Echt hé.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk zijn het dan internethelden, en real-lifelosers.
Sterke conclusie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk zijn het dan internethelden, en real-lifelosers.
- - = +quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:42 schreef Suisse het volgende:
Die in het ware leven te schijterig zijn om hun mond open te trekken.![]()
En kanslozer zijn dan kansloos!
Ik niet, ik ben 1m90, gespierd en heb een vriendin die fotomodel is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:42 schreef Suisse het volgende:
Die in het ware leven te schijterig zijn om hun mond open te trekken.![]()
En kanslozer zijn dan kansloos!
Ik ben 1m91, gespierd en heb een vriendin die fotomodel is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben 1m90, gespierd en heb een vriendin die fotomodel is.
Mijn lul is 1m92 en heb een vriendin die fotomodel is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef intraxz het volgende:
[..]
Ik ben 1m91, gespierd en heb een vriendin die fotomodel is.
Ik heb weer meer lengte ergens anders zittenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef intraxz het volgende:
[..]
Mijn lul is 1m92 en heb een vriendin die kan paaldansen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Mijn lul is 1m92 en heb een vriendin die fotomodel is.
Je doet het zeker ook wel eens met je vriendinnen, gewoon, voor de lol.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb verschillende grote vrienden op FOK!. Eentje zelfs met een lul van 1m92.
Oh, en ik ben fotomodel.
ik ben 1.95 dik en een heb een vriendin die ex-model is en werkeloos thuiszitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef intraxz het volgende:
[..]
Is niemand z'n lul fotomodel en die een vriendin heeft van 1m92?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Telt "standin penis" ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:59 schreef Suisse het volgende:
[..]
Is niemand z'n lul fotomodel en die een vriendin heeft van 1m92?![]()
Fotomodel:![]()
Ja, en dan mogen al mijn vrienden meekijken en meedoen. Maar die FOK!ken vaak liever.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Je doet het zeker ook wel eens met je vriendinnen, gewoon, voor de lol.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Zó niet waar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:03 schreef Stoeprand het volgende:
Wat je zegt ben je zelf.
Suck on that.
Met je kop door de helf(t)!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:03 schreef Stoeprand het volgende:
Wat je zegt ben je zelf.
Suck on that.
Ja, op internet ben je zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Baas boven baas want ik ben 1.92 en ben gespierd en heb meerdere vriendinnen die foto model zijn en ik neuk ze allemaal
Is niet zijn schuld dat jij geen fotomodel bentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:09 schreef Suisse het volgende:
[..]
Ja, op internet ben je zo.![]()
Maar in reallife.
Dat zeg je nu wel, maar irl ben je een nerd.quote:
Fotomodel zijn is iets voor dombo's die alleen hun uiterlijk hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is niet zijn schuld dat jij geen fotomodel bent
Niet omdat je knap bent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:20 schreef Suisse het volgende:
[..]
Fotomodel zijn is iets voor dombo's die alleen hun uiterlijk hebben.![]()
Ik kan gelukkig meer, maar dát zou ik er wel bij kunnen doen als hobby.
Zou niet weten waarom.
Maw. wil je stevenmac26 wel batsen voor de hobbyquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:20 schreef Suisse het volgende:
[..]
Fotomodel zijn is iets voor dombo's die alleen hun uiterlijk hebben.![]()
Ik kan gelukkig meer, maar dát zou ik er wel bij kunnen doen als hobby.
Zou niet weten waarom niet.
Ja, goede vraag!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maw. wil je stevenmac26 wel batsen voor de hobby
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |