Hopelijk met de mega blubber power racequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef Kwaliteit het volgende:
Telekids is vandaag om 16:30 uur op RTL4
Je punt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef CockAsian het volgende:
mensen die om deze tijd nog op fok zitten
Ga net als mij fifa 10 spelenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:10 schreef AbsurdHero het volgende:
Al 4 uur wakker en al 4 uur aan het vervelen. Tips ?
Ja want het is natuurlijk onmogelijk om tussen 2 potjes door eventjes achter je console vandaan te gaan en achter je pc te gaan zitten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
fifa 10 is dat nieuwe begrip om iemand duidelijk te maken dat je aan het fokken bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door stevenmac26 op 03-10-2009 14:32:01 ]Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want het is natuurlijk onmogelijk om tussen 2 potjes door eventjes achter je console vandaag te gaan en achter je pc te gaan zitten?Wat vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kom je in een gevaarlijk ritme natuurlijk. Als je dan weer moet werken dan ben je je bed niet uit te branden .quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zeggen mensen altijd ja. "je halve dag is vergooit" of "je mist het beste deel van de dag".
Wat als je nou om 14:00 opstaat en om 06:00 gaat slapen? Dan duurt je dag nog steeds 16 uur, zoals bij de meeste mensen en het beste deel van de dag begint sowieso pas om 23:00.
typo, heb het al aangepastquote:
Ja herkenbaar, ik leef van 12:00 - 04:00 ongeveer. Een keer vroeg college en ik zit met 3 uur slaap achter de rug voor me uit te starenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:31 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Dan kom je in een gevaarlijk ritme natuurlijk. Als je dan weer moet werken dan ben je je bed niet uit te branden .
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:10 schreef AbsurdHero het volgende:
Al 4 uur wakker en al 4 uur aan het vervelen. Tips ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |