abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:21:38 #41
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_73328983
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:13 schreef supermarkt het volgende:
Oke, als ik het goed begrijp verlangen jullie hoofdletters... Prima...
Ik heb de topic hier geplaatst omdat het mij de juiste plaats leek, zo niet, tsja, nieuw nietwaar?
Waarom heb ik deze topic opgezet? En voor wat voor doeleinden? Wel, ik wil eerst kijken hoe ver de serieuze reacties gaan. Met die mensen wil ik verder kijken hoe of wat. Maar laat ik niet te ver op de zaken vooruit lopen, eerst zien wat dit opleverd.
Mochten er mensen zijn die niet openbaar willen/kunnen of durven reageren, er bestaat ook een pb, dan kijken we wel verder. Uiteraard reageer ik alleen op serieuze reacties...

Ik wil eerst kijken wat voor reacties ik krijg, daarna wil ik verder kijken wat er mee te kunnen doen, samen.
Hier is je eerste serieuze reactie dan:
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:22:53 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73329004
In andere gevallen zou je nog denken aan een no-cure no-pay advocaat, maar volgens mij is dat in NL nog niet toegestaan..... Daarbij zou ik ook geen advocaat willen die zich zo beroerd uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:24:16 #43
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_73329026
Btw, ga naar het VOLforum als je serieuze reacties wilt.
Feyenoord Rotterdam
pi_73329031
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:19 schreef supermarkt het volgende:
Vraag enkel alleen om verhalen, om daarna daar wat mee te kunnen doen... En dat zal ik dan met de betrokkenen verder gaan uitwerken.
Kijk! Daar willen wij meer over weten. Mensen gaan toch geen informatie geven zondar dat ze weten wat er mee gaat gebeuren. Dus hup vertel wat je insteek is en wat jij er mee wilt doen!
pi_73329048
Wat ga je er mee doen? Is het een schoolopdracht? Voor een of ander vaag bedrijf? Is het voor de directie van C1000/Lidl/AH of zo?

Geen schoolopdracht, " gewoon" opkomen voor je eigen rechten. Uit eigen initiatief maar wel zeer serieus. Tot ik voldoende reacties heb, wil ik samen daar iets tegen doen, kijken wat de rechten zijn van de personeel omdat het de personeel ook niet bepaald makkelijk worden gemaakt als het om onrecht gaat.. Mensen die dit hebben ervaren, weten wat ik bedoel.
pi_73329053
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:13 schreef supermarkt het volgende:
Met die mensen wil ik verder kijken hoe of wat. Maar laat ik niet te ver op de zaken vooruit lopen, eerst zien wat dit opleverdt.

zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:26:47 #47
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_73329079
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:25 schreef supermarkt het volgende:
Wat ga je er mee doen? Is het een schoolopdracht? Voor een of ander vaag bedrijf? Is het voor de directie van C1000/Lidl/AH of zo?

Geen schoolopdracht, " gewoon" opkomen voor je eigen rechten. Uit eigen initiatief maar wel zeer serieus. Tot ik voldoende reacties heb, wil ik samen daar iets tegen doen, kijken wat de rechten zijn van de personeel omdat het de personeel ook niet bepaald makkelijk worden gemaakt als het om onrecht gaat.. Mensen die dit hebben ervaren, weten wat ik bedoel.
Jezus Christus, als je niet eens kan quoten moet jouw schrijfrecht op FOK! echt ontnomen worden.
Feyenoord Rotterdam
pi_73329081
quote:

Quote eens normaal... Je komt op voor de rechten van het personeel van een supermarkt? En dat doe je geheel vrijblijvend uit je zelf? Geen vaag bedrijf erachter. Je hebt nog nooit eerder op dit forum gepost dan dit topic...
pi_73329093
quote:

Wat de rechten zijn van personeel zijn uiteraard keurig vastgelegd. Als jij een conflict hebt dan kan je beter een instantie inschakelen zoals het juridisch loket.
pi_73329111
GVD post nu maar gewoon wat het probleem is en dan kijken we hier of we kunnen helpen of tief op
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:28:14 #51
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73329112
toen ik 16 was, heb ik bij de lokale C1000 gewerkt als vakkenvuller... Dat was heul niet leuk hoor.. onze ploegchef vond dat we niet mochten eten en drinken en dat we heel snel moesten werken en we kregen ook nog best wel heel erg weinig betaald...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_73329132
Ik vind het een heerlijk zaterdagochtend topic. Mijn kater zakt vrij snel nu

Over wat voor onrecht hebben we het? Moet vandaag nog naar de AH kan ik het even voor je in de gaten houden.
pi_73329147
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:28 schreef teamlead het volgende:
toen ik 16 was, heb ik bij de lokale C1000 gewerkt als vakkenvuller... Dat was heul niet leuk hoor.. onze ploegchef vond dat we niet mochten eten en drinken en dat we heel snel moesten werken en we kregen ook nog best wel heel erg weinig betaald...
Hallo je bent aan het werk? Dan ga je niet eten en drinken. Dat doe je maar lekker in de pauze. Er is niks mis met een beetje doorwerken.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:29:37 #54
3542 Gia
User under construction
pi_73329148
Komt op mij over alsof TS zelf een nare ervaring heeft met een bepaalde supermarkt, denkt dat deze wantoestand vaker voorkomt en bondgenoten zoekt.

Als er dan reakties komen van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt bij dezelfde supermarkt, kan hij samen met hen een zaak aanspannen of zo.

Indien dit het geval is, snap ik niet waarom TS daar dan geen open kaart over speelt.
pi_73329150
Dit loopt helemaal fout voor TS. Eerst de broek op de knieen en daarna vertellen we onze geheimpjes.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:30:19 #56
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_73329162
Achteraf was ik gek om elke dag tot 11 uur 's avonds te werken voor 1,28 per uur waarvan ik netto nog minder dan een euro overhield.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:30:46 #57
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73329171
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:29 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Hallo je bent aan het werk? Dan ga je niet eten en drinken. Dat doe je maar lekker in de pauze. Er is niks mis met een beetje doorwerken.
oh.. jij kunt niet kauwen en iets in een rek flikkeren tegelijkertijd?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:30:52 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73329173
quote:

Je wilt het principe van de vakbond dus opnieuw uitvinden, of je hebt een andere bedoeling, maar die zal dan vast niet alleen het welzijn van die arme supermarktmedewerkers als doel hebben.

Maar serieus: "de personeel" en "worden gemaakt" en dan heb ik het nog niet over de d/t fouten.
Er is geen onderneming die je serieus gaat nemen als jij "samen met gedupeerden" actie wilt ondernemen terwijl je je zo beroerd uitdrukt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:31:33 #59
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_73329186
quote:

Dit gaat je niets opleveren. Je schrijft een onsamenhangend vaag verhaaltje zonder enig vooropgezet plan of doel, en denkt dat er mensen staan te springen om jou informatie te geven? Waarover eigenlijk?

Kansloos, sorry.

Wees gewoon duidelijk!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_73329187
WTF wil je nou..

Wil je hier een groep vormen van gedupeerde vakkenvullers? Dat jullie samen een terroristische eenheid gaan opstarten die AH's en lidl's gaan slopen? Ben je zelf ontslagen en zoek je nu steunbetuigingen?? Why the f*ck wil je dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')