abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73334394
http://webwinkel.ah.nl/index.jsp

Ik wil hier een review plaatsen over de Albert Heijn Webwinkel.
Indien ik me ergens niet aan de regels houd vergeef mij en kunnen jullie dit gewoon
effe veranderen hoor, ik heb de regels wél gelezen maar eh... kan best dat ik iets gemist heb

Nah. .. komt ie dan...

http://webwinkel.ah.nl/index.jsp

Járen geleden had ik ook al eens gebruik gemaakt van deze service, omdat die zakken
kattenbakvulling enzo te zwaar waren én omdat wij (mijn homeboy en ik) beide een baan
van 9 tot 5 hadden zeg maar.

Toen, en nu spreken we toch zéker over 10 jaar terug beviel dat niet zo, omdat je dan dacht
voor de hele week boodschappen te doen, maar 3 pakken melk kreeg die nog maar je dan wel
binnen 3 dagen moest opdrinken, affijn even in het kort, als je in de winkel boodschappen doet
kijk je toch altijd even naar de houdbaarheid datum, tenminste da's wel zo verstandig,
online kan dat dus niet.

Deze week wegens drukte en omstandigheden kwam ik op het (als zeg ik het selluf)
briljante idee om maar weer eens ''online'' te gaan bestellen en ik moet zeggen dit is
uitstekend bevallen !

Met de houdbaarheidsdatum ( of is het data? who care's? ) was niets mis, de boodschappen
worden tot in je keuken gebracht, geen gesleep, geen wachtrij bij de kassa, geen eventueel
parkeergeld,niets van dit alles, om een lang verhaal kort te maken ''kuch'' ... ik blijf dit in ieder geval doen.

Je kan alleen met Pinpas betalen, niet met contant geld, maar dat staat allemaal op de website.
Je bonuskaart nummer kan je bij je inschrijving ook opgeven dus dat gaat ook meteen automatisch.

Eh... ik heb net even de klantenservice gebeld om te vragen of mijn hoe dat met Air Mile pas zat,
die heeft ze even voor me ingevoerd, zal hoogstwaarschijnlijk wel voorbijgekomen zijn bij het
inschrijven misschien heb ik dat toen gemist, maar goed achteraf kan je dat dus ook nog even regelen.

Wist je dat je trouwens ook Air Miles voor stichting AAP kunt sparen?
http://www.aap.nl/air-miles-sparen-voor-aap.html maar dit even terzijde...

Je kunt zelf je bezorgmoment kiezen, kun je allemaal lezen op de website, het ene bezorgmoment is
iets duurder dan het andere bezorgmoment http://webwinkel.ah.nl/index.jsp?link=choose_delivery

Een fooitje voor de bezorger is geen verplichting maar mag wel !

Dus voor alle mensen die geen zin meer hebben in dat gesleep en gedoe, of voor oudere mensen,
of mensen die het te druk hebben of wat je reden dan ook mag zijn, ik zou er zéker even over
nadenken.

Uiteraard is er wel eens iets niet op voorraad, maar dat is ook zo als je zelf in de winkel staat.
Je krijgt wél meteen alle aanbiedingen te zien, (waar ik normaal gesproken dus nooit op let )

Ook drie halen 2 betalen of grootverpakkingen kun je nu makkelijk bestellen, want je hoeft het toch niet
zelf te slepen, al mag je natuurlijk best een handje helpen als dat kan, maar als je dat niet kan hoeft dat dus niet.

Eh... wat kan ik er verder over vertellen?

De kratjes waarin de boodschappen werden gebracht zit statiegeld op, maar dat trekken ze dan weer
bij je volgende bestelling af, als je nog vragen hebt lees eerst even zelf op de website de voorwaarden enzo...

O ja, als je whuppies, smurfjes of in dit geval puzzelstukjes spaart , die krijg je ook meteen meegeleverd

Nah, dat wilde ik even kwijt, AH thuisbezorgen, hééééérlijk........

Dawast.
pi_73334476
En wat betaal je ervoor?
You dream it, I live it.
pi_73334504
Nemen ze statiegeld retour?

Want dan kan ik af en toe mijn boodschappen bestellen en da betalen met mijn zeer indrukwekkende opgebouwde verzameling bierkratten.
pi_73334507
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Meddo het volgende:
En wat betaal je ervoor?
voor wat?
pi_73334521
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:28 schreef Meddo het volgende:
En wat betaal je ervoor?
tussen de 5 en 10 euro.
pi_73334522
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef FANN het volgende:

[..]

voor wat?
Het bezorgen? Lijkt me niet dat het gratis aangeboden wordt.
You dream it, I live it.
pi_73334568
Even op een linkje klikken is moeilijk?

''De bezorgkosten variëren van 4,95 (daltarief) tot 9,95 (piektarief) en zijn afhankelijk van het bezorgmoment dat u kiest.''
pi_73334571
Waarom fooi geven die gast wordt er gewoon voor bataald hoor.
pi_73334578
Kan je die kratten ook gelijk weer meegeven? Zodat je geen statiegeld over die dingen hoeft te betalen?
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_73334615
Wij doen exact hetzelfde in de Bollenstreek, alleen stukken goedkoper en persoonlijker. En ook brood van een ambachtelijke bakker, iedere dag vers, wat AH nooit zal hebben.

http://www.boodschappenservice.nl
pi_73334620
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Morodeepdelver het volgende:

''De bezorgkosten variëren van 4,95 (daltarief) tot 9,95 (piektarief) en zijn afhankelijk van het bezorgmoment dat u kiest.''
Dit is voor mij, en ik denk heel veel andere mensen, juist de belangrijke informatie. Dat hoort gewoon in een review en niet onder een linkje.
You dream it, I live it.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:33:16 #12
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73334623
Mwah, nog best een redelijke prijs. Plus dat je geen geld meer kwijt bent aan impuls-aankopen bij de kassa
pi_73334625
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef Conflict het volgende:
Nemen ze statiegeld retour?

Want dan kan ik af en toe mijn boodschappen bestellen en da betalen met mijn zeer indrukwekkende opgebouwde verzameling bierkratten.
ben ik vergeten te vragen, maar zal vast wel in de voorwaarden staan,

ik ga zelf ook even kijken... kijk ook eers zelf nou effe in de voorwaarden, want dit
was voor mij ook de eerste keer na tig jaren
pi_73334669
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:33 schreef Meddo het volgende:

[..]

Dit is voor mij, en ik denk heel veel andere mensen, juist de belangrijke informatie. Dat hoort gewoon in een review en niet onder een linkje.
stond er toch in

Je kunt zelf je bezorgmoment kiezen, kun je allemaal lezen op de website, het ene bezorgmoment is
iets duurder dan het andere bezorgmoment http://webwinkel.ah.nl/index.jsp?link=choose_delivery
pi_73334690
quote:
Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat.
Terwijl de AH bij ons regelmatig beste AH van Nederland is geworden.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_73334698
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Wij doen exact hetzelfde in de Bollenstreek, alleen stukken goedkoper en persoonlijker. En ook brood van een ambachtelijke bakker, iedere dag vers, wat AH nooit zal hebben.

jawel, maar ik heb allemaal afbakbrood genomen, vind ik zelf dan weer makkelijker.
pi_73334792
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:35 schreef FANN het volgende:

[..]

stond er toch in

Ja, het staat onder een link. Maar als ik een review lees wil ik niet niet op linkjes klikken. Die info moet gewoon in je verhaal staan
You dream it, I live it.
pi_73334925
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef TimMer1981 het volgende:

oké, maar ik woon niet in de bollenstreek, maar deze is dan weer handig voor mensen die daar wel
wonen.

misschien zijn er nog wel meer handige links, bij etos en Gall en Gall kan je trouwens ook
online bestellen, is wel weer apart hoor, dus daar heb ik nog niet gekeken en ook nog niet besteld,
dus daar kan ik dus ook nog geen mening over hebben.
pi_73334961
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ja, het staat onder een link. Maar als ik een review lees wil ik niet niet op linkjes klikken. Die info moet gewoon in je verhaal staan
ow..... nou ja dat wist ik dus niet, maar dan wordt het weer zo'n lang verhaal terwijl
alles op de website staat..
pi_73335010
En dan deze banner onderaan Fok!

pi_73335025
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:48 schreef Conflict het volgende:
En dan deze banner onderaan Fok!

[ afbeelding ]

ga ik meteen effe doen
pi_73335636
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Morodeepdelver het volgende:

Dat bedoel ik dus: vanaf 70 euro boodschappen wordt het door ons gratis thuisbezorgd, onder de 70 gaat het met 50 cent per 10 euro omhoog, tot een maximum bedrag van ¤ 3,50. Nogal een verschil dacht ik zo.

Daarnaast zijn wij continu bereikbaar per e-mail en telefoon en kennen wij onze klanten persoonlijk (dus niet iedere keer een andere bezorger). Dat doet AH allemaal niet.
pi_73335724
Ik ben met Albert gestopt. Teveel gedwongen keuzes, te veel dingen zijn niet leverbaar. Bijvoorbeeld 3 appels kan je er niet kopen, het is gelijk een zak van 1,5 kilo. En als je niet aan de 60 euro komt gaat het hele feest niet door.

Service was verder prima: thuis tot in de keuken bezorgd, statiegeld en lege bezorgkratten worden meteen verrekend.
pi_73335781
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:12 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus: vanaf 70 euro boodschappen wordt het door ons gratis thuisbezorgd, onder de 70 gaat het met 50 cent per 10 euro omhoog, tot een maximum bedrag van ¤ 3,50. Nogal een verschil dacht ik zo.

Daarnaast zijn wij continu bereikbaar per e-mail en telefoon en kennen wij onze klanten persoonlijk (dus niet iedere keer een andere bezorger). Dat doet AH allemaal niet.
ow......... wacht effe jij hebt het over je eigen winkeltje

ain de grote steden gaat het nu eenmaal anders, ik denk niet dan AH iedere kant bij naam kent nee
pi_73335846
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef Idril-2 het volgende:
Ik ben met Albert gestopt. Teveel gedwongen keuzes, te veel dingen zijn niet leverbaar. Bijvoorbeeld 3 appels kan je er niet kopen, het is gelijk een zak van 1,5 kilo. En als je niet aan de 60 euro komt gaat het hele feest niet door.

Service was verder prima: thuis tot in de keuken bezorgd, statiegeld en lege bezorgkratten worden meteen verrekend.
misschien niet zo handig voor een eenpersoonshuishouden dan, hoewel te toch heel gauw aan de 60 euro
zit denk ik dan, en anders ga je roken, één slof, telt lekker aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')