quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef bojill het volgende:nou ik ga geen xtra tarieven betalen want ze is in egypte en de vloer word vervangen maarja omdat IEDEREEN maar zeikt geef iik geen antwoord en heropen ik het topic pas als ik bij me ma ben.
Extra tarieven betalen (wat sowieso niet kan, je kunt hooguit een ander/hoger tarief betalen, meervoud van tarieven slaat nergens op..maar dat terzijde), als je iets wilt verkopen en je hebt het zo stom aangepakt moet je echt niet zeiken over zoiets.
Het is en blijft een vaag verhaal, Bo.
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:Dit verhaal wordt steeds vreemder

Ik denk niet dat ik er verstandig aan doe om geld over te maken naar je, zonder positieve ervaringen gehoord te hebben...
Hier sluit ik me bij aan: ik was alleen sowieso al niet van plan om geld over te maken en het geheel te laten versturen, want daar heb ik in 't algemeen niet al te veel vertrouwen in - ik wou het spul gewoon ophalen. Als jij, 08gnoT, nou ook zoiets in gedachten houdt, is iedereen waarschijnlijk beter (ieg zekerder en ook verzekerd van meer duidelijkheid..) af. We zouden er ook 1 afspraak, 1 deal van kunnen maken - t is immers het geheel wat TS aanbiedt waar wij 2en samen interesse in hebben.
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:01 schreef Braddie het volgende:Eventjes iets!
Je komt zeer onbetrouwbaar over als verkoper!
Je bied iets te koop aan en dan zeg je dat het niet kan omdat jij je huis niet in kan!
Ik wou jou ps-2 kopen, Maar ben toen via PM maar afgehaakt vanwege jou totaal niet klantvriendelijke manier van Handelen over de PM!
Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd is. Als TS nog minder klantvriendelijk kan zijn dan in dit topic dat door vaagheid wordt beheerst, betekent dat niet veel goeds
Maar:
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:44 schreef Braddie het volgende:Ik wil niet bot doen tegen de verkoper, Maar
ik ken hem persoonlijk en je moet inderdaad geen geld overmaken naar hem!
Ik heb hem ooit een een speakertje verkocht voor de pc, deze was 5 euro!
Hij zei, Ja je krijgt het geld wel!
we zijn nu RUIM 1 jaar verder en ik heb het nogsteeds niet...
het gaat me niet om de 5 euro, Maar gewoon om het feit dat hij mensen loopt te naaien!
..dit vind ik ook wel een beetje vreemde berichtgeving hoor.... als je hem persoonlijk kent, ga je toch niet op zo'n manier zaken doen?
Dus Braddie, wat bedoel je nou?