Hoe weet jij dat het er niets mee te maken heeft ? Huub heeft tijdens zijn verblijf in de kooi meermalen uitgesproken dat hij zichzelf als polyamoureus zag. Dus daarop voortbordurend; "my guess is as good as yours", en ik schat zelfs beterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje, wat haal je er nu weer bijDat heeft toch helemaal niets hiermee te maken? Wij ook niet trouwens
trouwen met Huub, dát was al de eerste aanwijzingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeder met kind die weer bij haar ouders gaat wonen, da's best wel een aanwijzing ja.
klinkt niet alsof ze nog on speaking terms zijn, als de advocaten het mogen uitzoeken.quote:Hopelijk krijgen ze het voor elkaar om normaal tegen elkaar te blijven doen en de scheiding netjes af te handelen. En wordt Sophie geen inzet van gesteggel. Geen idee wat de reden is, maar vind het sneu.
Kan best zijn, maar toch is het niet onze zaak wat daar gespeeld heeft.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het er niets mee te maken heeft ? Huub heeft tijdens zijn verblijf in de kooi meermalen uitgesproken dat hij zichzelf als polyamoureus zag. Dus daarop voortbordurend; "my guess is as good as yours", en ik schat zelfs beterEn wat we ermee te maken hebben ? Ik weet het niet, maar we schrijven hier nou eenmaal niet alleen over rozegeur, maneschijn en pais en vree !
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat polyamorie er alles mee te maken heeft![]()
Maar dat blijft natuurlijk een speculasie
Ahh wat liefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar een beroerde gok is het zeker niet
Natuurlijk is het wel onze zaak, Huub is en blijft publiek bezitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar toch is het niet onze zaak wat daar gespeeld heeft.
Heb ik hier dan een t-shirt mee gewonnen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar een beroerde gok is het zeker niet
Nee da's waar, maar zo werkt dat nu eenmaal niet. Niet in je eigen vriendenkring, en ook niet bij (semi) BN'ers. Als zoiets gebeurt, slaat iedereen aan het speculeren totdat de waarheid boven tafel is. Meestal zijn dat twee verschillende versies van de waarheid, op verbeten toon verkondigd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar toch is het niet onze zaak wat daar gespeeld heeft.
Zeg maar wat erop moetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik hier dan een t-shirt mee gewonnen?
die zullen we echt niet zien hier de komende dagen , denk ik.......quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huub erover te zeggen heeft.
Flikker zelluf op, jonguh!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
Flikker toch op zeg... Bull shit vanaf het begin. En ach dan gooien we me er maar een baby in![]()
Mooi kut inderdaad voor Sofie
Ik ben er ook bang voor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:33 schreef Elske6 het volgende:
[..]
die zullen we echt niet zien hier de komende dagen , denk ik.......
Wel een beetje naief (zulke gedachten). toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flikker zelluf op, jonguh!
![]()
Er zit zeker een kern van waarheid in hetgeen je zegt. In no time trouwen in DGK ... the worst of all RLS's, in no time zwanger, de al dan niet (helemaal) onterechte reputatie van Huub. Verre van een garantie voor gezinsgeluk. Maar dat neemt niet weg dat ik het spijtig voor alle drie vind.
Absoluut. Dat is mijn romantische kantquote:
Ik mag aannemen dat Claire niet achterlijk is. Huub heeft Lieke ten huwelijk gevraagd, alles voor de show, maar Lieke was zo wijs om te bedanken. Nou dan maar Claire proberen en ja hoor, Claire wilde wel. Dan vraag je er ergens ook wel om he. . .quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flikker zelluf op, jonguh!
![]()
Er zit zeker een kern van waarheid in hetgeen je zegt. In no time trouwen in DGK ... the worst of all RLS's, in no time zwanger, de al dan niet (helemaal) onterechte reputatie van Huub. Verre van een garantie voor gezinsgeluk. Maar dat neemt niet weg dat ik het spijtig voor alle drie vind.
Gelukkig. Hopelijk ben je niet al te romantisch, want dan ga ik me wel zorgen maken hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut. Dat is mijn romantische kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |