Ik werk in een DIY winkel (www.plan-it.be), de eerste winkel is nu ook open gegaan in Eindhoven, binnenkort de tweede in Rotterdam!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:53 schreef GodsSon het volgende:
Misschien Nederbelgen aanwezig die iets voor mij kunnen doen?
Ik zal het in het kort uitleggen. Voor mijn afstuderen ben ik momenteel opzoek naar smaakverschillen tussen de Belgische buitenverlichting (tuin maar vooral ook aan de buitenmuur) en de Nederlandse en Duitse.
Is er misschien iemand die binnenkort naar een tuincentrum/bouwmarkt gaat en toevallig een aantal foto's wil schieten van de aanwezige buitenverlichting, korte impressie van het aanwezige assortiment met daarbij een vermelding van de soort winkel.
Mochten jullie verder vragen hebben, laat het weten
oostham dat is tegen leopoldsburgquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:15 schreef noniek39 het volgende:
nog nederbelgen die in omstreek van genk wonen
daar ben ik dinsdag geweestquote:Op woensdag 1 december 2010 07:10 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
Ik werk in een DIY winkel (www.plan-it.be), de eerste winkel is nu ook open gegaan in Eindhoven, binnenkort de tweede in Rotterdam!Wil ik gerust eens kijken voor jouw en foto's trekken... Laat me maar iets weten.
uhu Maar die zal meer afgestemd worden op de Belgische markt. Dus ik denk dat het assortiment niet veel vergelijkbaar is met die van NLquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef pagadder het volgende:
Er komt trouwnens in maart een Albert Heijn in Brasschaat.
Ik zelf nog niet, ik moet daar wel februari naar toe...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik dinsdag geweest(in eindhoven)
Idd. Daarom dat die AH in brasschat sloom winkelpersoneel (40+), duur eten, crap openingstijden en geen aanbiedingen zal hebben. Als ze het afstemmen op de rest van de belgische supermarktketens iig. Zo waardeloos hier.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
uhu Maar die zal meer afgestemd worden op de Belgische markt. Dus ik denk dat het assortiment niet veel vergelijkbaar is met die van NL
so true!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Idd. Daarom dat die AH in brasschat sloom winkelpersoneel (40+), duur eten, crap openingstijden en geen aanbiedingen zal hebben. Als ze het afstemmen op de rest van de belgische supermarktketens iig. Zo waardeloos hier.
heuy, ik woon een dorp verder blijkbaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
so true!
AH Zundert op zondagmiddag heeft 50% vlaamse klanten.
Dat is niet veraf!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
heuy, ik woon een dorp verder blijkbaar(hs)
Zal tegenwoordig weinig uitmaken in Europa maar je zal vooral moeten letten op sociale voorzieningen etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef Fingon het volgende:
Is er hier iemand die toevallig iets af weet van regels omtrent de Belgische nationaliteit?
Ik heb zelfs rond mijn 6e een Belgisch paspoort gehad vanwege mijn moeder die ook de Belgische nationaliteit had, maar op het moment heb ik er geen en ik heb ook geen oproep ontvangen voor de afgelopen verkiezingen, dus vroeg ik mij af of dat is omdat ik om de een of andere reden de Belgische nationaliteit verloren ben of omdat ze gewoon mijn contactinformatie niet hebben.
Ik wil dit weten omdat ik als ik een nieuw paspoort heb ik lieveer een Belgische neem zodat ik geen gezeik heb met dat opnemen van mijn vingerafdrukken in een leuke database etc.
Dat is jammer. Op een winkel die qua aanbod vergelijkbaar is met de Carrefour en de Delhaize zit niemand te wachten volgens mij. De redenen dat Belgen massaal over de grens gaan winkelen zijn volgens mij voornamelijk de prijsstelling en het aanbod in Nederland. Sowieso heeft België al relatief veel supermarkten, dus met 'meer van hetzelfde' gaat AH de sier niet maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
uhu Maar die zal meer afgestemd worden op de Belgische markt. Dus ik denk dat het assortiment niet veel vergelijkbaar is met die van NL
Ik ken een Antwerpenaar die hartstikke blij was met de nieuwe Belgische vestigingen, omdat hij dan niet meer naar Nederland hoefde voor zijn Unox-soepje. Dus ik hoop voor hem dat er daar inderdaad een Nederlands aanbod komt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is jammer. Op een winkel die qua aanbod vergelijkbaar is met de Carrefour en de Delhaize zit niemand te wachten volgens mij. De redenen dat Belgen massaal over de grens gaan winkelen zijn volgens mij voornamelijk de prijsstelling en het aanbod in Nederland. Sowieso heeft België al relatief veel supermarkten, dus met 'meer van hetzelfde' gaat AH de sier niet maken.
Ik hoop vooral dat ze veel soorten vla zullen verkopen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is jammer. Op een winkel die qua aanbod vergelijkbaar is met de Carrefour en de Delhaize zit niemand te wachten volgens mij. De redenen dat Belgen massaal over de grens gaan winkelen zijn volgens mij voornamelijk de prijsstelling en het aanbod in Nederland. Sowieso heeft België al relatief veel supermarkten, dus met 'meer van hetzelfde' gaat AH de sier niet maken.
Het Nederlandse aanbod dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:57 schreef pagadder het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze veel soorten vla zullen verkopen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef spiritoffreedom het volgende:
Kleine kans ma kvraag me toch af: mensen uit omgeving Laakdal, Geel, Tessenderlo hier?
Geel is 'n half uurtje voor mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef spiritoffreedom het volgende:
Kleine kans ma kvraag me toch af: mensen uit omgeving Laakdal, Geel, Tessenderlo hier?
Lijkt me de enige sleutel tot succes eigenlijk. Gaan ze Vlaamse prijzen en het Vlaamse assortiment hanteren, dan is het kansloos.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef paraDOTbe het volgende:
Gisteren nog eens naar AH geweest in Breda, omdat ik toch toevallig daar was. Ik hoop ook dat er toch een beetje vastgehouden word aan het Nederlandse assortiment. Want in een AH in Nederland is zoveel meer te kopen, die vele Vlamingen kunnen appreciëren!
voor mij 10 minuten en Tessenderlo iets van 5 minutenquote:
Tessenderlo is voor mij verder weg gelegen dan Geel.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij 10 minuten en Tessenderlo iets van 5 minuten
Waarschijnlijk wonen de meeste Nederbelgen in de provincie Antwerpen, dus heel egoïstisch is dat niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef paraDOTbe het volgende:
Antwerpen zou perfect voor mij zijn, lekker gemakkelijk...Misschien een beetje egoïstisch
ik zit er bijna tegen aan zit in Hamquote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tessenderlo is voor mij verder weg gelegen dan Geel.
Ik zit aan de andere kant van de Kempen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit er bijna tegen aan zit in Ham
Dat vind ik ook prima, alleen zal dat veel de meeste Nederbelgen een eindje weg zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 06:58 schreef trainfreak het volgende:
Waarom geen meet in Gent, of in Brugge, de parel van het oosten, of hoe zeggen ze dat
Bwa, er zitten ook 'Nederbelgen' in Leuven en dergelijke.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima, alleen zal dat veel de meeste Nederbelgen een eindje weg zijn.
Leuven is niet bij Brugge om de hoek, maar goed...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:53 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Bwa, er zitten ook 'Nederbelgen' in Leuven en dergelijke.
Wie maakt een poll?
Nee, maar Leuven is voor de Nederlanders toch ook al een eindje..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuven is niet bij Brugge om de hoek, maar goed...
Antwerpen lijkt me gemiddeld genomen het dichtstbij, maar bv. Brussel of Leuven zijn ook leuk en goed te bereiken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:58 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Nee, maar Leuven is voor de Nederlanders toch ook al een eindje..
Foutje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef trainfreak het volgende:
Het is trouwens Brugge![]()
(En je had beter volgens provincie gezet denk ik; voor sommige provincies zit je nu met twee locaties)
Mij maakt het ook niet zoveel uit. Maandagavond ofzo heeft niet mijn voorkeur, maar het kan wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik heb op vrijdagavond gestemd maar eigenlijk ben ik op alle avonden wel beschikbaar
Ik ben geen Nederbelg, dus ik kom ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:19 schreef jpjedi het volgende:
Sorry boys en girls, ik ben niet van de internet meets.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef Halcon het volgende:
Belgen zijn ook welkom. Mits ze verstaanbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |