http://webwinkel.ah.nl/index.jspIk wil hier een review plaatsen over de Albert Heijn Webwinkel.
Indien ik me ergens niet aan de regels houd vergeef mij

en kunnen jullie dit gewoon
effe veranderen hoor, ik heb de regels wél gelezen maar eh... kan best dat ik iets gemist heb
Nah. .. komt ie dan...
http://webwinkel.ah.nl/index.jspJáren geleden had ik ook al eens gebruik gemaakt van deze service, omdat die zakken
kattenbakvulling enzo te zwaar waren én omdat wij (mijn homeboy en ik) beide een baan
van 9 tot 5 hadden zeg maar.
Toen, en nu spreken we toch zéker over 10 jaar terug beviel dat niet zo, omdat je dan dacht
voor de hele week boodschappen te doen, maar 3 pakken melk kreeg die nog maar je dan wel
binnen 3 dagen moest opdrinken, affijn even in het kort, als je in de winkel boodschappen doet
kijk je toch altijd even naar de houdbaarheid datum, tenminste da's wel zo verstandig,
online kan dat dus niet.
Deze week wegens drukte en omstandigheden kwam ik op het (als zeg ik het selluf)
briljante idee om maar weer eens ''online'' te gaan bestellen en ik moet zeggen dit is
uitstekend bevallen !
Met de houdbaarheidsdatum ( of is het data? who care's? ) was niets mis, de boodschappen
worden tot in je keuken gebracht, geen gesleep, geen wachtrij bij de kassa, geen eventueel
parkeergeld,niets van dit alles, om een lang verhaal kort te maken ''kuch'' ... ik blijf dit in ieder geval doen.
Je kan alleen met Pinpas betalen, niet met contant geld, maar dat staat allemaal op de website.
Je bonuskaart nummer kan je bij je inschrijving ook opgeven dus dat gaat ook meteen automatisch.
Eh... ik heb net even de klantenservice gebeld om te vragen of mijn hoe dat met Air Mile pas zat,
die heeft ze even voor me ingevoerd, zal hoogstwaarschijnlijk wel voorbijgekomen zijn bij het
inschrijven misschien heb ik dat toen gemist, maar goed achteraf kan je dat dus ook nog even regelen.
Wist je dat je trouwens ook Air Miles voor stichting AAP kunt sparen?
http://www.aap.nl/air-miles-sparen-voor-aap.html maar dit even terzijde...
Je kunt zelf je bezorgmoment kiezen, kun je allemaal lezen op de website, het ene bezorgmoment is
iets duurder dan het andere bezorgmoment
http://webwinkel.ah.nl/index.jsp?link=choose_deliveryEen fooitje voor de bezorger is geen verplichting maar mag wel !
Dus voor alle mensen die geen zin meer hebben in dat gesleep en gedoe, of voor oudere mensen,
of mensen die het te druk hebben of wat je reden dan ook mag zijn, ik zou er zéker even over
nadenken.
Uiteraard is er wel eens iets niet op voorraad, maar dat is ook zo als je zelf in de winkel staat.
Je krijgt wél meteen alle aanbiedingen te zien, (waar ik normaal gesproken dus nooit op let

)
Ook drie halen 2 betalen of grootverpakkingen kun je nu makkelijk bestellen, want je hoeft het toch niet
zelf te slepen, al mag je natuurlijk best een handje helpen als dat kan, maar als je dat niet kan hoeft dat dus niet.
Eh... wat kan ik er verder over vertellen?
De kratjes waarin de boodschappen werden gebracht zit statiegeld op, maar dat trekken ze dan weer
bij je volgende bestelling af, als je nog vragen hebt lees eerst even zelf op de website de voorwaarden enzo...
O ja, als je whuppies, smurfjes of in dit geval puzzelstukjes spaart , die krijg je ook meteen meegeleverd
Nah, dat wilde ik even kwijt, AH thuisbezorgen, hééééérlijk........
Dawast.