Ja, dat had ik ook al door ja.quote:
Boven de honderd boeit dat inderdaad minder. Het gaat om NU!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:21 schreef Sigmund666 het volgende:
BOH! Maar 7 jaar leeftijdsverschil man! Mijn ouders schelen 15 jaar van elkaar
EN DAN NUquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:22 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Boven de honderd boeit dat niet inderdaad minder. Het gaat om NU!
Dat stond er zonet nog niet hoor lutser.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:21 schreef Metalfrost het volgende:
JEZUS WAT ERG IK ZOU HAAR DOEN WANT WANT WANT
[ afbeelding ]
Roofwants
Dat kon inderdaad weleens de spijker om zijn kop zijn. De helft van de vriendengroep neukt inderdaad (voor zover ik weet) zelden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:28 schreef Biogarde het volgende:
Denk dat je vrienden maar weinig neuken.
Of elkaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:32 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Dat kon inderdaad weleens de spijker om zijn kop zijn. De helft van de vriendengroep neukt inderdaad (voor zover ik weet) zelden.
Die niet neuken.quote:
Dus mijn neefje van 15 kan makkelijk een baby scorenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:21 schreef Sigmund666 het volgende:
BOH! Maar 7 jaar leeftijdsverschil man! Mijn ouders schelen 15 jaar van elkaar
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:33 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik heb tenminste mn veterstrikdiploma. Das meer als dan jij.
Veters voor de win enzo.quote:
En daarna thuis met de ruggen tegen elkaar afberenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:36 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Boeiend. Als ik de kroeg in wil gaan ze altijd mee
Stel dat; Daar ben ik toch niet bij, lekker belangrijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:38 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En daarna thuis met de ruggen tegen elkaar afberen
Zo, jij ziet alles in perspectief!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus mijn neefje van 15 kan makkelijk een baby scoren
Hij noemt je vrienden homo en dan kom je met dat aanzettenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:39 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Stel dat; Daar ben ik toch niet bij, lekker belangrijk
Op dit tijdstip nog met serieuze antwoorden komen, WHO CARES???quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:47 schreef Tassiepassie het volgende:
7 jaar verschil hoeft niet erg te zijn, als de jongste van de 2 maar volwassen genoeg is
laat me lekker serieus zijn jahquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:50 schreef tmffirework het volgende:
[..]
Op dit tijdstip nog met serieuze antwoorden komen, WHO CARES???
Vooruit. Ga je gang!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
laat me lekker serieus zijn jahgek ben ik al vaak genoeg
Wat een bazenliedquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Luister naar deze boys, zij hebben de waarheid in pacht!
Ja he:D Vond ik ook alquote:
Hihi eindelijk heb ik nog meer mensen gevonden met verstand van muziekquote:
Ja man pretty ricky is cultquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hihi eindelijk heb ik nog meer mensen gevonden met verstand van muziek![]()
!
Iemand van 17 is dan misschien de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:12 schreef Heider00sje het volgende:
Je eigen leeftijd gedeeld door 2 + 7
24 / 2 + 7 = 19.
Wat jammer, twee jaar te jong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |