abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:15:23 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_90968740
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:59 schreef Foibos1 het volgende:

In het gebied alleen van kavala volgens de Organisation for Economic Co-operation and Development - OECD is er een gebied rijk in uranium!
Deze gebied kan de wereld voorzien van 48.000.000.000 kilo uranium van de beste kwaliteit!
De waarde van deze uranium met prijzen van 1998 en volgens de OECD is $ 960.000.000.000.000.000 !
Vandaag is de prijs 120 euro de kilo!
En dat is maar een veld!

Bron?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_90976231
Bron is het gezamenlijke rapport van OECD en de Internationaal Atoom Energie Commissie (IAEC) dat iedere jaar uitkomt en was uitgekomen in de zomer van 2010 onder de titel << Uranium 2009>>.
Ik zal proberen het document te vinden , hoewel veel aandacht was er gegeven van de Media!
Een Nationale krant heeft deze document bekent gemaakt!
http://www.tovima.gr/defa(...)0&ct=1&dt=31/07/2010

Hoewel al jaren bekend is in HELLAS over het uranium en het goud en het olie , zeker voor het goud en het uranium is er al jaren een strijd tegen de exploitatie omdat het een enorme vervuiling veroorzaakt in het natuur die niet meer te herstellen zal zijn!

http://www.igme.gr/portal(...)ortal&_schema=PORTAL
http://antigoldgreece.wordpress.com/2009/02/08/uranium/
http://www.goldingreece.com/
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:29:58 #54
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_90979508
quote:
Kerel, doe eens rustig. Denk je echt dat iemand al die bronnen gaat doorlezen? Niemand geeft een reet om een conflict tussen twee 3e-wereldlanden over een naambordje. Het is een interessant gegeven, maar dat gaat echt niemand aan het hart.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:35:10 #55
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90979734
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2009 23:12 schreef zuiderbuur het volgende:
Misschien was Alexander de Grote zoals Napoleon. Napoleon was zelf Corsicaan en sprak dus zeker als moedertaal niet "het" Frans van Parijs.

Klopt, een eigenschap die zij delen met twee andere beruchte figuren.

Stalin - Georgie
Hitler - Oostenrijk
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90981246
Ik heb die links alleen gepost omdat er een bron werd gevraagd en om mijn beweringen te ondersteunen!
Natuurlijk interesseert het niemand !
Waarom zou het ook moeten eigenlijk??
Waarom zou het mij moeten interesseren of de kleren die ik koop in China worden gemaakt door kinderen van 5 jaar die 12-15 uren werken??
Waarom zal het mij moeten interesseren of er een atoombom afgaat in de andere kant van de wereld ...die radioactieve deeltjes komen nooit in mijn tuin!
Als ik maar mijn leventje heb en alle gemak ..en het moet goedkoop zijn!
Of niet soms!?

En ter informatie Napoleon was een Ellinas
Als je Alexander vergelijkt met Hitler en Stalin ...tja wat moet ik dan anders nog zeggen! :)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:08:00 #57
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_90984017
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef Foibos1 het volgende:
Ik heb die links alleen gepost omdat er een bron werd gevraagd en om mijn beweringen te ondersteunen!
Waarom zou het mij moeten interesseren of de kleren die ik koop in China worden gemaakt door kinderen van 5 jaar die 12-15 uren werken??
Waarom zal het mij moeten interesseren of er een atoombom afgaat in de andere kant van de wereld ...die radioactieve deeltjes komen nooit in mijn tuin!
Of niet soms!?

Als je Alexander vergelijkt met Hitler en Stalin ...tja wat moet ik dan anders nog zeggen! :)
Dat zie je verkeerd. Waarom moet het mij interesseren dat twee landen ruzie hebben omdat ze allebei dezelfde lettercombinatie voor een stukje grond willen gebruiken om zichzelf een beter gevoel te geven over de hopeloze vuilnisbelt van armoede en achterstand waar ze in leven? Dat is wat anders dan kinderarbeid en atoomoorlog.

En nee, Napoleon was géén Griek.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:42:10 #58
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90985429
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef Foibos1 het volgende:
Of niet soms!?

In ieder geval minder monologen houden. Je komt zo verward over.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:44:08 #59
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_90985506
!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_90995488
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. Waarom moet het mij interesseren dat twee landen ruzie hebben omdat ze allebei dezelfde lettercombinatie voor een stukje grond willen gebruiken om zichzelf een beter gevoel te geven over de hopeloze vuilnisbelt van armoede en achterstand waar ze in leven? Dat is wat anders dan kinderarbeid en atoomoorlog.

En nee, Napoleon was géén Griek.
Tja als je het idee dat de Ellines in armoede leven ...dan laat ik je in dat idee!
Ik heb al informatie gegeven waarom dat gebeurd...en ik zal je herinneren dat Nederland een van de eerste staten was dei FYROM herkend heeft...wat betekend ..het interesseert niet jouw..maar wel jouw regering ..die belangen heeft ...dus het interesseert mij wel!
De armoede van een staat of bevolking is de rijkdom van een andere bevolking!
Wat je eigenlijk zegt is ..het interesseert mij niet zolang ik maar profiteer!

Maar over Napoleon...ik kan wel bladzijden schrijven ...maar ik den je kunt beter deze link in het engels lezen ...het is van de plaats Mani ..de plaats waar zijn familie is geboren!

http://www.mani.org.gr/en/history/napoleon.htm
http://www.mani.org.gr/en/history/imerominies_kargkeze.htm
http://www.mani.org.gr/en/history/cargeze.htm

En om nog een beetje informatie te geven ..christoforos colombus was ook een Ellinas
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:30:32 #61
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_90997108
Barack Obama ook!
En Leif Eriksson!

!

Ich bin ein Ellinasser!
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:41:37 #62
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_90997867
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:05 schreef Foibos1 het volgende:

[..]

Tja als je het idee dat de Ellines in armoede leven ...dan laat ik je in dat idee!
Ik heb al informatie gegeven waarom dat gebeurd...en ik zal je herinneren dat Nederland een van de eerste staten was dei FYROM herkend heeft...wat betekend ..het interesseert niet jouw..maar wel jouw regering ..die belangen heeft ...dus het interesseert mij wel!
De armoede van een staat of bevolking is de rijkdom van een andere bevolking!
Wat je eigenlijk zegt is ..het interesseert mij niet zolang ik maar profiteer!

Maar over Napoleon...ik kan wel bladzijden schrijven ...maar ik den je kunt beter deze link in het engels lezen ...het is van de plaats Mani ..de plaats waar zijn familie is geboren!

http://www.mani.org.gr/en/history/napoleon.htm
http://www.mani.org.gr/en/history/imerominies_kargkeze.htm
http://www.mani.org.gr/en/history/cargeze.htm

En om nog een beetje informatie te geven ..christoforos colombus was ook een Ellinas
Waarom zit je met links te strooien als je de links in andermans bericht niet eens leest? Ik heb een link gepost waarin enkele anderen al vakkundig de mythe dat Napoleon Grieks was onderuit hebben gehaald.

Opdat je er niet langs kijkt: Hier komt nog een link met waarin duidelijk gesteld wordt dat de grote meerderheid van de onderzoekers de theorie dat Columbus Grieks was afwijzen als zeer onwaarschijnlijk. Hier komt de link, niet eroverheen kijken: http://en.wikipedia.org/w(...)bus#Other_hypotheses

Rest ons nog de vraag: Waarom proberen de Grieken zoveel helden van andere landen (en ook nog eens twijfelachtige helden, met alle doden die ze op hun naam hebben) te annexeren. Mijn gok is dat het iets te maken heeft met het herwinnen van vergane glorie.

What's next, was Cicero ook een Griek? Want die schreef ook Grieks. Ik schrijf ook wel eens Grieks, ben ik dan ook Griek? Er wonen veel Grieken in de VS, is Obama dan ook Griek omdat hij er vast wel eens een tegengekomen is? En Byzantium is een tijdje eigendom geweest van de Fransen, is Louis IX dan ook een Griek?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:43:27 #63
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_90998014
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:30 schreef Dagonet het volgende:
Barack Obama ook!
En Leif Eriksson!

!

Ich bin ein Ellinasser!
Volgens mij is iedereen die ooit op een gymnasium heeft gezeten, ooit iets aan wetenschap heeft gedaan, of ooit iets theologisch heeft gedaan een Griek. Want die hebben allemaal wel eens Griekse tekens geschreven. En volgens Foibos1 is dat voldoende om als Griek gerekend te worden.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:51:21 #64
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_90998596
Hitler, Stalin en Mao, allemaal grieken.
Net als Atilla.
pi_90999650
Ach ja ...het verschil is dat ik boeken van onderzoekers lees en naar hun bronnen kijk en zelf conclusies neem en niet de beweringen van de een en andere blog of wikipedia of die van een film!
IK probeer beweringen te ondersteunen met serieuze verwijzingen ...maar er word er anders op gereageerd met idiote opmerkingen!
Waarschijnlijk in deze forum gelden alleen meningen die binnen de beperkingen zijn en alle meningen daarbuiten worden gekleineerd!
Als jullie de regels van een dialoog niet weten of respecteren en de mening van een andere ..tja dan blijft er weinig over....welterusten!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:09:44 #66
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_90999894
http://books.google.co.uk(...).%20CANOUTAS&f=false

In plaats van dat wiki linkje iets hoger.

Grieken claimen gewoon dat ieder bekend persoon grieks is terwijl het nergens op slaat.
My Big Fat Greek Wedding had een punt.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:13:01 #67
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_91000123
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef Foibos1 het volgende:
Ach ja ...het verschil is dat ik boeken van onderzoekers lees en naar hun bronnen kijk en zelf conclusies neem en niet de beweringen van de een en andere blog of wikipedia of die van een film!
IK probeer beweringen te ondersteunen met serieuze verwijzingen ...maar er word er anders op gereageerd met idiote opmerkingen!
Waarschijnlijk in deze forum gelden alleen meningen die binnen de beperkingen zijn en alle meningen daarbuiten worden gekleineerd!
Als jullie de regels van een dialoog niet weten of respecteren en de mening van een andere ..tja dan blijft er weinig over....welterusten!
Over beweringen van één of andere bron gesproken:
quote:
Ik had kunnen weten dat er niets objectiever is dan degenen die direct baat hebben bij het standpunt. Dan moet je inderdaad niet geloven in een stel mensen die geen voor- of nadeel hebben bij de zaak, en aankomen met een genealogisch onderzoek dat zo'n 400 jaar terug gaat, en waar geen Griek in te zien is. Dan zijn jouw bronnen inderdaad veel betrouwbaarder. :')

Maar waarom beschuldig je ons van idiote opmerkingen terwijl jij wilde beweringen doet over de afkomst van beroemdheden? Het is niet raar dat meningen die nergens op gebaseerd zijn gekleineerd worden.
pi_91003043
Barack Obama ook!
En Leif Eriksson!

!

Ich bin ein Ellinasser!

Net als Atilla.

Zijn dat beweringen die ergens op gebaseerd zijn??
Word op deze manier een dialoog gevoerd??

Deze boek heb ik all lang gelezen !
Bij de onderste link is de tweede foto van boven het huis van colombus in chios!
http://www.chioshistory.gr/gr/itx/itx214.html
De tweede link..is een bord te zien waar staat dat het huis van colombus is gerestoreerd OOK met financiering van de EU!
Dat iemand ergens een tweede huis heeft dat zegt niets !
Maar hopelijk lijdt dit tot bedenkingen!
En ja Colombus was van Genoa...chios behoorde die tijd tot de staat van Genoa en hij was van bizantijnse adel!
En om terug te komen op Napoleon!
Ok wat ik allemaal vertel is nonsens...wat heb je te vertellen over de geschriften van Laura, the Countess of DAbrantes!
Zij schrijft dat ze in het huis van napoleon altijd grieks sprak me de vader van napoleon!
De voorouder van Bonaparte behoorde tot de familie van Stefanopoulos en hat de naam kalomeros en was geemigreerd van Aiakion (mani) naar Toscane , Italie!
Daar is ziin naam in het Italiaans veranderd Buona Parte (kalo meros)!
In de geschriften vertelt ze nog veel andere over zijn herkomst maar ik den dat het niemand hier wat uit maakt!
Of zijn deze geschriften ook vals??
pi_91003171
De ontbrekende link van het huis van colombus

http://statues.vanderkrogt.net/object.php?webpage=CO&record=gr001
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:08:55 #70
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_91003942
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef Foibos1 het volgende:
Barack Obama ook!
En Leif Eriksson!

!

Ich bin ein Ellinasser!

Net als Atilla.

Deze boek heb ik all lang gelezen !
Bij de onderste link is de tweede foto van boven het huis van colombus in chios!
http://www.chioshistory.gr/gr/itx/itx214.html
De tweede link..is een bord te zien waar staat dat het huis van colombus is gerestoreerd OOK met financiering van de EU!
Dat iemand ergens een tweede huis heeft dat zegt niets !
Maar hopelijk lijdt dit tot bedenkingen!
En ja Colombus was van Genoa...chios behoorde die tijd tot de staat van Genoa en hij was van bizantijnse adel!
En om terug te komen op Napoleon!
Ok wat ik allemaal vertel is nonsens...wat heb je te vertellen over de geschriften van Laura, the Countess of DAbrantes!
Zij schrijft dat ze in het huis van napoleon altijd grieks sprak me de vader van napoleon!
De voorouder van Bonaparte behoorde tot de familie van Stefanopoulos en hat de naam kalomeros en was geemigreerd van Aiakion (mani) naar Toscane , Italie!
Daar is ziin naam in het Italiaans veranderd Buona Parte (kalo meros)!
In de geschriften vertelt ze nog veel andere over zijn herkomst maar ik den dat het niemand hier wat uit maakt!
Of zijn deze geschriften ook vals??
Lees de link nu eens. Daar staat duidelijk in dat de naam al veel ouder is. En dat Carlo Buonaparte geen Griekse voorouders heeft tot minstens de 14e eeuw.

In het Wikiartikel staat expliciet dat de meerderheid van de kenners het idee dat Columbus van Griekse afkomst is 'hoogst onwaarschijnlijk' vinden.

Maar inderdaad, jij zult het wel beter weten. Want de Grieken claimen dat ze het huis van Columbus hebben. Nou, ik claim dat het huis van Columbus in Nederland staat. Is Columbus dan Nederlander? En ik spreek regelmatig Frans en Engels, ben ik dan ook een Frans- of Engelsman?

Anyhow, ik denk dat je ten eerste je chauvinisme eens een beetje moet intomen, want je doet niet anders dan Griekenland ophemelen. Ten tweede mag je wel eens iets doen aan je Nederlands, want je posts zijn slechts met moeite te lezen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:29:57 #71
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_91005285
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef Foibos1 het volgende:

Voer jij een dialoog? :').
Blijf eerst maar eens van de leestekens af, leer dan Nederlands, raadpleeg dan diverse bronnen en kap met dat nare Griekse trekje om beroemde personen tot grieks te bombarderen omdat ze weleens een keertje gyros hebben geroken.
pi_91005735
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Voer jij een dialoog? :').
Blijf eerst maar eens van de leestekens af, leer dan Nederlands, raadpleeg dan diverse bronnen en kap met dat nare Griekse trekje om beroemde personen tot grieks te bombarderen omdat ze weleens een keertje gyros hebben geroken.
Döner
pi_91009283
Griekse Aryamehr is geboren.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 00:38:00 #74
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_91009389
Aryamehr is een Griek!
pi_91009440
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef Dagonet het volgende:
Aryamehr is een Griek!
All jokes aside, jij toch wel? :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2011 00:39:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')