquote:
Kánker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:56 schreef Tacobell het volgende:
Voor mensen die geen idee hebben wie André Pronk is.
Respect als je het hele filmpje kunt afkijken zonder uit te barsten in woede en plaatsvervangende schaamte.
Mijn oren wat doe je.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:56 schreef Tacobell het volgende:
Respect als je het hele filmpje kunt afkijken zonder uit te barsten in woede en plaatsvervangende schaamte.
Dichtbij...quote:Domain name:
andrepronk.nl
Status: active
Registrant:
PRO010251-GEENP
Pronk
Cronjestraat 50
3131JE VLAARDINGEN
Netherlands
Je krijgt een biertje van mij als je het doet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dichtbij...
Oooh de zoete geur van verleiding...
Ik ga mee, ik zorg er in ieder geval voor dat hij nooit meer zo lachtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dichtbij...
Jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef Apebeer het volgende:
http://andre-pronk.hyves.nl/
Kan-ker![]()
Die krabbels
Ik vond die ene met die clip wel een topic waard.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:42 schreef Apebeer het volgende:
[..]
En dan vooral de mensen die krabbelen
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vond die ene met die clip wel een topic waard.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Je krijgt een biertje van mij als je het doet.
Fok! Knokploeg?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:32 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik ga mee, ik zorg er in ieder geval voor dat hij nooit meer zo lacht
Make that a double.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Je krijgt een biertje van mij als je het doet.
quote:Wilma (110)
19 aug, 22:17
andre je was weer top bij popstars was echt lachen groejes je zus wilma
GODVERDOMME MAN.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
:')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Jezus inderdaad, er zijn kleine kinderen bijquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:07 schreef Tacobell het volgende:
[..]
GODVERDOMME MAN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak daar even heel gauw een spoiler van, jezus.![]()
Een pisaboer gebeldquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:56 schreef Tacobell het volgende:
Darwin draait zich om in z'n graf...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
quote:
schrijfen, wand.quote:tja,daar sta je dan en nu ooo niet weg gaan zonder iets teschrijfen wand ik zie het alllemaal.
quote:
Baas boven baas.quote:halo andere pronk jesong egt geweldeg
bij popstars. weneer kom je bij
goedetijden en slegtetijden
groeten van mark de kok
hoe was je fakansy.
Ghehehequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Jij maakte het een Triple.quote:
Haha, die clip is vast op het mega piraten feest opgenomen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:22 schreef Perico het volgende:
En dan vooral die lach reclame van Jamba... ook ik wens hem een actieve euthanasie behandeling toe...
Waar haal je die info vandaan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dichtbij...
Bloedirritant en hij is kankerlelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:04 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Zo gek is zijn lach toch niet eens? Alleen bloedirritant.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:32 schreef zovty het volgende:
Ik heb nu zo'n stuk of 20 ringtones bij jamba gekocht, maar dit is echt veruit de beste!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef Apebeer het volgende:
http://andre-pronk.hyves.nl/
Kan-ker![]()
Die krabbels
quote:Dat André geen windeieren heb gelegd blijkt uit de nationale bekendheid via het TV programma de X Faxtor waar hij jammer genoeg de tweede ronde haalde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |