Mn nespresso's zijn bijna op.. straks moet ik ook aan de koffie van de plebsquote:
Hier ook...zo maar eens bijbestellen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mn nespresso's zijn bijna op.. straks moet ik ook aan de koffie van de plebs
Ik kijk ook niet,... dit spel heerst van top tot teen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Uncharted 2 review op Gametrailers.
http://www.gametrailers.c(...)ted-2/57258?type=mov
Ik durf hem niet te kijken, ik ben bang voor spoilers.![]()
![]()
Hij lijkt op Jack Blackquote:
Jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Uncharted 2, Brutal Legend...zin in!
Jij volgende week Demons Souls wa?
Je gaat genieten Gijs!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaEindelijk,... mijn 3e game dit jaar
Voorlopig niet inderdaadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn RE5-maatje is trouwens voor de 2e keer vader geworden. Kindje is 3 weken te vroeg geboren maar gelukkig wel gezond.Dat betekent wel dat ik RE5 waarschijnlijk in 2012 uitspeel.
Resident Evil 5 en Batmanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je gaat genieten Gijs!3 games pas?
![]()
Ben weer verslaafd aan Left4Dead. Ik ben hyped voor deel 2!
Toch wel de heilige 3 dat, komen alleen 7 dagen na elkaar uit, impossible. Ik vind DS meer een Juni game, dus koop ik hem daar maar ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Uncharted 2, Brutal Legend...zin in!
Jij volgende week Demons Souls wa?
Het is jammer dat je niet voor Persona 4 bent gegaan! Zo'n goede RPG.quote:
Altijd welkom Gijs!quote:Demon's Souls wordt mijn derde! Ik ga ook voor Left 4 Dead 2 trouwens,... wil graag mee doen met jullie!
Het pak of de chick!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet voor Persona 4 bent gegaan! Zo'n goede RPG.
[..]
Altijd welkom Gijs!![]()
Wie wil jij zijn?
[ afbeelding ]
Mis achievements,.......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet voor Persona 4 bent gegaan! Zo'n goede RPG.
quote:
neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:30 schreef Wessiej het volgende:
UFC 104 binnenkort op de Nederlandse televisie
Prachtig, kunnen jullie allemaal kijken
Nee hoor Gijs,... ben niet zo erg als Noot! Ben nu bezig met Shadow of the Colossus! Heerlijk om weer eens te spelen. Heb heel veel moeite met de rare setting van Persona. Is er in de endurance run een specifiek filmpje die me kan overhalen? Kan je me wat later zien? Iets met een bosrijke omgeving ofzo?quote:
Ik denk Iphone.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef Chocobo het volgende:
SERIEUUSSSSS![]()
Voor Nintendo DS en een ander platform staat er op het einde? Enig idee welke?
Dat is de Studio Ghibli gamequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef Chocobo het volgende:
SERIEUUSSSSS![]()
Voor Nintendo DS en een ander platform staat er op het einde? Enig idee welke?
ZIEK!!!! Droomgame,... must have klaar!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is de Studio Ghibli game![]()
![]()
Kijk ik al sinds de vorige TGS naar uit! Eerste keer dat Ghibli samenwerkt een met een gameontwikkelaar.
Hopelijk ook op de iPhone.
Niet de Iphone? Noem een ander dan die ook een scherm heeft wat horizontaal staat, graphics aan kan en ook een kans maakt om uitgebracht te worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ZIEK!!!! Droomgame,... must have klaar!!!
Zal overigens wel niet de iPhone zijn
Wiiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Noem een ander dan die ook een scherm heeft wat horizontaal staat, graphics aan kan en ook een kans maakt om uitgebracht te worden.
Geen idee wat Pure is, maar dit ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:30 schreef Wessiej het volgende:
Ook ziek, Epic Mickey. Platform is nog onbekend. Zelfde makers van bijv. Pure.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken je Pure niet? Zeer goede game op de 360/ps3, SSX maar dan op een quad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee wat Pure is, maar dit ziet er goed uit!
Ah,... ik snap al waarom ik het niet ken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ken je Pure niet? Zeer goede game op de 360/ps3, SSX maar dan op een quad.
[ afbeelding ]
Als die dinsdag uitkomt verzenden ze hem meestal maandag avond @ 23.00quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:42 schreef Chocobo het volgende:
Iemand ervaring met levertijden van VGP.ca? Heb Demon's Souls Deluxe gekocht daar en die wordt aankomende dinsdag verstuurd. Zou heel graag dat weekend daarop willen gamen
Als dat zou kunnen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als die dinsdag uitkomt verzenden ze hem meestal maandag avond @ 23.00
Komt die vrijdag/zaterdag aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |