Whahahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:26 schreef Elvander het volgende:
E = Einspritzung, je hebt een injectiemotor
uuh K?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef Mikkie het volgende:
Leuk autootje voor een beginner. Hoop wel voor je dat je de historie kent, aangezien Renaults niet bekend staan om hun betrouwbaarheid. Aan de andere kant: als je er geen 20 à 30k per jaar mee hoeft te rijden kan dat ook nog meevallen.
Ik vind die krengen overigens wel reteklein aan de binnenkant. Heb er eens als passagier meegereden. Eigenlijk zou ik rijden, maar met goed fatsoen paste ik niet tussen dashboard, rugleuning en dak.
Je bedoelt vast de op afstand bedienbare deurvergrendeling. Als het zendertje daarvan niet meer werkt, moet je het batterijtje vervangen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:54 schreef Cumshooter het volgende:
En wat ik ook erg vreemd vind, is de startonderbreker.
misschien weet jij wat je moet doen als je zendertje leeg is?
ja idd die jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:00 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Je bedoelt vast de op afstand bedienbare deurvergrendeling. Als het zendertje daarvan niet meer werkt, moet je het batterijtje vervangen.
Gewoon met een sleutel openen. Wat ben je voor 'n luie lamlul als je die paar meters moet missen met een afstandsbediening. Je moet toch naar de auto toe? Hij komt toch niet bij jou.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:57 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
ja idd die ja
Kan dat zomaar dan? ik heb gehoord dat er iets met een code veranderd ofzo:S
heb je er ervaring mee?
bedankt
De motor gaat niet aan zonder dat je 2x op dat knopje drukquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Gewoon met een sleutel openen. Wat ben je voor 'n luie lamlul als je die paar meters moet missen met een afstandsbediening. Je moet toch naar de auto toe? Hij komt toch niet bij jou.
Ik heb er geen ervaring mee, maar een tijd terug was er ook iemand hier die een vraag daarover stelde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:57 schreef Cumshooter het volgende:
ja idd die ja
Kan dat zomaar dan? ik heb gehoord dat er iets met een code veranderd ofzo:S
heb je er ervaring mee?
bedankt
Dat is bij mijn weten een mankement aan de auto, niet aan de sleutel. Zoiets heeft mijn tante ook gehad, maar ik weet zo niet meer wat er stuk was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:03 schreef Cumshooter het volgende:
De motor gaat niet aan zonder dat je 2x op dat knopje druk
jaa dat was al zo hoor;)quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:56 schreef Cybje het volgende:
Volgens mij staat het voor erotisch. Je zult er veel vrouwen mee het bed in krijgen!
Als iets veel verkocht is dan staan er ook meer in de werkplaatsquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:41 schreef GizartFRL het volgende:
Zijn leuke auto's.
Zeker in deze kleurstelling.
Zou er zelf nooit een kopen, maar dat kan aan het feit liggen dat ik er teveel in de werkplaats heb zien staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |