Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:40 schreef IHVK het volgende:
Het is nog iets te ver weg om dat te zeggen trouwens.
Dat was op een zaterdag inderdaad.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:05 schreef Ammi het volgende:
[..]
Ja die rotdag wist ik nog wel, was lekker koud voetballen in de sneeuw.
Piet Paulusmaquote:De voorlopige winterverwachting:
De komende winter verloopt normaal of te koud en we komen weer op schaatsen.
December kan wel eens wisselvallig beginnen. In het tweede deel van december of eind december kan het wel eens winter(s) worden. Tijdens of na de kerst verwacht ik winterweer, mogelijk met sneeuw.
In januari en februari verwacht ik een of twee winterperioden en flink wat vorst. Het worden ook maanden met af en toe overlast.
Dat is pas de zevende keer op rij dat hij dat zegtquote:Op zondag 8 november 2009 14:42 schreef aloa het volgende:
Piet Paulusma ziet de winter wel zitten
[..]
Piet Paulusma
Ook al geeft teletekst 704 aan dat het rond Kerst 9 graden wordt met een zuidwestelijke wind, komt Piet aan met: "En wellicht... dat het hier en daar... met de Kerstmis.... nog een beetje.... gaat sneeuwen."quote:Op maandag 9 november 2009 20:48 schreef Ammi het volgende:
[..]
Dat is pas de zevende keer op rij dat hij dat zegt
Oat moarn!quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ook al geeft teletekst 704 aan dat het rond Kerst 9 graden wordt met een zuidwestelijke wind, komt Piet aan met: "En wellicht... dat het hier en daar... met de Kerstmis.... nog een beetje.... gaat sneeuwen."
wat een nietszeggende voorspelling ook.quote:Op zondag 8 november 2009 14:42 schreef aloa het volgende:
Piet Paulusma ziet de winter wel zitten
[..]
Piet Paulusma
Piet en baseren?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
wat een nietszeggende voorspelling ook.
Waar baseert hij dit op?
Gezellig!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:15 schreef aloa het volgende:
Kaartjes voor 16 december. Ziet er koud uit. Het is nog wel ver weg.
zie ook: Winter in Europa (2009/2010) - Sneeuw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, wat is daarmee dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Aloa die kaarten geven de temperatuur op 2 meter hoogte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |