quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef Halcon het volgende:
Belgen zijn ook welkom. Mits ze verstaanbaar zijn.
Maar misschien kan je wel mee met iemand?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef spiritoffreedom het volgende:
Mja ik ben verstaanbaar denk ikMaareuhm ik ben rolstoeler vandaar dat ik me ni makkelijk kan verplaatsen dus kan der helaas ni bij zijn. But hey, sommige van jullie zalk misschien ooit wel irl leren kennen, wie weet.
Ook niet als we het in jouw stad organiseren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef spiritoffreedom het volgende:
Mja ik ben verstaanbaar denk ikMaareuhm ik ben rolstoeler vandaar dat ik me ni makkelijk kan verplaatsen dus kan der helaas ni bij zijn. But hey, sommige van jullie zalk misschien ooit wel irl leren kennen, wie weet.
En ik denk dat Roeselare lang niet zo interessant is als Brugge.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Foutje.
Heb even de voornaamste Vlaamse steden en Luik genomen. Als je dan bv. toch voor West-Vlaanderen gaat lijkt Brugge me een meer gewenste optie dan bv. Roeselare.
Mja ik kan nooit op voorhand iets plannen wegens spierpijn. Plus dat in en uit de auto geraken voor mij doodvermoeiend is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook niet als we het in jouw stad organiseren?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef spiritoffreedom het volgende:
[..]
Mja ik kan nooit op voorhand iets plannen wegens spierpijn. Plus dat in en uit de auto geraken voor mij doodvermoeiend is.
Ik wou alleen even zeggen dat ik echt maar heel zelden fart op commandoquote:Op maandag 28 februari 2011 22:49 schreef Seven. het volgende:
Fok-meet?
Hebben we trouwens al eens gedaan in Brussel.
Oh dat zou mooi zijn als het Brussel wordtquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:
Tot nu toe lijkt het 'n vrijdagavond in Brussel te worden.
Over uiterlijk 1 week de balans opmaken?
vrijdagavond gaat voor mij niet lukkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:
Tot nu toe lijkt het 'n vrijdagavond in Brussel te worden.
Over uiterlijk 1 week de balans opmaken?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:53 schreef Athemoe het volgende:
kom uit gelderland,
woon nu al 9 jaar in Aalst
morgen Carnaval
dat is typisch Belsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:40 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik woon in Wetteren, daar heb ik bijna mijn hele leven gewoond, en het is maar zo'n 15km van Aalst af![]()
(En carnaval was bij ons reeds vorige week)
Done. En zeker doen, België is supertof! En geen Belgengrapjes maken of vertellen hoe goed Nederland wel niet is, dan heb je hier binnen no time vrienden.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:05 schreef Iannn het volgende:
Misschien hier wat mensen die mij zou kunnen helpen, bij voorbaat dank
Hogeschool in België
Als ik argumenten zou hebben zou ik dat misschien wel doen, maar ik heb ze echt niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:55 schreef Seven. het volgende:
[..]vertellen hoe goed Nederland wel niet is
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Verschilt ook sterk van streek tot streek. Dat eerste deel dan. Intelligenter weet ik niet. Feitenkennis hebben ze over het algemeen meer, gezond verstand wat minder.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:49 schreef Iannn het volgende:
Exact. Ik merk aan Belgen vaak dat ze een veel vriendelijker volk zijn, daarnaast ook iets intelligenter (heb ik het idee).
Dit! NL'ers zijn veel socialer...quote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Verschilt ook sterk van streek tot streek. Dat eerste deel dan. Intelligenter weet ik niet. Feitenkennis hebben ze over het algemeen meer, gezond verstand wat minder.
Welnee joh. Nederlanders zijn meer extrovert, maar zeker niet socialer. In mijn ogen is dat niet hetzelfde.quote:
Mis, Belgen zijn kokosnoten, Nederlanders perziken.quote:
Haha, dat is wel een leuke.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef pagadder het volgende:
[..]
Mis, Belgen zijn kokosnoten, Nederlanders perziken.
Bij kokosnoten geraak je moeilijk door de schil, maar eens je door de schil bent, gaat het gemakkelijk. Bij perziken gaat het in het begin gemakkelijk, maar als puntje bij paaltje komt, stoot je op een harde kern.
De vergelijking klopt wel niet 100%, maar zo zie ik het toch.
Donequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:07 schreef Halcon het volgende:
Stem dan even voor of vrijdagavond of zaterdagavond, dan zijn we van die gelijke stand af.
leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef Halcon het volgende:
Morgenavond maak ik de balans op en dan moeten we maar eens 'n datum prikken.
Kan ook wel een poll maken met verschillende zaterdagen en dan kan iedereen aangeven welke zaterdag hem/haar het best uitkomt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
leukik kom zeker (tenzij het toevallig op een moment valt dat ik in nederland ben
)
Al eens naar het natuurmuseum in Brussel geweest? Inclusief skeletten van T-rex, diplodocus en Triceratops.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:28 schreef paraDOTbe het volgende:
Kan je idd doen... Hopen op een weekend dat ik m'n kindjes niet heb! :p
Heb een Belgisch rijbewijs, maar destijds wel mijn rijbewijs in NL gehaald. Ken wel wat van de Belgische rijbewijsperikelen. Wat wil je weten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Niara het volgende:
wow ik denk dat ik eens flink terug moet gaan lezen
Heeft iemand trouwens ervaring met als Nederbelg zijn/haar rijbewijs in België te halen?
Ik heb zo'n 5 jaar geleden m'n rijbewijs op 'negen maanden' gehaald. Dit alles bij elkaar heeft me nog geen € 100,00 gekost. Maar dit is nu niet meer te doen, zó goedkoop. Nu ben je verplicht eerst een aantal dure lesuren te nemen, als ik me niet vergis...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Niara het volgende:
wow ik denk dat ik eens flink terug moet gaan lezen
Heeft iemand trouwens ervaring met als Nederbelg zijn/haar rijbewijs in België te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |