bedanktquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef Hobby het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)eublaan-1/kenmerken/
dit huis is van de buren staat wel een route bij
het ligt tegenover de kooi op een doodlopende weg langs snelweg .
je kan al kijk het kost misschien wel iets meer maar dan heb je ook wel watquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kunnen ze daar dan geen cameras hangen,,hebben we toch een leuke RLS.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
dat was bb3
BB Kelly Naakt Achter De Webcam! Movie Update
Over vaders en zonen aflevering 3
dinsdag 9 juni 2009 22:50 Ned 2
Een zoektocht van Hugo Borst naar de gevoelige plekken in de relatie tussen vaders en zonen.
24 jaar geleden wordt Kelly van der Veer geboren als zoon Ferry. Dit verkeerde lichaam maakt haar jeugd tot een verschrikking. Vernederende pesterijen zijn haar lot. Vader Anton wil niets liever dan geluk voor zijn kind, zoon of dochter. En liefdevol begeleidt hij zijn zoon bij het worden van een vrouw. Maar eenmaal een prachtige vrouw raakt Anton het zicht en controle op zijn kind kwijt.
Video
Volgens mij zit je fout, DGK ligt op deze plekquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef Hobby het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)eublaan-1/kenmerken/
dit huis is van de buren staat wel een route bij
het ligt tegenover de kooi op een doodlopende weg langs snelweg .
Het lijkt me sterk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch een nieuwe gouden kooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pauline - woensdag 23 september 2009 - 19:55 quote deeplink
Vandaag van goede vriend gehoord!
De villa in Eemnes krijgt wederom een nieuwe look.
Vriend is eigenaar van een groot meubelbedrijf en keukenzaken, en is benaderd door een tv omroep. om de villa in eemnes weer klaar te maken voor een nieuwe episode van HET programma.
Laten we hopen dat het doorgang zal vinden.
Is een serieus bericht, komt dus niet uit een geruchtenstroom
Bron
ja,je hebt gelijk maar voor mij is dat de overkant van de weg ,misschien 5 minuten verder .quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij zit je fout, DGK ligt op deze plek
En dat is een aardig stukje verderop, er niet tegenover.
Mij eerlijk gezegd ook..quote:
Het zou een ongehoorde kapitaalvernietiging zijn omdat de villa pas kort geleden ontmanteld is. Als een omroep nu dus zou besluiten Talpa daar weer een DGK te laten maken draaien ze ook op voor de niet geringe initiële kosten.quote:
Tsja, daar ligt ome Sjon wakker van......quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou een ongehoorde kapitaalvernietiging zijn omdat de villa pas kort geleden ontmanteld is. Als een omroep nu dus zou besluiten Talpa daar weer een DGK te laten maken draaien ze ook op voor de niet geringe initiële kosten.
Dat maakt het programma nog onverkoopbaarder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, daar ligt ome Sjon wakker van......![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:53 schreef Jian het volgende:
Geloof ook niet in een nieuwe DGK, wat natuurlijk niet wil zeggen dat de villa niet voor een ander project kan gaan dienen en daarom opnieuw ingericht moet worden.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
't zou zomaar een buitenechtelijke van Huub kunnen zijn![]()
Geheel ontopic dus .....
Ze heeft zo te zien nog steeds die dgk pruik op, met hier en daar een extensie..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:06 schreef Guillaume85 het volgende:
Amanda afgelopen zaterdag tijdens een paaldansact
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie die haarstukjes ook altijd bij de surinaamse toko waar ik m'n roti haal hangenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:22 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze heeft zo te zien nog steeds die dgk pruik op, met hier en daar een extensie..
Nou!.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Geil hoor![]()
Maar toch is het net alsof Amanda iets minder pafferig is dn een paar maanden geleden.
Smakelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |