Hallo mensen, ik ben gestopt met m'n studie en omdat ik nog niet weet wat ik wil studeren ben ik er een half jaar/heel jaar(ligt eraan, miss stroom ik in feb weer in) tussen uit. Ik werk sinds 4 weken bij een supermarkt fulltime. Nou, ik kan je zeggen daar word je niet vrolijk van. Ik ga dit dan ook niet heel lang meer volhouden. Geen gezellige sfeer daar, wel leuke caissières, maar meestal niet van mijn leeftijd (meeste zijn rond de 30/40). De collega's in de winkel zelf, zijn er maar een paar, zijn saai of raar. De leidinggevenden zijn wel oke, alleen zie je ze niet veel, er is er echter een die niet oke is en die is juist het meest in de winkel, hij denkt echt dat ie alles is(beetje triest, werkt ook al 20 jaar daar

) Dus op zich zou ik wel iets anders willen.
Nu kwam ik een paar advertenties van La Place tegen, voor de le marché, panini en chocolaterie. Dat lijkt me op zich wel leuk, kan ik ook wel veel uren maken. Mensen met ervaring met deze baantjes? Hoe is het, wordt het nog een beetje goed betaald? Ik ben niet zo'n persoon die snel van iets af stapt en impulsief iets anders gaat doen, was ik dat maar