wat mij betreft: hoe eerder we de Unie reorganiseren, hoe beter. Wat je ook van het verdrag vindt verder: de Unie in de huidige opzet is belachelijk en daar moet iets mee gebeuren. Ik vind het verdrag daar een prima eerste stap in. We zijn er dan nog lang niet, maar je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:14 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Wat is dan het nut om koste wat kost dat verdrag er door te drukken?
Nee, we moeten gewoon terug naar de toenmalige EEG, zoals Clairvaux al zei. Enkel economisch samenwerkingsverband, verder niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
jup.. de EU die blijft wat ze is zonder dit verdrag
Nee. Een meerderheid van de Ierse stemmers stemde voor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:22 schreef Gabbylicious het volgende:
WTF hebben ze Ierland er dan toch ingeluisd?
Ben benieuwd wat voor campagnes ze hebben gevoerd en hoeveel "ipods" e.d. ze weg hebben gegeven om mensen over te halen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Een meerderheid van de Ierse stemmers stemde voor.
Je beschuldigt nogal.., kun je ook wat bronnen noemen ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor campagnes ze hebben gevoerd en hoeveel "ipods" e.d. ze weg hebben gegeven om mensen over te halen.
Allemaal met belastinggeld uiteraard.
Wat OldJeller zegt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Een meerderheid van de Ierse stemmers stemde voor.
Met de reorganisatie ben ik het eens, maar dan een paar stappen terug. Zoals eerder geopperd bijvoorbeeld terug naar de EEG. Zoals het nu gaat lijkt het alsof men koste wat kost naar een Europese superstaat wil, waar een handje vol bobo's de controle uitoefent over een heel continent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat mij betreft: hoe eerder we de Unie reorganiseren, hoe beter. Wat je ook van het verdrag vindt verder: de Unie in de huidige opzet is belachelijk en daar moet iets mee gebeuren. Ik vind het verdrag daar een prima eerste stap in. We zijn er dan nog lang niet, maar je moet ergens beginnen.
De huidige situatie laten door-etteren zou ik echt bijzonder onverstandig vinden. Dan zou opheffen van de Unie en terug naar de KGS-tijd nog een betere optie zijn
Nou, erg benieuwd. Welke "ipods" kregen de vóór-stemmers?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor campagnes ze hebben gevoerd en hoeveel "ipods" e.d. ze weg hebben gegeven om mensen over te halen.
Allemaal met belastinggeld uiteraard.
Ik ben er niet van overtuigd dat een bevolking plots "JA" stemt, terwijl dat eerst "NEE" was, aangezien inhoudelijk vrij weinig is veranderd aan die grondwet/het verdrag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je beschuldigt nogal.., kun je ook wat bronnen noemen ?
of is dat niet nodig in dit topic
je hebt het over ipods, heb je daar een bron voor ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik ben er niet van overtuigd dat een bevolking plots "JA" stemt, terwijl dat eerst "NEE" was, aangezien inhoudelijk vrij weinig is veranderd aan die grondwet/het verdrag.
- de Ieren legden zich erbij neer, ze weten dat hun regering hen een hak zet en referenda zullen houden tot er een "JA" uitrolt, aangezien hun eerste stemming gewoonweg niet serieus werd genomen en zonder pardon de prullenmand in werd gedeponeerd.
- er zijn campagnes (wat ook in NL gebeurde) om mensen over te halen om vóór te stemmen, geen objectieve informatie voorziening, enkel: "de EU is goed, de stem 'JA'" strekking.
- er is fraude gepleegd en er is eigenlijk helemaal meerderheid die "JA" stemde
- etc.
Kijk naar die vaccins voor baarmoederhalskanker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je beschuldigt nogal.., kun je ook wat bronnen noemen ?
of is dat niet nodig in dit topic
Was een voorbeeld, aangezien, zoals Gabbylicious post, ook bij andere overheidgestuurde campagnes zulke streken worden uitgehaald soms.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
je hebt het over ipods, heb je daar een bron voor ?
Nog treuriger is mensen van omkoping te beschuldigen zonder daar een bron voor te hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze stemden ook tegen.
Gewoon een treurige theatervoorstelling dit.
Ja en volgens mij stemde Nederland tegen!quote:
Blijkbaar heeft jouw mama jou nooit uitgelegd: "Nee is nee".quote:
Ze stemden tegen een ander voorstel, dat voorstel is veranderd, ze stemmen nu voor het aangepaste voorstel. Dit is pure democratie aan het werk.quote:
Slechts mogelijke scenario's/hypotheses, geen beweringen of aantijgingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog treuriger is mensen van omkoping te beschuldigen zonder daar een bron voor te hebben.
Smaad heet dat.
NEE.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze stemden tegen een ander voorstel, dat voorstel is veranderd,
Dan hadden ze maar tegen moeten stemmen, hè? Dat deden de Ieren niet, ze stemden voor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
NEE.
Alleen de naam en wat onbelangrijke symboliek wat niemand bij voorbaat wat kan schelen, zoals een vlag.
Eerder ongefundeerd samenzweringsdenken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Slechts mogelijke scenario's/hypotheses, geen beweringen of aantijgingen.
Geen smaad heet dat.
HALLO!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar tegen moeten stemmen, hè? Dat deden de Ieren niet, ze stemden voor.
Wat daar aan ten grondslag ligt, ben ik benieuwd naar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar tegen moeten stemmen, hè? Dat deden de Ieren niet, ze stemden voor.
Nee, helaas. In een tijd waarbij het oké is dat een regering "ipods" weggeeft aan mensen om zich te laten vaccineren, is dat niet meer ongefundeerd samenzweringsdenken (wat geen woord is).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eerder ongefundeerd samenzweringsdenken.
Dat is helaas geen vermoeden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog treuriger is mensen van omkoping te beschuldigen zonder daar een bron voor te hebben.
Smaad heet dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |