Okequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:46 schreef bojill het volgende:
hmmm De vraag prijs hea ?
Rond de 100-90 ? (Mag ook VEEEEEL lager )
Nee niet omgebouwd
Klopt ook wel,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:49 schreef bojill het volgende:
oke ik zal stopen met Caps lock
20 vind ik wel iets te laag Sorry.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:56 schreef bojill het volgende:
sorry maar alles moet in een keer weg
E 35,- geboden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:38 schreef bojill het volgende:
ik heb hier een Complete Ps2(Platte versie) + dit spel
tekken 4
U krijgt er 2 controllers bij alle benodigde kabels en 1 memory kaart
Kijk, TS: dan kun je er dus in totaal zowaar je (verlaagde..) vraagprijs voor krijgen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb interesse in spellen, verkoop je echt niet los? Wat ik uit de post van El_Chica_Del_Fuego kan opmaken, wil zij alleen Tekken 4. Dan bied ik 15 incl voor de andere spellen.
Wat bedoel je? Je hebt de spellen getest/gecheckt (voor je het topic opende), maar je kunt ze niet checken/testen, nu? Why would youquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef bojill het volgende:
hmm ik ben op dit moment niet instaat om de spellen de checken ivm moeder op vakantie die spellen heb ik getest voordat ik dit topic online zette,
Het woord 'krassen' is idd wel vrij essentieel om je boodschap te begrijpen, daar ging het dus om. Maar het was niet 08gnoT die daarnaar vroeg hoor, maar iemand anders. Maar natuurlijk wil die het ook weten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:25 schreef bojill het volgende:
die gast zei van hoe zit het met de krassen.. diie kan ik nu niet checken ik heb voordat ik het topic opende de spellen getest ze deden het allemaal... maar ik weet niet hoe het zit met de krassen en kan het ook niet checken
D'oh, je biedt dus iets aan, je hebt alleen een paar weken totaal geen gelegenheid om het ook daadwerkelijk te verkopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:40 schreef bojill het volgende:
ik kan deze 2/3 weken even niks Regelen :$ maar me pa woont in hilversum als u over 2/3 weken zou komen lever ik hem bij het treintje af =D
Ja, dat zal best; maar dat verandert er toch nix aan dat het een beetje stom is, dat je het niet goed geregeld hebt, als je dingen gaat aanbieden waar je ineens niet meer bij kanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:49 schreef bojill het volgende:
ik kan me ma's huis niet in.... want de is op vakantie!
Ik begin me echt af te vragen of je serieus bentquote:
Extra tarieven betalen (wat sowieso niet kan, je kunt hooguit een ander/hoger tarief betalen, meervoud van tarieven slaat nergens op..maar dat terzijde), als je iets wilt verkopen en je hebt het zo stom aangepakt moet je echt niet zeiken over zoiets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef bojill het volgende:
nou ik ga geen xtra tarieven betalen want ze is in egypte en de vloer word vervangen maarja omdat IEDEREEN maar zeikt geef iik geen antwoord en heropen ik het topic pas als ik bij me ma ben.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit verhaal wordt steeds vreemderIk denk niet dat ik er verstandig aan doe om geld over te maken naar je, zonder positieve ervaringen gehoord te hebben...
Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd is. Als TS nog minder klantvriendelijk kan zijn dan in dit topic dat door vaagheid wordt beheerst, betekent dat niet veel goedsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:01 schreef Braddie het volgende:
Eventjes iets!
Je komt zeer onbetrouwbaar over als verkoper!
Je bied iets te koop aan en dan zeg je dat het niet kan omdat jij je huis niet in kan!
Ik wou jou ps-2 kopen, Maar ben toen via PM maar afgehaakt vanwege jou totaal niet klantvriendelijke manier van Handelen over de PM!
..dit vind ik ook wel een beetje vreemde berichtgeving hoor.... als je hem persoonlijk kent, ga je toch niet op zo'n manier zaken doen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:44 schreef Braddie het volgende:
Ik wil niet bot doen tegen de verkoper, Maar ik ken hem persoonlijk en je moet inderdaad geen geld overmaken naar hem!
Ik heb hem ooit een een speakertje verkocht voor de pc, deze was 5 euro!
Hij zei, Ja je krijgt het geld wel!
we zijn nu RUIM 1 jaar verder en ik heb het nogsteeds niet...
het gaat me niet om de 5 euro, Maar gewoon om het feit dat hij mensen loopt te naaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |