Niks, vroeg het me alleen af.quote:
okequote:Op woensdag 2 december 2009 13:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Niks, vroeg het me alleen af.
Omdat wetterzentrale alleen maar tot 13 Dec gaat met de kaarten.quote:
kaarten gaan wel verder dan 13 decemberquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Omdat wetterzentrale alleen maar tot 13 Dec gaat met de kaarten.
En je kunt de kaarten van de wetterzentrale zo gebruiken. Je hoeft ze niet eerst op
photobucket te plaatsen....
Er begint zich nu wel een beetje iets af te tekenen, inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:54 schreef IHVK het volgende:
In het koffiedikgebied borrelt de hoop op enige koude op.
Eindelijk leuke pluimen.
Betrouwbaarheid zeer klein natuurlijk.
Waarom zetten ze die blauwe lijn er dan uberhaupt in ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:04 schreef IHVK het volgende:
Die blauwe lijn staat wel helemaal alleen daar he. Morgen staat ie weer bij +15.
Het is één van de opties.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:08 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Waarom zetten ze die blauwe lijn er dan uberhaupt in ?
Dat snap ik, maar waarom zouden ze die blauwe lijn dan zo asociaal opvallend moeten maken ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is één van de opties.
Maar er staan 60 lijntjes in.
De rode is de OPER de blauwe is de CONTROL
En de rest is een lichte verstoring in gebracht.
In het begin lopen alle lijntjes nog gelijk, hoe verder weg, hoe moeilijker voorspelbaar dus dan gaan alle lijtntjes heel erg uit elkaar lopen.
Ja dat weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom zouden ze die blauwe lijn dan zo asociaal opvallend moeten maken ?
Ze zouden die lijn toch ook gewoon groen kunnen maken ?
Volgens mij is deze inval zelfs aan de vroege kant. Meestal stelt het winterweer in december niet veel voor in Nederland. Januari en Februari zijn de echte wintermaanden.quote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef MissHobje het volgende:
Gaat het een strenge late inval worden wellicht?
Alleen is meestal zo'n late inval voor ons helemaal prut toch?
Nouja spannend dus hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |