quote:Dat is natuurlijk meegerekend, zelfs dan is het nog goedkoop te noemen.
je kunt natuurlijk ook spoken willen zien he?quote:okay
heeft het nog lang geduurd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:57 schreef revpolen het volgende:
eerste bestelling is binnen va tradetang
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
[..]
je kunt natuurlijk ook spoken willen zien he?
Ze gaan geen Honda's gaan versturen denks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef Apekoek het volgende:
ff een ordinair tvptje, wil nog altijd een keer iets via rachel van taoboa bestellen. en dan met name iets wat hier veel waard is en daar zeer goedkoop, en dan heb ik het dus niet over namaak rotzooi.
Chinezen, Japanners, allemaal spleetogen dus moeilijk uit elkaar te houden....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:43 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ze gaan geen Honda's gaan versturen denks.
Nog weinig spannende prijzen te zien daar. Noem eens wat dingen die je gezien hebt die volgens jou de moeite zijn daar. Zo snel even gekeken en ik zie echt nog weinig dat ik denk wowquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef asabeta het volgende:
Heeft er iemand ervaring met www.tomtop.com?
Ziet er ook erg leuk uit, maar durf niet zo goed te bestellen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:47 schreef thijs1994 het volgende:
Hoelang is de verzendtijd bij budgetgadgets? Ik wil daar graag wat bestellen (leuke horloges daar) maar hoelang duurt dat en komen ze ook gewoon fatsoenlijk aan?
Bang for the buck?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een orgaan?
Ik kan niet zo snel iets bedenken dat zoveel goedkoper is in China. Laat maar horen als je iets weet![]()
Chinese high end speakers, versterkers etc. schijnen veel bang for the buck te zijn. Maar dat is hier niet echt te koop
UJJ voor me vrouwtjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
heeft het nog lang geduurd?
wat heb je trouwens gekocht?
Die police LED, mag ik die zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:12 schreef mstr het volgende:
Pakketje binnen
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack)
09095 5W Police LED Flashlight (AA)
Foto's op aanvraag.
Als de koers op zijn hoogtepunt is, kan je geld vesturen vanaf je bankrekening, en dan krijg jij meer dollars voor je euro's. Maar het is niet dat je dan opeens minder kosten hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:55 schreef Skiet het volgende:
Zit er voordeel aan om geld naar je PayPal over te maken en dan betalingen aan DX en FP etc te doen met koersen/kosten? Ik dacht ooits eens zoiets gelezen te hebben... dat betalingen van je PP tegoed naar DX je minder kost.
Wie kan dit ophelderen. Alles wat het goedkoper maakt is handig..
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die police LED, mag ik die zien?
Gewoon een zaklamplaatmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |