Wenkbrauwen epileren bij de kringloopquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rommelmarkten
Ik ga straks naar de kringloopwinkel en mijn wenkbrauwen laten epileren en misschien in de stad een biertje drinken met mijn vriendje en huiswerk maken want de achterstand is nog steeds niet weg.
Lekker zaterdag
ik zag jou te laatquote:
Er stond een "en" he?!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wenkbrauwen epileren bij de kringloop![]()
lef!![]()
Ja, Buum staat ergens in boerenkoolstronkeradeel middelste aan te moedigen op een voetbalveld. Ik help mijn oudste met nintendospelletjesen jongste maakt huiswerk.
Klinkt gezellig!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
naar de kroeg....of eigenlijk is het een soort van bardancing met jaren 70,80 en 90 muziek
Ligt er helemaal aan waar je van houdtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:52 schreef Laysa het volgende:
ik zag jou te laat...zeg pietermans...waar moet je wezen als je op stap gaat in nijmegen....ben met een soort van vergelijkingsonderzoek bezig.....
Da's dan vast ergens waar ik niet lees.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er stond een "en" he?!![]()
Ik moest lachen om die post van hondjes in het bb-topic. Iets met flikker dan maar lekker op ofzo
Iedereen wordt maar assertief hier opeens, straks moet ik ook nog.
Assertief is een positief woord, maar in deze context twijfel ik er hard aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen wordt maar assertief hier opeens, straks moet ik ook nog.
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's dan vast ergens waar ik niet lees.Heppie linkje?
Mijn kinderen willen niet met me mee.Dat begint al vroeg.
![]()
(disclaimer: de rommelmarkt is ongeveer op de stoep en als ik zeg dat ze mee moeten dan gaan ze ook mee. maar het moet dus niet. Vandaar.)
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar je van houdt. Op zaterdag is 't toch wel erg veel jong grut wat er rondloopt. De compagnie is wel tof, maar erg druk (en club-achtig).
Joh Pietje, ik ben haske assertief, dat weet jij toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Assertief is een positief woord, maar in deze context twijfel ik er hard aan. Doe maar niet
.
Het is hier elke maand. En in de zomer twee keer per maand. DAt strookt dan niet met mijn :"alle troep de deur uit"beleid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #48
Echt? Ik wilde juist altijd mee, kregen we een paar gulden en dan alle kraampjes af op zoken naar speelgoed. (En met dingen terugkomen waarvan mijn ouders dachten van: Eh..)
Ik kocht ook een keer een vissenkom
Elke maand!?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is hier elke maand. En in de zomer twee keer per maand. DAt strookt dan niet met mijn :"alle troep de deur uit"beleid.Meestal sleept er wel een kind met zakgeld mee. Donald Duckies kopen enzo.
Niet? ze verkopen blijkbaar rommel want niemand wil het hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elke maand!?![]()
Hier zijn niet echt rommelmarkten, tenminste ik kom ze weinig tegen. Of je moet naar de darling market (ja zo heet dat niet meer, kan even niet op de naam komen) maar dat is ongeveer vergelijkbaar met "de toekomst" (Ken je dat? Kielwinderweer) Waar elke keer dezelfde mensen zitten met dezelfde spullen.
Dat is geen rommelmarkt vind ik.
Welkom thuis Hondjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:09 schreef hondjes het volgende:
Ben geen kloon, vannacht thuis gekomen..
Ik wordt gewoon kotsmisselijk ven die griet, als ze dan ook nog zulke post doet over kinderen , en stuur maar langs, waar hebben we het over...uhhhhhhhhhhhhh
het gaat idd ook helemaal nergens meer overquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:09 schreef hondjes het volgende:
Ik wordt gewoon kotsmisselijk ven die griet, als ze dan ook nog zulke post doet over kinderen , en stuur maar langs, waar hebben we het over...uhhhhhhhhhhhhh
Hier ook wel handelaren, maar ook veel particulieren. Zolder luchten dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elke maand!?![]()
Hier zijn niet echt rommelmarkten, tenminste ik kom ze weinig tegen. Of je moet naar de darling market (ja zo heet dat niet meer, kan even niet op de naam komen) maar dat is ongeveer vergelijkbaar met "de toekomst" (Ken je dat? Kielwinderweer) Waar elke keer dezelfde mensen zitten met dezelfde spullen.
Fijn dat je weer veilig thuis bent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:09 schreef hondjes het volgende:
Oh, dus zo heb je je vouwagen verkocht!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hier ook wel handelaren, maar ook veel particulieren. Zolder luchten dus.en ja, daar scoor ik nog wel eens leuke dingen. Mijn serviestic.
gelukkig heb ik een grote kast.
En zelf sta ik er ook wel. Zooi verkopen.
neu, die heb ik gewoon op Marktplaats gegooid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, dus zo heb je je vouwagen verkocht!
Ja ik vind het ook leuk om zelf te staan met spullen, doe het ook wel eens alleen hier is het wel zo dat je dan vaak een kraam moet huren. Bhelave op koninginnedag, dan neem ik mij ook altijd voor te gaan staan, alleen is de koninginnenach vaak te gezellig
Je hebt dus nog niet veel geslapen en hoofdpijn?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:27 schreef hondjes het volgende:
In frankrijk nog 28c
Stapten vannacht uit de auto was het 10c, gelukkig was ik de verwarming vergeten uit te zetten,
dus kwam in een warm huis..![]()
Ben wel een beetje katterig,(vandaar misschien mijn andere post) van het reizen.
Ging om 4 uur naar bed, was er om 8 uur alweer uit..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je hebt dus nog niet veel geslapen en hoofdpijn?
Maar het huis was dus lekker door gewarmd.![]()
rommelmarkt Eeldequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elke maand!?![]()
Mijn man wilde ook al dat de kinderen de winterjassen zouden dragen, maar zo koud vond ik het eigenlijk niet. Maar ik moet toegeven: de handjes waren helemaal verkleumdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar pleuris zeg, wat is het kóud buiten!![]()
Heb jij je hangmat nog niet weg gehaald?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
Zo heel koud is het hier nog niet. Gelukkig. En zou het komende week weer niet beter worden?
https://www.nationalesloopregeling.nl/quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:48 schreef Marrije het volgende:
Cc, toen jij je auto weg bracht toen kon je er nog 100 e ofzo voor krijgen he? Toen hadden we hier een gesprek over een wet die veranderd was ofzo en wat zo'n auto nu hoort op te leveren? Wat was dat bedrag ook al weer, weet je dat nog? Of anders NMNS?
Jawelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:47 schreef Marrije het volgende:
Heb jij je hangmat nog niet weg gehaald?
Het vermoeiende was, dat mijn ouders van 83 jaar erbij waren...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:44 schreef Deisyy het volgende:
Hoi hondje, vind je het niet ontzettend vermoeiend telkens heen en weer naar Spanje?
is er al zicht op wanneer je er definitief gaat wonen?
kunnen ze dan niet beter met het vliegtuig gaan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het vermoeiende was, dat mijn ouders van 83 jaar erbij waren...
het gaat zo traag, als ze plassen zit je een uur op toilet te hangen, want ze weten echt de weg niet meer naar de auto ..of alles 5 keer vragen, en dan zeggen ze ,,wat zeg je...
dit slechts een voorbeeldje....pffff
maar goed, hebben ze eindelijk hun achter kleinkind kunnen zien,,,want vorige keer wilden ze er alleen heen met hun eigen auto,,,1700 km rijden, en dat vonden ze toen zelf ook wel een beetje veel.
maar nu beginnen ze weer..........![]()
Ze vonden het gaaf,,en zeiden, volgende keer willen we toch met eigen auto![]()
Maar de tijd zal alles wel inhalen,,,drie of 6 maanden op die leeftijd is erg lang,,en kan er veel gebeuren..
Willen ze niet.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
kunnen ze dan niet beter met het vliegtuig gaan?
Durven ze niet? Anders heeft het tenslotte toch enkel voordelen, lijkt me.quote:
Dat is het ...ze durven niet..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Durven ze niet? Anders heeft het tenslotte toch enkel voordelen, lijkt me.
Zeker op die leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |