Klacht: Mods die zichzelf grappig vindenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:18 schreef Biogarde het volgende:
Ik was laatst bij de Bruna voor een dagboek.
Ik pak zo dat dagboek, kijk op het prijskaartje.. ¤25 geak!!@1
Heb de verkoopster 50 cent gegeven en heb 'm helemaal kapot gestampt. Zegt ze, ja, das wel 1 gulden 10 en veel te weinig wheheheejehehehe![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben meer een fan van SuperWormJim sorryquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:22 schreef Triggershot het volgende:
Als je Bio niet weet te waarderen heb je gewoon geen FOK!kers bestaansrecht.
SWJ kan lachen om Bio en haalt zijn inspiratie daarvandaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik ben meer een fan van SuperWormJim sorry
Bio(garde/logie)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:22 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:22 schreef Triggershot het volgende:
He ik heb ook gevoelens!quote:
Gewoon bookmarken en later terug lezen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar het is wel een ontzettende kut grap, en veuls te lastig voor de vrijdag-avond
De grap is matig, niet kut.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar het is wel een ontzettende kut grap, en veuls te lastig voor de vrijdag-avond
Fock Bio, kom me opzoeken in 040, WW, Lampelaan 4 ik sta klaar met 120 man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:30 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Sorry, maar Bio dissen is KLB dissen. Oppassen dus.
Nu durf ik niet meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:38 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Fock Bio, kom me opzoeken in 040, WW, Lampelaan 4 ik sta klaar met 120 man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |