Nee, het is onzin. Een getrouwd stel dat besluit om kinderen te krijgen, gaat er op dat moment niet vanuit dat ze over enkele jaren zullen gaan scheiden of dat de partner zal komen te overlijden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:27 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Harde taal, maar wel een kern van waarheid!
Ja, mooi he? Als je het er niet mee eens bent zijn er genoeg politieke partijen om lid van te worden, zodat je kunt helpen om de verzorgingsstaat nog iets verder af te breken. Succes!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Nu ontvang ik minder van mijn salaris omdat het zich loont om alle paar jaar een kind te krijgen en je hand op te houden.
Zoals je zegt...een keuze. Dus of je kiest voor geen inkomsten maar lekker voor je kind zorgen of je gaat werken en laat de zorg aan een ander over. Waarom perse gecompenseerd willen worden? JIJ wilt toch een kind, neem dan ook de lasten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:08 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het ieders keus moet zijn om ervoor te kunnen kiezen z'n kind op zijn/haar manier op te voeden, binnen het redelijke. Voor een dertienjarige hoef je niet meer thuis te blijven, maar wanneer iemand een kind van twee toch liever zelf verzorgt kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
En als je van je salaris dan opvang moet gaan betalen, kan het misschien wel zijn dat je minder overhoudt dan van je uitkering.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook arbeidsongeschikt worden omdat ze kinderen op de wereld hebben gezet.
Maar een getrouwd stel gaan daar dan ook vanuit?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, het is onzin. Een getrouwd stel dat besluit om kinderen te krijgen, gaat er op dat moment niet vanuit dat ze over enkele jaren zullen gaan scheiden of dat de partner zal komen te overlijden.
Alleenstaande moeders zijn doorgaans geen alleenstaande moeders omdat ze daar bewust voor hebben gekozen.
Je moet niet zomaar de woorden in een quote gaan veranderen. Je doet nu net of ik jouw tekst heb geschreven, dat is tamelijk ongepast.quote:
Wat is dit voor rare hersenkronkel????quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:36 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Maar een getrouwd stel gaan daar dan ook vanuit?
Dat het wel eens verkeerd kan lopen?
En een alleenstaande moeder die zelf daarvoor kiest moet je bevooroordelen?
Wat is dat voor logica?
En dat zegt iemand die te pas en te onpas iemand quote die het niet met hem eens is....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je moet niet zomaar de woorden in een quote gaan veranderen. Je doet nu net of ik jouw tekst heb geschreven, dat is tamelijk ongepast.
Gaan die kinderen maar lekker naar de persoon die ze wel kan verzorgen ipv standaard naar de moeder. En nogmaals, ga maar werken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, het is onzin. Een getrouwd stel dat besluit om kinderen te krijgen, gaat er op dat moment niet vanuit dat ze over enkele jaren zullen gaan scheiden of dat de partner zal komen te overlijden.
Alleenstaande moeders zijn doorgaans geen alleenstaande moeders omdat ze daar bewust voor hebben gekozen.
Dezelfde kronkel als jij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare hersenkronkel????
Heb jij het artikel gelezen?? Zijn allemaal van die wijven die van Lover 1 'ineens' ( wat nou ineens,..gebruik condooms) zwanger zijn , de zoon heet Ismael (dan weet je ongeveer wel hoe de vader heet) gaan vervolgens naar de voormalig lover , krijgen weer een kind en de vaders willen niets weten van alimentatie (toch grappig het eerste gedeelte van die term) betalen. Dan weet je in welk segment deze moeders zich begeven. Zij laten zich bewust volblaffen door gasten die geen serieuze relatie willen. Afschaffen die uitkering voor die wijven. Wordt maar eens volwassen, zoek een serieuze man en bouw aan je toekomst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:37 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die te pas en te onpas iemand quote die het niet met hem eens is....
Kom piet, nu vraag je wel erg veelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gaan die kinderen maar lekker naar de persoon die ze wel kan verzorgen ipv standaard naar de moeder. En nogmaals, ga maar werken.
Ik ken verschillende werkende moeders met kinderen.
Jij vindt dus dat een getrouwd stel ervan uit moet gaan dat ze zullen gaan scheiden? En als dat gebeurt is het de keuze van de vrouw?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:37 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dezelfde kronkel als jij.
Alleen strookt die niet met de jouwe?
Gebrek aan argumenten jochie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:33 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, mooi he? Als je het er niet mee eens bent zijn er genoeg politieke partijen om lid van te worden, zodat je kunt helpen om de verzorgingsstaat nog iets verder af te breken. Succes!
Lul eens niet zo en lees eens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat een getrouwd stel ervan uit moet gaan dat ze zullen gaan scheiden? En als dat gebeurt is het de keuze van de vrouw?
Dat artikel schept een volkomen verkeerd beeld van de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heb jij het artikel gelezen?? Zijn allemaal van die wijven die van Lover 1 'ineens' ( wat nou ineens,..gebruik condooms) zwanger zijn , de zoon heet Ismael (dan weet je ongeveer wel hoe de vader heet) gaan vervolgens naar de voormalig lover , krijgen weer een kind en de vaders willen niets weten van alimentatie (toch grappig het eerste gedeelte van die term) betalen. Dan weet je in welk segment deze moeders zich begeven. Zij laten zich bewust volblaffen door gasten die geen serieuze relatie willen. Afschaffen die uitkering voor die wijven. Wordt maar eens volwassen, zoek een serieuze man en bouw aan je toekomst.
Lees zelf nog maar eens terug. Want dat is exact wat jij beweerde namelijk door tegen mijn post in te gaan waarin ik het tegendeel stelde, namelijk dat gehuwden die een kind op de wereld zetten er niet van uit gaan dat ze zullen gaan scheiden of dat de partner komt te overlijden, en dat vrouwen door overmacht en omstandigheden doorgaans als alleenstaande moeder in de bijstand belanden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:40 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Lul eens niet zo en lees eens.
Vertel dan maar eens uit je eigen ervaringen als alleenstaande moeder....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat artikel schept een volkomen verkeerd beeld van de werkelijkheid.
Vertel dan maar eens uit je eigen ervaringen als alleenstaande moeder....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Lees zelf nog maar eens terug. Want dat is exact wat jij beweerde namelijk door tegen mijn post in te gaan waarin ik het tegendeel stelde, namelijk dat gehuwden die een kind op de wereld zetten er niet van uit gaan dat ze zullen gaan scheiden of dat de partner komt te overlijden, en dat vrouwen door overmacht en omstandigheden doorgaans als alleenstaande moeder in de bijstand belanden.
Volgens jou, was dat allemaal niet waar.
Want?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat artikel schept een volkomen verkeerd beeld van de werkelijkheid.
Nee, niet in deze sfeer. Ik vind jou niet zo'n prettige gesprekspartner in deze discussie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:42 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Vertel dan maar eens uit je eigen ervaringen als alleenstaande moeder....
Nee hoor, dat is heel normaal op Fok!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je moet niet zomaar de woorden in een quote gaan veranderen. Je doet nu net of ik jouw tekst heb geschreven, dat is tamelijk ongepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |