nee, dit is een zinvolle bijdrage aan dit topic wil je zeker beweren?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
kan jij niet eens je bek houden?
altijd die zinloze kutopmerkingen van jou
Lief blijven voor elkaarquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
kan jij niet eens je bek houden?
altijd die zinloze kutopmerkingen van jou
Ga jij dan lekker nuttig doen op PartyFlock.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nee, dit is een zinvolle bijdrage aan dit topic wil je zeker beweren?![]()
je komt trouwens alleen maar zeiken en zeuren, want bijdragen aan dit topic doe je zeker niet!
dus beter pak je je boeltje op en verwijder jij je account voor je een beroerte krijgt.
![]()
Ik weet mn eigen adres gelukkig ook nogquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je mag wel wat spullen naar mij dropshippen
hahahahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nee, dit is een zinvolle bijdrage aan dit topic wil je zeker beweren?![]()
je komt trouwens alleen maar zeiken en zeuren, want bijdragen aan dit topic doe je zeker niet!
dus beter pak je je boeltje op en verwijder jij je account voor je een beroerte krijgt.
![]()
Ik dacht dat al die nokia batterijen hetzelfde waren...quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:05 schreef mickeyD het volgende:
ja, das leuk, maar een BP-4L past niet..
er zijn goedkopere, zelfs op de site waar ik bestelde, maar je kunt het foute ook over jezelf afroepen he voor $2,93..
[ afbeelding ]
deze ziet er tenminste nog "echt" uit met hologram in een neppe nokia verpakking voor ¤3.
[ afbeelding ]
Dan ben ik toch 7 - 22 euro goedkoper uit. Wat jij zegt dat de volle batterij weinig levert, sja, dat gaan we zien dan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:28 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Voor 10-25 euro koop je gewoon een nieuwe originele accu op Ebay (aan deze twijfel ik of hij nieuw is, omdat hij zo goedkoop is)
Iemand die ik ken had eens zo'n goedkope accu en als hij dan aangaf nog redelijk vol te zijn, kon hij na een uur toch leeg zijn.
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Vecht dit lekker via PM uit, dit gaat nergens over stelletje pubers
Bevestigd ze dus een eerdere prijs dat die inclusief free ship was. terwijl ik dat al wist hahaquote:Hello,
The price includes shipping fee and tracking number.
The adapter is US charger, and the colors are available. But since the inventory changes every day, I need to confirm with the seller once again when you place the order.
best regards,
Rachel
Een orgaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef Apekoek het volgende:
ff een ordinair tvptje, wil nog altijd een keer iets via rachel van taoboa bestellen. en dan met name iets wat hier veel waard is en daar zeer goedkoop, en dan heb ik het dus niet over namaak rotzooi.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:22 schreef mickeyD het volgende:
weegt ook een hoop, dus de verzendkosten zullen torenhoog zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |