En dan komt zo'n vrouw met een voorbeeld: Ja als een vrouw en een man dezelfde functie hebben en er komt een plaats vrij voor een hogere functie, dan steekt de vrouw haar hand niet op want die is afwachtend, de man doet dit echter wel dus komen op die meneer vrouwen nooit aan de top.quote:Tweehonderd topvrouwen pleiten in een manifest voor een quotum van 40 procent voor vrouwen in commissariaatfuncties en toezichtfuncties.
Sylvia Toth was dat en die heeft gelijk daarinquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zag laatst juist een vrouw (weet niet meer waar, zal wel Pauw & Witteman of DWDD zijn geweest) die beweerde dat de meeste vrouwen niet zitten te wachten op die hoge functies. De vrouwen die die functies wel willen gaan ervoor en krijgen die functie ook.
Edit: oh ja, Paul & Witteman
Doet het niet, doet het niet, doet het niet, doet het niet en doet het niet...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:49 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
Doet het niet, doet het niet, doet het niet, doet het niet en doet het niet...
Hm, ze komt me niet bekend voorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sylvia Toth was dat en die heeft gelijk daarin
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zag laatst juist een vrouw (weet niet meer waar, zal wel Pauw & Witteman of DWDD zijn geweest) die beweerde dat de meeste vrouwen niet zitten te wachten op die hoge functies. De vrouwen die die functies wel willen gaan ervoor en krijgen die functie ook.
Edit: oh ja, Paul & Witteman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |