Wat kan je hier precies mee? ik snap het nutt niet preciesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef joepie91 het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, ik heb nu een lijst-dingetje gemaakt voor dxgrid: http://sven-slootweg.nl/dxgrid/
Moet nog effe iets maken dat je door kunt klikken naar het product. Oh, en de database is geupdate. Nu iets van 7000 producten in de database.
EDIT: Gedaan, je kunt nu doorklikken. Zie winkelwagen-icoontje.
Je kunt er nu nog niet echt iets mee. Maar dit is ook nog maar een tech demo zeg maar. Op een gegeven moment komt daar dus een website waar je de hele database kunt doorzoeken (met een iets betere search dan op DealExtreme zelf, die zuigt namelijk behoorlijk), de laatste prijsverhogingen/prijsverlagingen kunt zien, etc. En dan zou hij ook prijsveranderingen, dingen die uit het assortiment gaan, en nieuwe producten automatisch moeten gaan posten op Twitter.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat kan je hier precies mee? ik snap het nutt niet precies
Mijne komt gewoon van focalprice. Het is dan ook niet een echte skyphone volgens mij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:59 schreef jens007 het volgende:
Jullie hebben die SciPhones van TaoBao?
Is aardig ja. Hij kan aardig hard met muziek maar dan klinkt het toch wat schreeuwerig, op de helft komt er nog steeds veel en ook wel prima geluid uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:04 schreef Deezertje het volgende:
Is de speaker van de Sciphone een beetje goed en ook luid genoeg?
Ben benieuwd of je een nieuwe, of een niet schoongemaakte refurbished krijgt, zoals dat een tijdje aan de gang was via Dx..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:56 schreef saban het volgende:
Xbox Driezestig controller bij DX in bestelling
vieze scheiss eropquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je een nieuwe, of een niet schoongemaakte refurbished krijgt, zoals dat een tijdje aan de gang was via Dx..
Hoeveel was je daar kwijt, inclusief verzendkosten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:55 schreef FrankP het volgende:
Ik heb mijn Sciphone i68+ op www.scophone.com gekocht, omdat dat een van de weinige sites is die op zeker originele Sciphones verkopen. (wie vroeg dat ook alweer?)
Klopt, gouden batterij lijkt heel snel leeg te gaan. Daarom ben ik ook van plan al een 1800mAh batterij op ebay te kopen (5 dollar).quote:De i9+++ ziet er op zich gelijk uit aan de i68+. Vooral de menu's en de interface zijn nagenoeg gelijk. Wat je wel veel hoort is dat die gouden batterijen erg bagger zijn.
Die melding krijg je als je een keer geen geld op je bankrekening hebt tijdens een paypalbetaling. Dan schiet paypal het zegmaar voor. Moet je eerst je paypalrekening weer aanvullen (zodat het weer minimaal 0 is)quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef EchoAlpha het volgende:
Waarom moet ik bij DX als ik iets wil kopen eerst het geld op mijn paypal rekening hebben of een creditcard toevoegen? Het gaat om slechts 21 dollar...Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt bij DX bij zo'n laag bedrag
Als ik inlog bij paypal staat er gewoon Saldo 0,00 EURquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Die melding krijg je als je een keer geen geld op je bankrekening hebt tijdens een paypalbetaling. Dan schiet paypal het zegmaar voor. Moet je eerst je paypalrekening weer aanvullen (zodat het weer minimaal 0 is)
Inderdaad, wel wat pics gezien van controllers met bruine drab erop.quote:
Bankrekening gekoppeld binnen Paypal?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef EchoAlpha het volgende:
Waarom moet ik bij DX als ik iets wil kopen eerst het geld op mijn paypal rekening hebben of een creditcard toevoegen? Het gaat om slechts 21 dollar...Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt bij DX bij zo'n laag bedrag
Hmm bij mij was het toen wel het geval. Dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:16 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als ik inlog bij paypal staat er gewoon Saldo 0,00 EUR
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bankrekening gekoppeld binnen Paypal?
$ 85 incl. verzendingquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:07 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hoeveel was je daar kwijt, inclusief verzendkosten?
[..]
Klopt, gouden batterij lijkt heel snel leeg te gaan. Daarom ben ik ook van plan al een 1800mAh batterij op ebay te kopen (5 dollar).
Misschien over een paar dagen nog eens proberen te bestellen en betalen? Misschien en hikje bij Paypal..quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb al een stuk of 20 keer iets besteld bij Dealextreme maar dit is de eerste keer dat ik dit gezeik heb
Ik heb maar gewoon geld toegevoegd aan m'n paypal account...Het duurt nu 4 tot 6 dagen langer maar oké. Ik heb geen zin om nu alles uit te zoekenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien over een paar dagen nog eens proberen te bestellen en betalen? Misschien en hikje bij Paypal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |