Geef me één gegronde reden waarom jij alle Duitsers haat.quote:
MAarrr sei hebben du oorrlog verrorrskaaakt1!1quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef me één gegronde reden waarom jij alle Duitsers haat.
Ja, de wouten hebben al flink wat duitsers een boete gegeven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:35 schreef Adelante het volgende:
Mooi toch dat ze hier de economie stimuleren?
-De taal, Tenenkrommend om naar te moeten luisteren. Ik vind het een verschrikkelijk taaltjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Duits lijkt erg op het Nederlands, en wat kunnen Duitsers eraan doen dat jij hun taal niet mooi vindt. Niet echt een reden om een heel volk te haten lijkt mijquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:45 schreef Goofisch het volgende:
[..]
-De taal, Tenenkrommend om naar te moeten luisteren. Ik vind het een verschrikkelijk taaltje
-Ze verwachten altijd dat jij hun taal spreekt als ze hier zijn en vertikken het Engels te praten.
-Die koppen, Ik ben ooit is wezen stappen in Duitsland en doe dat nooit meer, al die lelijke Duitse rotkoppen zoals deze:
[ afbeelding ]
Ik wel. Ik verafschuw dat volk. En ben nog nooit een duister tegen gekomen die een andere taal probeerde te spreken. En ben er met heel veel in aanraking gekomen voor werk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Duits lijkt erg op het Nederlands, en wat kunnen Duitsers eraan doen dat jij hun taal niet mooi vindt. Niet echt een reden om een heel volk te haten lijkt mij.
Helemaal niet, dat zijn Fransen. Duitsers zijn over het algemeen na Nederlanders het meest bereid om een andere taal aan te leren, en ik ben er nog nooit één tegengekomen die weigerde Engels te praten.
Ik val persoonlijk niet op jongens, maar dat kan. De meisjes in Duitsland zijn over het algemeen goed te pruimen, en ik vind het argument dat je ze haat omdat 'ze rotkoppen' hebben ook niet sterk.
Goede garp!1111111111111111111111111quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op ts anders moeten jullie allemaal hier in naar 1 of andere kamp
IKEA?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op ts anders moeten jullie allemaal hier in naar 1 of andere kamp
Hoe groot zou je sample zijn? 20? Dat lijkt me reden genoeg om aan te nemen dat alle 82.329.758 gehaat dienen te worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:57 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik wel. Ik verafschuw dat volk. En ben nog nooit een duister tegen gekomen die een andere taal probeerde te spreken. En ben er met heel veel in aanraking gekomen voor werk.
Op zondag is dat opzich wel een straf jaquote:
Da's dan ook niet zo moeilijk, Nederlanders zijn zo direct dat het vaak gewoon bot en onbeschoft is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe groot zou je sample zijn? 20? Dat lijkt me reden genoeg om aan te nemen dat alle 82.329.758 gehaat dienen te worden.
Kom op zeg. Volgens mij heb jij het over een ander Duitsland. Duitsers zijn over het algemeen een stuk beleefder dan Nederlanders.
Meneer met de nickname die slaat op genitaliën gaat ons even leren wat beleefd is. Vertel me alles.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:03 schreef Rechterbal het volgende:
Direct = niet grof of onbeleefd.
Het is enkel direct.
Ik kom regelmatig in Duitsland voor werk( vestiging in hangover) . En vroeger met mijn studente baantje in de horeca heb ik bussen vol oude Duitsers gehad. En ondanks dat ik niet bevooroordeeld ben kon ik de houding van deze mensen echt niet waarderen. Geen 1 die Engels wilde spreken, Vaak erg onbeschoft waren in hun doen het laten zoals binnen roken. En als ik dan aangeef op mijn beste duits dat dan niet toegestaan nog boos worden ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe groot zou je sample zijn? 20? Dat lijkt me reden genoeg om aan te nemen dat alle 82.329.758 gehaat dienen te worden.
Kom op zeg. Volgens mij heb jij het over een ander Duitsland. Duitsers zijn over het algemeen een stuk beleefder dan Nederlanders.
Wat ga je ervoor doen dan?quote:
Ik ga alleen op je oorlogsargument in, want de rest zijn persoonlijke ervaringen die ik niet kan controleren maar totaal tegenstrijdig zijn met mijn eigen ervaringen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:15 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in Duitsland voor werk( vestiging in hangover) . En vroeger met mijn studente baantje in de horeca heb ik bussen vol oude Duitsers gehad. En ondanks dat ik niet bevooroordeeld ben kon ik de houding van deze mensen echt niet waarderen. Geen 1 die Engels wilde spreken, Vaak erg onbeschoft waren in hun doen het laten zoals binnen roken. En als ik dan aangeef op mijn beste duits dat dan niet toegestaan nog boos worden ook.
Maar toch echt de taaltje. Ik kan het op een 1 of andere manier niet uitstaan. En dat het op Nederlands klopt wel. Maar toch is het beduidend anders.
En ja toch de oorlog ja. er staan bij mijn ouders foto's van familie die ik wellicht nog persoonlijk gekend zou hebben als ze niet vermoord waren in de oorlog door die Duitsers.
En als ik dan een bejaarde Duitser voor mij heb moet ik er toch aan denken. Niet zo vreemd denk ik zo.
Oja natuurlijk je heb gelijk. Iemand met dyslexie mag uiteraard geen mening hebben over een andere taal.quote:Hoe ironisch, de mensen die zelf niet eens de Nederlandse taal beheersen betichten Duitsers ervan geen taal te willen leren. Begin dan bij jezelf.
Vergeven? Mensen die jou familie uithongeren, vergassen of neerschieten vergeven?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:31 schreef Skylark. het volgende:
.
[..]
Ik ga alleen op je oorlogsargument in, want de rest zijn persoonlijke ervaringen die ik niet kan controleren maar totaal tegenstrijdig zijn met mijn eigen ervaringen.
Het is meer dan 50 fucking jaar geleden. Na een tijdje zou je wel eens iets kunnen vergeven, hoe erg het ook is. Je kunt niet eindeloos boos blijven. Daarbij steunden niet alle Duitsers Hitlers regime, en als het in Nederland zo was gegaan was het waarschijnlijk hetzelfde gegaan.. Alsof Hitler met zo'n situatie in Nederland geen voet aan de grond had gekregen.. We zijn niet zo heilig als we zelf denken.
Stel dat je 20 moest zijn om de oorlog effectief te steunen in Duitsland (en op je 20e had je nog niet veel te vertellen, en je was nog jong en makkelijk te manipuleren), dan ben je nu 89.
Laten we alle Duitsers haten vanwege wat foute oudjes, die nog niet eens wat te vertellen hadden.
Doe niet zo belachelijk.
WK 1974quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Juiste kleuren, maar verkeerd bedrijf.quote:
Vreselijk! Zoveel Duitsers. Die typische mat met bierbuik. Vrouwen met dikke wenkbrauwen en okselhaar.quote:
Nee, want ik ga nu shoarma halen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ben jij stiekem niet een verkapte antiglobalist?
Inderdaad, een Nederlander die niet minstens een aardig woordje Duits en/of voor de liefhebbers van Frans, Frans kan spreken naast Engels is gewoon geen Nederlanderquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:17 schreef Penisbaard het volgende:
Verwachten dat Duitsers Engels sprekenDuits is de taal van het continent, we zouden allemaal Duits moeten praten in plaats van dat pauperengels
Schrijft iemand een grammaticaal correcte zin in een andere taal, is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:11 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Nederlanders die moffen taal spreken.
....Maar Duitsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schrijft iemand een grammaticaal correcte zin in een andere taal, is het weer niet goed.
Nederlanders die hun eigen taal niet beheersenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:11 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Nederlanders die moffen taal spreken.
Het woord moffen is uitzondering op de regel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Nederlanders die hun eigen taal niet beheersen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |