Tessenderlo is voor mij verder weg gelegen dan Geel.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij 10 minuten en Tessenderlo iets van 5 minuten
Waarschijnlijk wonen de meeste Nederbelgen in de provincie Antwerpen, dus heel egoïstisch is dat niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef paraDOTbe het volgende:
Antwerpen zou perfect voor mij zijn, lekker gemakkelijk...Misschien een beetje egoïstisch
ik zit er bijna tegen aan zit in Hamquote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tessenderlo is voor mij verder weg gelegen dan Geel.
Ik zit aan de andere kant van de Kempen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit er bijna tegen aan zit in Ham
Dat vind ik ook prima, alleen zal dat veel de meeste Nederbelgen een eindje weg zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 06:58 schreef trainfreak het volgende:
Waarom geen meet in Gent, of in Brugge, de parel van het oosten, of hoe zeggen ze dat
Bwa, er zitten ook 'Nederbelgen' in Leuven en dergelijke.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima, alleen zal dat veel de meeste Nederbelgen een eindje weg zijn.
Leuven is niet bij Brugge om de hoek, maar goed...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:53 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Bwa, er zitten ook 'Nederbelgen' in Leuven en dergelijke.
Wie maakt een poll?
Nee, maar Leuven is voor de Nederlanders toch ook al een eindje..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuven is niet bij Brugge om de hoek, maar goed...
Antwerpen lijkt me gemiddeld genomen het dichtstbij, maar bv. Brussel of Leuven zijn ook leuk en goed te bereiken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:58 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Nee, maar Leuven is voor de Nederlanders toch ook al een eindje..
Foutje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef trainfreak het volgende:
Het is trouwens Brugge![]()
(En je had beter volgens provincie gezet denk ik; voor sommige provincies zit je nu met twee locaties)
Mij maakt het ook niet zoveel uit. Maandagavond ofzo heeft niet mijn voorkeur, maar het kan wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik heb op vrijdagavond gestemd maar eigenlijk ben ik op alle avonden wel beschikbaar
Ik ben geen Nederbelg, dus ik kom ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:19 schreef jpjedi het volgende:
Sorry boys en girls, ik ben niet van de internet meets.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef Halcon het volgende:
Belgen zijn ook welkom. Mits ze verstaanbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |