Hippe opa.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:38 schreef intraxz het volgende:
Welke opa denk nou dat kinderen dat "hip" vinden
quote:
quote:
RAAP ME OP!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vlees.
Mag ik je aanraken danquote:
Echt jammer he. Zou het me ooit nog lukken?quote:
Beetje eentonig gedrag.quote:
Kort maar krachtig, dat is deze reactie? Toch dat moet het toch voorstellen gewoon losjes: "Nee." Zo van eigenlijk niet?quote:
Nu heb ik zin in Kip.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vlees.
Jij verpruts mijn topic.quote:
pardon? Te moeilijke zin.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, dat is deze reactie? Toch dat moet het toch voorstellen gewoon losjes: "Nee." Zo van eigenlijk niet?
Ja vast. Jammer, had je hoger ingeschat.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ze kunnen ook echt niet normaal reclames maken he?
Pussy.quote:
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik ook.Echt niet, ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maak dan nieuw topic aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Oke, we beginnen even overnieuw Oke! Even een schone start:
quote:
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ja, dan zeg jij: Was al topic over.
Jij bent ook echt zo'n persoon die nu helemaal kapot gaat van het lachen. Door telkens dit soort comments te schrijven. Echt hopeloosquote:
Jij wilde met een schone start beginnen, ik wachtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Jij bent ook echt zo'n persoon die nu helemaal kapot gaat van het lachen. Door telkens dit soort comments te schrijven. Echt hopeloosStraks waarschijnlijk weer "Nee"... En je gaat weer kapot van het lachen
![]()
T'is wel zo.
Zonder jou is het niet leuk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Argh! Ben Malcom in het midden , the simpzonen. en Familie man vergeten... Ga nu Zuiderpark kijken. Daarna Amerikaanse vader. Dus ben even weg.
Sorry Pieter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Oke, we beginnen even overnieuw Oke! Even een schone start:
neuh.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Oh, Familie man is nog half bezig. En herhaling zoals altijd.
Ik ga nu wel naar SC.
We beginnen nu overnieuw in dit topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |