Mn nespresso's zijn bijna op.. straks moet ik ook aan de koffie van de plebsquote:
Hier ook...zo maar eens bijbestellen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mn nespresso's zijn bijna op.. straks moet ik ook aan de koffie van de plebs
Ik kijk ook niet,... dit spel heerst van top tot teen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Uncharted 2 review op Gametrailers.
http://www.gametrailers.c(...)ted-2/57258?type=mov
Ik durf hem niet te kijken, ik ben bang voor spoilers.![]()
![]()
Hij lijkt op Jack Blackquote:
Jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Uncharted 2, Brutal Legend...zin in!
Jij volgende week Demons Souls wa?
Je gaat genieten Gijs!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaEindelijk,... mijn 3e game dit jaar
Voorlopig niet inderdaadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn RE5-maatje is trouwens voor de 2e keer vader geworden. Kindje is 3 weken te vroeg geboren maar gelukkig wel gezond.Dat betekent wel dat ik RE5 waarschijnlijk in 2012 uitspeel.
Resident Evil 5 en Batmanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je gaat genieten Gijs!3 games pas?
![]()
Ben weer verslaafd aan Left4Dead. Ik ben hyped voor deel 2!
Toch wel de heilige 3 dat, komen alleen 7 dagen na elkaar uit, impossible. Ik vind DS meer een Juni game, dus koop ik hem daar maar ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Uncharted 2, Brutal Legend...zin in!
Jij volgende week Demons Souls wa?
Het is jammer dat je niet voor Persona 4 bent gegaan! Zo'n goede RPG.quote:
Altijd welkom Gijs!quote:Demon's Souls wordt mijn derde! Ik ga ook voor Left 4 Dead 2 trouwens,... wil graag mee doen met jullie!
Het pak of de chick!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet voor Persona 4 bent gegaan! Zo'n goede RPG.
[..]
Altijd welkom Gijs!![]()
Wie wil jij zijn?
[ afbeelding ]
Mis achievements,.......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet voor Persona 4 bent gegaan! Zo'n goede RPG.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |