Ik denk dat ie wegge-edit wordt door de modjesquote:
Ja misschien is het wel kanker, diabetes of een jeugdpuistje. Artsen op FOK!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef Poekieman het volgende:
Hopelijk heb je geen vleesetende bacterie (stafylococcus pyogenes) opgelopen, want dan is de kans groot dat je voet eraf moet.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Ja misschien is het wel kanker, diabetes of een jeugdpuistje. Artsen op FOK!
Zinkzalf werkt beter. Dat is hydrofoob en werkt samentrekkend en indrogendquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Herkenbaar. Talkpoeder overheen gooien, dan droogt het wat uit.
Heul wel, het uitvaartcentrum.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:39 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ha, ik ben geen arts. Probeer ze zoveel mogelijk te vermijden. Nergens gaan zoveel mensen horizontaal naar buiten als in een ziekenhuis.
Zoals de OP al meldde, zat de blaar onder mijn linkervoet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:29 schreef Danny het volgende:
als het je linkervoet is, waarom teken je dan je rechtervoet? is die er ook zo beroerd aan toe?
Nee duh, want alle ernstig zieke mensen gaan ook naar het ziekenhuis toe, vind je het gek dat er dan ook wat mensen daar sterven?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:39 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ha, ik ben geen arts. Probeer ze zoveel mogelijk te vermijden. Nergens gaan zoveel mensen horizontaal naar buiten als in een ziekenhuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |