Wat je op de reclame ziet is niet hoe het werkt als je een lease auto van je baas hebt. Je betaalt extra loonheffing maar verder geen benzine, verzekering, onderhoud etc.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het een lease-auto dan?
Ik snap dat nooit zo....hoef je dan het onderhoud niet te betalen?
Bij die reclames van "U leased al een *insert automerk* vanaf 700 euro" gil ik altijd dat ik minder maandelijkse lasten aan de auto heb...dussss...wat is het voordeel?
Ja ik betaal iets van 70 euro eigen bijdrage geloof ik (dat verschilt per werknemer), en dan nog bijtelling (hangt af van hoe zuinig/groen je auto is wel segment hij valt). Nou de Clio is niet heel zuinig dus betaal 25% bijtelling. Dat is dus 25% van de nieuwaarde. Die is 16k geloof ik. Dus dat 4000 per jaar wat bij mn loon geteld word en waar ik belasting over betaal. Dus het kost wel wat ja. Maar het weegt echt niet op tegen zelf rijden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Een Cee Er Iksie?![]()
Het gaat er dus gewoon om dat je een nieuwe auto onder je kont hebt? En belasting/verzekering/onderhoud wordt door werkgever betaald?
Ja ik wil ook echt een zuinigere auto als ik een nieuwe krijg. Die nieuwe Clio is al 20% bijtelling, maar een hybrid ofzo is maar 14 dacht ik? Dat scheelt best wel flinkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je bent gebaat bij een kleine en zuinige auto want dan heb je zo min mogelijk bijtelling.
Ing ik werk in de salariswereld. Geloof me, die bijtelling (en eventueel eigen bijdrage, dat is niet bij elke werkgever) is niks in vergelijking met de kosten van een eigen auto.
Ja sorry, zo'n tvp is gewoon stom natuurlijkquote:
Wie is Goodbyequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry, zo'n tvp is gewoon stom natuurlijk![]()
Maar ik ga zo even naar de stad en vanavond met Goodbye van FOK! naar Mamma Mia in het Luxor
Wij eten stampot zuurkoolquote:
Hier ook weer thuis...en ik ga de deur lekker ook niet meer uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Zo, weer thuis. Met groenten, fruit en een lekker broodje.
Ik ga vandaag de deur niet meer uit, lekker cocoonen. Met 3 geschifte katten. Die vliegen al de hele ochtend door het huis.
DIe van mij zit de hele tijd de muisaanwijzer te volgen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Zo, weer thuis. Met groenten, fruit en een lekker broodje.
Ik ga vandaag de deur niet meer uit, lekker cocoonen. Met 3 geschifte katten. Die vliegen al de hele ochtend door het huis.
MBquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:12 schreef MissBliss het volgende:
Tvp.
Het gaat goed met spider, heb net leuke foto's gezien van hem.
Wellicht en yupsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Een Cee Er Iksie?![]()
Het gaat er dus gewoon om dat je een nieuwe auto onder je kont hebt? En belasting/verzekering/onderhoud wordt door werkgever betaald?
Precies, das vooral relaxt, als ik ook maar íets denk te hebben rij ik langs de Renault dealer en het word gewoon gefixt, en het kost me niks. Als je een eigen auto hebt is dat toch lastiger, of kom je weer bij Ali de sleutelkoning terecht omdattie goedkoper is ofzoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wellicht en yups
Wat ik prettig vind is dat het risico bij anderen ligt. Je weet wat je kwijt bent (de bijtelling) en de rest is niet jouw pakkie an.
Uiteindelijk wel ja, pas om half 5.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MB![]()
Da's dan alweer 1 zorg minder![]()
Heb je beetje lekker kunnen slapen?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:12 schreef MissBliss het volgende:
Tvp.
Het gaat goed met spider, heb net leuke foto's gezien van hem.
Nederlanderquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Fijn zeg, dat Spider het zo goed doet. Toch weer een zorg minder.
Hoest verder?
Ik ben trouwens stout geweest.![]()
In de stad stond een dame van die pakjes magnetronrijst uit te delen. 1 per persoon. En ik ben 2 keer langs gelopen: 2 pakjes!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag oma!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:18 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb jarenlang prive nieuwe auto's gereden (elk jaar in augustus inruilen voor een nieuwe) en er was altijd wel wat. Nou heb je gelukkig het eerste jaar in elk geval garantie, maar van de 7 nieuwe die ik heb gehad, waren er 3 stevig beschadigd voor er 1.000 km op stond (en niet eens mijn eigen schuld)
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Fijn zeg, dat Spider het zo goed doet. Toch weer een zorg minder.
Hoest verder?
Ik ben trouwens stout geweest.![]()
In de stad stond een dame van die pakjes magnetronrijst uit te delen. 1 per persoon. En ik ben 2 keer langs gelopen: 2 pakjes!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:31 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik nog één keer dat leuke verhaal vertellen
Ik had een CRX, maar kreeg verkering op 287 km afstand
Ik kocht er een Volkswagen Polo bij
De Polo was binnen een week kapot
Dus Polo terug naar de garage
ElisaB kreeg een leenauto; hassikke nieuw
Na 50 km stopte de leenauto ermee
ElisaB kreeg een nieuwe leenauto
ElisaB reed naar huis met de leenauto
Parkeerde voor de deur
En nam bij het indraaien de voorste punt van de CRX mee
Leenauto van voor naar achter in de prak
CRX had ook een klein deukje
Wie neemt er dan ook verkering zoveer weg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:31 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik nog één keer dat leuke verhaal vertellen
Ik had een CRX, maar kreeg verkering op 287 km afstand
Ik kocht er een Volkswagen Polo bij
De Polo was binnen een week kapot
Dus Polo terug naar de garage
ElisaB kreeg een leenauto; hassikke nieuw
Na 50 km stopte de leenauto ermee
ElisaB kreeg een nieuwe leenauto
ElisaB reed naar huis met de leenauto
Parkeerde voor de deur
En nam bij het indraaien de voorste punt van de CRX mee
Leenauto van voor naar achter in de prak
CRX had ook een klein deukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook verkering zoveer weg.
*aait JJH over het bolletje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groooote jongen.*trots is*
Zal ik dan (nog eens) het verhaal vertellen van de auto van mijn ouders en de waspaal?
Grote broer haalde zijn rijbewijs.
Grote broer reed de ouderlijke wagen achteruit de garage.
Grote broer moest een bocht achteruit maken om op de weg te komen
Grote broer vond wel dat de wagen wat zwaar reed, maar een beetje gas erbij en er zat weer beweging in.
Grote broer hoorde KRRRAK! en keek eens door zijn voorruit. Om daar een stuk bumper om de waspaal gewikkeld te zien.
Pappa:en zette de waspaal een stuk terug.
2 jaar later:
Cat haalde haar rijbewijs
[copy paste voorgaand verhaal]
Met die uitzondering dat ik meteen omkeek toen ik een tik hoorde en er dus alleen lakschade aan overhield.
En pappa zette de paal nog maar een metertje terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Knapperdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:38 schreef JJH het volgende:
Whoohoo, ik heb gereageerd zonder opmerking over vrouwen en autorijden!!!![]()
![]()
![]()
Zo'n ding waar de waslijn aan hangt gok ikquote:
Ja, ik ook. Mijn pa laat hem ALTIJD in zn 1 staanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Daarom zet ik de auto altijd in z'n vrij weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |