Hmm bij mij was het toen wel het geval. Dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:16 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als ik inlog bij paypal staat er gewoon Saldo 0,00 EUR
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bankrekening gekoppeld binnen Paypal?
$ 85 incl. verzendingquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:07 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hoeveel was je daar kwijt, inclusief verzendkosten?
[..]
Klopt, gouden batterij lijkt heel snel leeg te gaan. Daarom ben ik ook van plan al een 1800mAh batterij op ebay te kopen (5 dollar).
Misschien over een paar dagen nog eens proberen te bestellen en betalen? Misschien en hikje bij Paypal..quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb al een stuk of 20 keer iets besteld bij Dealextreme maar dit is de eerste keer dat ik dit gezeik heb
Ik heb maar gewoon geld toegevoegd aan m'n paypal account...Het duurt nu 4 tot 6 dagen langer maar oké. Ik heb geen zin om nu alles uit te zoekenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien over een paar dagen nog eens proberen te bestellen en betalen? Misschien en hikje bij Paypal..
Waarschijnlijk omdat ze dan niet kunnen garanderen dat de Sciphone goed blijft werken. Ik heb geen idee of de 'veilige' capaciteit van een batterij beperkt kan worden door het product, maar dat zou best wel eens een reden kunnen zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:40 schreef mickeyD het volgende:
ik zie zelfs 2800Mh batterijen op ebay voor de sciphone.. ($6.99) te veel keuze daar..
je vraagt je af waarom ze die niet op de "officieele" sciphone shops aanbieden?
hoger dan 1200Mh gaan ze niet daar.
Leuk idee, maar je weet dat DealExtreme zelf ook een nieuwe zoekpagina heeft? http://www.dealextreme.com/advsearch.dx . Het is nog experimenteel maar werkt hier primaquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:15 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je kunt er nu nog niet echt iets mee. Maar dit is ook nog maar een tech demo zeg maar. Op een gegeven moment komt daar dus een website waar je de hele database kunt doorzoeken (met een iets betere search dan op DealExtreme zelf, die zuigt namelijk behoorlijk)
...
Weet ik, maar ik vind hem persoonlijk nogal onoverzichtelijk en kut werkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:25 schreef 8D het volgende:
[..]
Leuk idee, maar je weet dat DealExtreme zelf ook een nieuwe zoekpagina heeft? http://www.dealextreme.com/advsearch.dx . Het is nog experimenteel maar werkt hier prima.
Heb je meerdere producten in je bestellingen? Misschien is een deel al verzonden. Kijk anders even bij Invoice.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik had 21 september een bestelling geplaatst en ik ging net eens kijken bij de bestelstatus (was al zowat vergeten dat ik iets had besteld) en daar stond:
Status: (of current shipment) On 9/21/2009: Waiting for Supplier
Latest Shipment: by Air Mail
Wachten ze nog op de leverancier, maar waarom staat er dan bij latest shipment: by air mail? Dan zou je denken dat het verstuurd is, maar ik heb daar nog geen mail van gehad.
En anders zitten ze al vanaf de 21e te wachten op de leverancier
Ah ok, er staat bij beide producten 'pending' en bovenaan staat waiting for supplierquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb je meerdere producten in je bestellingen? Misschien is een deel al vezonden. Kijk anders even bij Invoice.
Hmm, dan is het wel vaag jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah ok, er staat bij beide producten 'pending' en bovenaan staat waiting for supplier
welke vd 2 i68+ heb je dan van de scophone.com site?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:55 schreef FrankP het volgende:
Ik heb mijn Sciphone i68+ op www.scophone.com gekocht, omdat dat een van de weinige sites is die op zeker originele Sciphones verkopen. (wie vroeg dat ook alweer?)
De i9+++ ziet er op zich gelijk uit aan de i68+. Vooral de menu's en de interface zijn nagenoeg gelijk. Wat je wel veel hoort is dat die gouden batterijen erg bagger zijn.
De javquisoft firmware is trouwens nog niet beschikbaar voor mijn firmware versie. Ik bestel maar alvast een USB datakabel zodat ik mijn f/w kan uploaden en hopen dat ze snel een release uitbrengen voor mijn phone.
log in op paypal, ga naar de betreffende transactie, open m, onderin staatquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef veda het volgende:
Ik heb de 7e van September wat besteld op ebay. Heb het product niet ontvangen en de verkoper reageert niet op mijn mail. Wil dus geld terug vragen bij paypal (heb met paypal betaald). Iemand enig idee waar ik moet klikken? Of moet ik ze gewoon even bellen?
Of moet ik iets via ebay doen?
klik op klachtencentrum, nieuw scherm en maak probleem aan (2 keuzes)quote:Hulp nodig? Als u problemen heeft met een transactie of assistentie wenst bij het oplossen van een geschil met uw verkoper, ga dan naar het Klachtencentrum. PayPal raadt u sterk aan deze kwestie rechtstreeks met de handelaar of verkoper op te lossen indien dat mogelijk is.
Zo staat hier bij mij al sinds 16 sept, niets verandert, alles zou ook in stock zijn. Echter In stock bij DX is dat het bij hun supplier op voorraad is. zelf hebben ze amper iets van een stockquote:
Deze....quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef mcwops het volgende:
[..]
welke vd 2 i68+ heb je dan van de scophone.com site?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:11 schreef Binkster het volgende:
[..]
Zo staat hier bij mij al sinds 16 sept, niets verandert, alles zou ook in stock zijn. Echter In stock bij DX is dat het bij hun supplier op voorraad is. zelf hebben ze amper iets van een stock
Ik twijfel nu erg of ik wel of niet geld moet gaan terug halen via paypal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |