Ikquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:51 schreef mtchel112 het volgende:
PS wie weet er nog n goed mes van DX voor in de survival kit?
www.dealextreme.com en dan zoeken op 'Survival knife' is te lastig?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
en wat is dat linkje dan, met sku
Dan kun je ook bij TNT klagen want dit bedrijf stuurt het product naar je huisquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als je gebruik maakt van een persoon die voor je bemiddeld en vervolgens het product naar de klant verstuurd verwacht ik wel een degelijk product, want ik koop het product uiteindelijk gewoon van Jack en niet van Taobao. Hij is dus naar mijn mening verantwoordelijk voor het product.
Dus waarom zou ik hem hiervan niet op de hoogte mogen stellen en vragen wat hij voor oplossing hiervoor heeft. Als ik niks laat horen dan verkoopt hij het aan meerdere mensen, dus beter dat hij weet dat het product niet goed is.
ooit gehoord van mensen die goede ervaring hebben met een product en het dan aan iemand anders aanraden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef mstr het volgende:
[..]
www.dealextreme.com en dan zoeken op 'Survival knife' is te lastig?
Alsof wij hier dagelijks een mes kopen en te gebruiken om te survivallen
Als je zo'n chinees prulding meeneemt in de jungle ben je sws niet bijster slim.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ooit gehoord van mensen die goede ervaring hebben met een product en het dan aan iemand anders aanraden?
hoe slim ben jij?
en die search werkt voor geen tyfus want dan krijg ik elk soort mes, alsof ik een keramisch mes meeneem in de jungle
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan kun je ook bij TNT klagen want dit bedrijf stuurt het product naar je huis![]()
Jij kiest het product zelf uit, moet Jack ruiken dat het een shit product is? Heb je hem van te voren gevraagd of het product een beetje goed is??
Hij kiest wel "nauwkeurig" de producten voor zijn winkel uit, daar koop je Jack's choice en is verantwoordelijk voor zijn producten.
Daarom moet je ook nooit zonder review zo'n cheapo China mp3speler halen, het is algemeen bekend dat het geluid om te huilen is. Koop je in Nederland zo'n goedkope stick dan klinkt het ook ruk.
Je kunt hem op de hoogte brengen dat het helemaal niks is... maar verwachten dat hij je eigen domme keuze gaat oplossen![]()
Die autistische reacties hier.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef mtchel112 het volgende:
ik zoek nog btw ff n kabeltje:p
1 die van mn geluid van de boxen kan (die rood en wit gezijk) naar mn laptop (die kunnen daar niet in)
wat is dat het beste? gwn 3.5mm > AV ofzo weetivkeel
Dat zegt hij nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Precies wat je zegt. Gewoon Rood/Wit tulp naar 3,5mm jack. Zo moeilijk is het toch niet. Dit koop je overal... hema/blokker/elektronica zaak
Zonde:quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:47 schreef mickeyD het volgende:
ps: nokia accu BL-5C besteld voor nog geen 3 euro
http://www.budgetgadgets.(...)nes-bl5c-p-2869.html
bij MM zijn ze wel wat duurder. Maar goedkope chineze rommel wil je niet, daar gaat je geluidskwaliteit alleen maar van achteruit. Koop liever een kort kwalitatief beter kabeltje ergens in NL.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:56 schreef mickeyD het volgende:
mediamarkt voor 3 euro ofzo..
[ afbeelding ]
Voor 10-25 euro koop je gewoon een nieuwe originele accu op Ebay (aan deze twijfel ik of hij nieuw is, omdat hij zo goedkoop is)quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:59 schreef veda het volgende:
[..]
Zonde:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270453520391&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Die is goedkoper. Heb hem nog niet binnen dus kan er verder nog niks van zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |