Ten eerste heb ik een knipoogje erbij gezet, dus geen lange tenen krijgenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik snap de reacties niet helemaal. Ik betaal Jack voor dit product, het product voldoet niet aan mijn verwachtingen en dat laat ik aan Jack weten middels een e-mail. Ik vraag toch niet om een refund, ik vraag alleen om een oplossing. Het gaat om het idee dat hij weet dat klanten niet altijd tevreden zijn en best weleens mogen klagen.
Hiermee voorkom je teleurstellingen bij meer mensen, want ik laat het hier ook even weten dat het product ruk is. Er waren meer mensen die hem wilden bestellen.
Ik zie ook niet in waarom je meteen zo tegen me gaat praten. Ik verwacht helemaal niet dat hij me zoals jij het noemt eigen domme keuze gaat oplossen. Heb ik gezegd dat ik een oplossing eis? Ik verwittig hem alleen van de slechte kwaliteit en ik vraag hem of daar een oplossing voor is. Dan laat ik het aan Jack over wat hij ermee wilt doen.
Lijkt me een hele normale manier van handelen.
Action, 89 centquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:56 schreef mickeyD het volgende:
mediamarkt voor 3 euro ofzo..
[ afbeelding ]
Spiegel je soms je eigen ethiek op Aziaten?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:43 schreef mickeyD het volgende:
dat klopt! maar daarentegen steken ze lachend en buigend jouw 10 euro in hun zak voor iets wat hun 30 cent inkoop kost.. hilarisch toch?
gebruik de mogelijkheden, heb je het idee gefopt te worden, neem je verlies of vraag vriendelijk of dit het beste is dat hij heeft.
Een paar duizend kilometer verkeerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:20 schreef mickeyD het volgende:
tsja, ik vermoed dat tante post in hong-kong nog met een kater thuis zit van de sake.
morgen nog maar eens kijken als alles weer open is lijkt me handig
Verzonden ja, nog maar een paar weekjes wachtenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef mcwops het volgende:
kreeg vanmiddag mail van DX dat er een bestelling is verzonden. ceramic knife van sept 9. nog 2 pending orders te gaan.....(bij DX dan). dan nog 2 bij FP en 3 bij DP/Jack. wordt pakjestijd de komende weken![]()
Persoonlijk raad ik deze aan: http://dealextreme.com/details.dx/sku.5143quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef mtchel112 het volgende:
ik zoek nog btw ff n kabeltje:p
1 die van mn geluid van de boxen kan (die rood en wit gezijk) naar mn laptop (die kunnen daar niet in)
wat is dat het beste? gwn 3.5mm > AV ofzo weetivkeel
kan jij niet eens je bek houden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:20 schreef mickeyD het volgende:
tsja, ik vermoed dat tante post in hong-kong nog met een kater thuis zit van de sake.
morgen nog maar eens kijken als alles weer open is lijkt me handig
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik een knipoogje erbij gezet, dus geen lange tenen krijgen![]()
Misschien snap je niet helemaal hoe dit overkomt bij andere mensen...
Meteen Jack een mail gestuurd dat dit echt kut is en wat hij eraan gaat doen.
Inderdaad, dit klinkt echt als een informerende vrijblijvende vraag en een informatieve mail om toekomstige klanten te waarschuwen![]()
Een oplossing voor wat? Hoe lost je dit op? Je hebt een keuze gemaakt en het product is in 1 stuk ontvangen. De enige oplossing voor jou is geld terug, want het apparaat is helemaal kut volgens jou.
Wat hij eraan gaat doen of kan hij hier nog iets aan doen, klein nuance verschil![]()
Ik hoop dat je Engelse mail iets anders is geschreven, vooral omdat Chinezen niet zo confronterend communiceren, heel onbeschoft![]()
Je moet een klein scheetje laten en dan zal hij meer geneigd zijn om iets te doen. Jij draait een drol (als een typische lompe Hollander) bovenop zijn bureau en steekt er een vlaggetje in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |