Ahh, dus je had geen zinquote:
Ga ik nu Nog meer tegenvallen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dit dan Fok! MC2
Sequels vallen vaak tegen
hier wel, bij jou ook?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:40 schreef Geerd het volgende:
Staat het bier al koud?
Morgen en zondag @ Circuit Zolder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zijn er nog wel Fok!MC'ers die rijden dan
Ooeeh gezond zeg, ik moet ook gaan sporten deze winter.quote:Zondag extra keer sportenverder hele weekend leren
Mwja als je kagoen was hoefde je dat niet te vragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
dan moet ik support gaan mailenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:13 schreef bvvt het volgende:
Wat is er met cageon1 gebeurd?
damn you weer een endurancequote:
Staat een slotje opquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
damn you weer een endurance![]()
deze keer op een bekende baan
![]()
oja xbox is te koop, zie mijn topik
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zijn er nog wel Fok!MC'ers die rijden dan
Zondag extra keer sportenverder hele weekend leren
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:28 schreef bvvt het volgende:
Ahhhhh, WB is back in town.
Welkom terug.
en ja, we gaan topic doorloop tijd van 1 maand net niet halen
Waarom heb je je tijd van 1:39:26 niet vermeld???
Dank u.quote:
Uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef BazzieK het volgende:
Ziet er nog fris uit![]()
Zie op de video's dat je heel de wedstrijd je kekke bril op hebt gehad.![]()
veel te logquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
Sturen kan ik je niet leren, maar een beetje meer power in die bike van je....ZX12-R kopen?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef Worldbeater het volgende:
Geen carterolie die op temperatuur moet komen.![]()
Misschien iets voor de lange woon~werk afstanden van BWT.![]()
Kunnen we tegen elkaar racen.
Luie relnichtquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
WB is gisteren weer op pad geweest voor een reng deng deng motor.
Wegafsluitingen, eigenaren die de helft vergeten en nog langs huis moeten.
Trailerverhuurder die een foute aanhanger meegeeft.![]()
En moest alweer door dat verdomde Amsterdammed langs de broertjes.![]()
Ding stond in een zijstraat die ik met de Van Dam tot Dam gelopen heb.![]()
De droom van iedere puber!
[ afbeelding ]
Een scooter met 100 cc.![]()
![]()
Alleen is deze gewoon origineel 100 cc op kenteken.![]()
[ afbeelding ]
De achterkant is 3 cm verhoogd met een langere schokbreker.
De koppeling heeft andere gewichtjes voor later aangrijpen bij hogere toeren.
En er zit een soort van race uitlaat op met dubbele pijp.
Bovendien een splinternieuwe Pilot Sport achterband.
En waarom?
Heb een deel van mijn jeugd overgeslagen.![]()
Ideaal ding voor 7.7 km woon~werk en 7.7 km werk~woon.![]()
Afgelopen week weer alle dagen @fiets, maar ben ook wel eens moe.![]()
En met de gesloten aandrijving heeft het niet zoveel te lijden in de regen en winter.
Bovendien zal een groot gedeelte over het fietspad gaan.
Leuke studentes achterna.![]()
Man on the moon?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
veel te log![]()
enne kun je ermee wheelien
je man on the moon heeft em hoor
1.300 euro staat er nog een mooie op MP.quote:
Alfa leasebak nicht.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:11 schreef Den_Haag het volgende:
Luie relnicht
Jij? Anders hier gok ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/251343
http://www.motor-forum.nl(...)1c2c59a35562dd20bef0
Iemand nog gekeken?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Peugottie heeft een snelsluiting voor een Optimate.![]()
Dus ze staat nu lekker te drinken.![]()
Net even olie bijgevuld, bandjes beide op 1.6 bar gebracht, en de moer van de middenbok vastgezet.
(achterbandje was maar 1.2 bar .. en dan is hij nog van een bandenboer geweest.....)
Jas, helm en handschoenen liggen klaar voor morgen. Eerste ritje met helm.![]()
[ afbeelding ]
Dank u. Lenen om te posen bij de chickies?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB... je doet er toch wel zon mooie blauwe plaat op? Kan je zonder helm rijden enzoo jeweetsch![]()
-D +T /El Presidente.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
4J Velg zit erinStuurt stukken beter, en heb nu iets meer vertrouwen wat grip betrefd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
-D +T /El Presidente.![]()
Ziet er ook mooi uit.![]()
Dan rij je nu dus helemaal gek.![]()
Maart/april 2010.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja... Ik wil goed weerDan kan ik hem goed proberen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Heb ik gisteren even vijf mensen flink laten schrikken.![]()
MotoGP opgenomen, maar wegens zwembad en visite nog niet gekeken.
En ik haaaat het om de uitslag van tevoren te horen.![]()
Nick zat Studio Sport te kijken voor het voetbal.
Hoor ik op de achtergrond ineens 'het gaat de laatste tijd niet goed met Honda.'
Dus WB springt verschrikt op (aaaah!!!) , doet de vingers in de oren en schreeuwt tv uit, tv uit, tv uit.!!
Nick verbaast, de visite en dinnetje+beeb dachten dat er wat ergs gebeurd was.
Honda bleek een voetballer te zijn.
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Hoor ik op de achtergrond ineens 'het gaat de laatste tijd niet goed met Honda.'
Dus WB springt verschrikt op (aaaah!!!) , doet de vingers in de oren en schreeuwt tv uit, tv uit, tv uit.!!
Ik rijd het hele jaar door hequote:
Valt mee, heb een hoop onderdelen die eraf kwamen verkocht, en daardoor valt de investering meequote:Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef Geerd het volgende:
Dat geld wat je nu al aan verspijkert hebt had je daar geen andere leuke motor voor kunnen kopen?
Daar heb ik nog een Puch maxi voorquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dank u. Lenen om te posen bij de chickies?![]()
Van 13-14 jaar.![]()
[..]
En dan van die dronken idioten vertellen dat ze moeten uitstappen bij hun overstap station zoals vandaag zeker, nee dank jequote:
Die ziet er wel heel strak uitquote:
Zag in de krant dat het een serie is, geloof iets van 7 of 9 afleveringen ofzoquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
! Trouwens vandaag op Discovery was een docu over Honda, ontstaan enzo. Zapte er net in tijdens de laatste 5 min
![]()
Gatver, die rijder duikt al achter zijn denkbeeldige kuipje als ie ook maar een klein beetje aan het gas zit.quote:
ja, die is al een stuk beterquote:
Nog nietquote:
Lurk je dan ook wel eens aan het gas met die Z van je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:36 schreef ikookhier het volgende:
Nog nietEr komt ook nog een nieuwe GSXr aan
Proefrijden FTW
Ik welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lurk je dan ook wel eens aan het gas met die Z van je?
Z werd met een fluwelen handschoentje ingereden.quote:
Ik kreeg een hartverzakking.quote:
Ja mooi he!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Z werd met een fluwelen handschoentje ingereden.
En vervolgens een keer of twee platgelegd.![]()
Het idee was goed.quote:
De motor heeft slechts wat levens ervaring............quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het idee was goed.
Netjes sparen, dik geld op de bank, en dan overreden worden.
Zoiets.![]()
Maar nog geen Triumph in beeld.
Als ik niks had ging ik voor de prijstopper.
pas ik toch niet opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het idee was goed.
Zoiets.![]()
En een "vlotte prijs".quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
De motor heeft slechts wat levens ervaring............![]()
![]()
Je moet het leven een beetje spannend makenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het idee was goed.
Zoiets.![]()
Wat is er mis met een Engelse..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:23 schreef cageon2 het volgende:
jammer dat t een engelse fiets is...
@OPM, mooi voorkantje
Al drie jaar onverslagen bij vergelijkingstesten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef ikookhier het volgende:
Je moet het leven een beetje spannend makenValt me mee dat ik dit jaar nog niet geklapt ben
![]()
Nee,wel gekeken naar een Triumph Daytona 675 en Streettriple maar viel me in het echt tegenschijnen ook alleen maar bazzies op te rijden
Dan is het geen lichte winnaar motorfiets meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
en niet gemaakt voor lilliputters
heb geen last van errors gehad maar okquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef cageon2 het volgende:
@OPM, hmm denk dat ik dan liever voor een nieuwer type xbox ga, ivm RROD shizzle.. (als ik t al ga doen, prioriteiten stellen eh)
Mensen die er voor gewerkt hebben en niet in "geleende" huizen wonen bedoel je?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
schijnen ook alleen maar bazzies op te rijden
dat model heeft meer kans op RROD en dan zul je zien dat dat net na verlopen van garantie gebeurt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb geen last van errors gehad maar ok![]()
Mooi tochquote:prio's iddmet naderende opleverdatum verschuiven die van mij ook een beetje
idd..geef je groot gelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:08 schreef cageon2 het volgende:
dat model heeft meer kans op RROD en dan zul je zien dat dat net na verlopen van garantie gebeurt.
yep..vanmiddag kijkdag, schiet aardig opquote:Mooi toch![]()
Gewoon intern van job geswitched toch als ik t goed begreep? (en volgens mij ook naar iets waar je al op zat te wachten een jaar of wat geleden?)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yah fuhk eghthuis, nwe baan, afstuderen...kun je best alles noemen
intern idd maar eigenlijk niet echt iets waar ik op zat te wachten. de nieuwe afdeling zat er al een tijdje aan te komen, maar de poppetjes nog niet bekend. toen wilde de alg.dir. mij daar hebben...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:07 schreef cageon2 het volgende:
Gewoon intern van job geswitched toch als ik t goed begreep? (en volgens mij ook naar iets waar je al op zat te wachten een jaar of wat geleden?)
Je hebt mijn nummer, als je hulp nodig hebt hoor ik t wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hehe bigger jaracer wie weet
eerst maar es fatsoenlijk verhuizen
cool thxquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef cageon2 het volgende:
Je hebt mijn nummer, als je hulp nodig hebt hoor ik t wel.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
in ruil voor een rondje op je bandit, want ik kan me niet voorstellen hoe slecht dat stuurt.
Ik ben er niet zo van om op andermans fiets te rijdenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je nooit gedaan he...Alex had de tijd van zijn leven
u break it u buy itquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef cageon2 het volgende:
Ik ben er niet zo van om op andermans fiets te rijden![]()
Heb ook al aangeboden gekregen om op soes 600/1000 in racetrim te rijden (k7 beiden volgens mij) maar ook dat afgeslagen... die 1000 is wel stuk smaller dan de blade!
kom anders hier ff keertje langs leg je dr een 120 supercorsa onder achter... heb je denk ik nog meer grip dan met een mppquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb iets gemistWhut heppent met Kagoen1 ?
![]()
Vandaag was het droog 8) De zon scheen... En de PiPo is nu gebruikt tot het mannetje linksMaar merkte ook wel dat zelfs de PiPo een stapje opzij doet bij genoeg gas onder hellingshoek
![]()
![]()
Hij der ook een aan de voorkant gespijkerd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:19 schreef Reedtkever het volgende:
Wat een hufters. Kentekenplaten gestolen vannacht
Er zijn hier verschillende SC's?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij der ook een aan de voorkant gespijkerd?
Kan je al wat anders dan toeren dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
Toerfiets![]()
kan ik net zo goed een Harley halen
Ook gij voor het grote geld brutus..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou bedoelde meer dus dat het nogal onverwachts was, had geen idee dat ie mij wilde hebben.
tis wél zeker iets wat ik zie zitten natuurlijk, anders had ik het niet gedaanen met deze move zijn er meer mogelijkheden in de toekomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik al eerder gezien hier.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die heb ik al eerder gezien hier.![]()
Maar wtf is die man aan het doen.![]()
Bij mijn sportschool hadden ze ook een foutje gemaakt.
Ik had een voicemail 'WB' we hebben niemand voor de combat training.
En of ik in kon vallen.
Klinkt wel stoerrr.![]()
![]()
Geen idee wat Combat training is.
Verkeerde gebeld.
Ja, niet rijdenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je al wat anders dan toeren dan?![]()
Ik hoorde idd later wel dat er leuke chickies zitten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:19 schreef BazzieK het volgende:
[ afbeelding ]
5e resultaat combat training [ afbeelding ]
TL1000R en een ZX12-R. Je mag er ook eentje van mij kopen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:29 schreef LangeJan het volgende:
Heeft er iemand interesse in een goede YZF750R? Ik heb net een R6 gekocht enne, tja 2 YZF's is een beetje overdreven
Of zijn er hier meer mensen met 2 motoren die ook gebruik maken van allebei... tzijn allebei supersports, dus er is eigenlijk geen meerwaarde om er 2 te rijden.
quote:
Je krijg er eentje niet gerepareerd, en de andere niet verkocht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:35 schreef cageon2 het volgende:
kheb er 3...
1 SM en 2 supersports. Meerwaarde is: Prak je er een, heb je er nog een!
Misschien is wel een idee om hem te ruilen tegen een crosser of een SM ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:35 schreef cageon2 het volgende:
kheb er 3...
1 SM en 2 supersports. Meerwaarde is: Prak je er een, heb je er nog een!
ruilen tegen mijn SM dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:56 schreef LangeJan het volgende:
Is dit een beetje ruilmateriaal?
[ afbeelding ]
Of tegen een Appie RS250 ofzo. 2 takt wil ik ook nog wel eens rijden
Heb al een YZFquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:29 schreef LangeJan het volgende:
Heeft er iemand interesse in een goede YZF750R? Ik heb net een R6 gekocht enne, tja 2 YZF's is een beetje overdreven
Of zijn er hier meer mensen met 2 motoren die ook gebruik maken van allebei... tzijn allebei supersports, dus er is eigenlijk geen meerwaarde om er 2 te rijden.
De uitlaat welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:56 schreef LangeJan het volgende:
Is dit een beetje ruilmateriaal?
[ afbeelding ]
Of tegen een Appie RS250 ofzo. 2 takt wil ik ook nog wel eens rijden
Nieuwgierigheid is gewekt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef Bunnybeater het volgende:
Fok!MC'ers niet kunnen bereiken wanneer je ze nodig hebt ...
WB, van jou heb ik een nummer dat op ***119 eindigt? En een nog ouder nummer, maar op dat ding nam een onbekend vaag persoon opToch ff Rib-I gesproken
, maar die kon me niet verder helpen.
![]()
Probleem 3 it wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:27 schreef BazzieK het volgende:
Hier enkele mogelijke oplossingen van je probleem:
Probleem 3
Succes
Bazzie kan niet lezenquote:
je mist een hole in the wallquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Probleem 3 it was![]()
Jouw fobo.![]()
![]()
Meer informatie omtrent mijn gigantische probleem![]()
![]()
![]()
***675 it is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef Bunnybeater het volgende:
WB, van jou heb ik een nummer dat op ***119 eindigt? En een nog ouder nummer, maar op dat ding nam een onbekend vaag persoon opToch ff Rib-I gesproken
![]()
eH?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je mist een hole in the wall
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
***675 it is.
Tnx to de man met de zwarte zonnebril [ afbeelding ] (kon hem niet meer vinden)
Nog wel geprobeerd, maar geen grip op het achterwiel (nee, ook niet als ik er met mijn dikke reet opsprongquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou em best kunnen zijn![]()
is het niet makkelijker om em aan te duwen?
in je eentje kan het lastig zijn, maar anderen kunnen zich desnoods aan jou (ver)grijpenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:59 schreef Bunnybeater het volgende:
Nog wel geprobeerd, maar geen grip op het achterwiel (nee, ook niet als ik er met mijn dikke reet opsprong) en na 2 keer was ik uitgeput.
Evt. andere personen die helpen duwen hebben geen houvast aan de achterkant
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:45 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Bazzie kan niet lezenEn is daarom van de opleiding getrapt.
Doe nu HBO Rechten, en had ik inderdaad al gezegdquote:Eeeh, wat doe je nu dannnnnnVolgens mij heb je het wel gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tankcover kan er natuurlijk gewoon af, als je dat bedoeld.quote:
er is altijd wel zoietsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:14 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
De tankcover kan er natuurlijk gewoon af, als je dat bedoeld. [ afbeelding ]![]()
Duwen hoefde daarna niet meer, ga weer terug met de BMW. De 12 zit weer netjes opgeborgen.
probeer het anders op MFquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:13 schreef BazzieK het volgende:
Moet eigenlijk weer eens gemeet worden met een fatsoenlijke groep.![]()
One Pantalon Mickey krijgt promotie en meteen een grote waffelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
probeer het anders op MF
meeten is zquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
One Pantalon Mickey krijgt promotie en meteen een grote waffel
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:27 schreef BazzieK het volgende:
Nieuwgierigheid is gewekt.
Probleem 1
Probleem 2
Probleem 3
Probleem 4
Succes![]()
Toestemming om allemaal vunzige dingen uit te wisselen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef Bunnybeater het volgende:
***675 it is.
Tnx to de man met de zwarte zonnebril] (kon hem niet meer vinden
)
Lekker bezig WB maar het blijft een scootquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
Pimp my ride scooter.![]()
Verroeste stalen boutjes op het voorspatbord vervangen door RVS zwart.![]()
(torx wat vastgerot is .. is kut moeilijk loskrijgen)
Links oud, rechts nieuw.![]()
![]()
[ afbeelding ]
En check het verschil in remschijf links/rechts. Beetje gepolijst.![]()
Misschien over een tijdje maar eens een nieuw Wave remschijfje scoren voor €34.95.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nieuwgierigheid is gewekt.
Probleem 1
Probleem 2
Probleem 3
Probleem 4
Succes![]()
Peugeot 100 cc SPEEDFIGHT!!!!! Keihard de geksteeee!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:50 schreef ikookhier het volgende:
Lekker bezig WB maar het blijft een scoot
Klinkt als het perfecte vervoersmiddelquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In een week al meer slippertjes(3x), politie(2x), en bijna aanrijdingen(3x), dan in drie jaar met de motor.
En ook nog twee keer bijna een rijtje lantaarpalen gekust langs het fietspad.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Doe nu HBO Rechten, en had ik inderdaad al gezegdMoet eigenlijk weer eens gemeet worden met een fatsoenlijke groep.
WinterBikkelMeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je 2e jaar? Je bent ook HBO gaan doen of je doet wel heel lang over de zustertjesopleiding?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:47 schreef -XX- het volgende:
HBO Rechten voor Bazziek!
Nice hoor!![]()
Rechten krijg ik ook in mijn 2e jaar erbij!
Zusteropleiding is in de pocket!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je 2e jaar? Je bent ook HBO gaan doen of je doet wel heel lang over de zustertjesopleiding?
Ik zou ook elders gaan sleutelen vandaag, even een contactslot van een Soes vervangen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:09 schreef LangeJan het volgende:
Ik ga zometeen eens aan de slag in het beunhok. De carbs gaan gesycnhroniseerd worden en een viertal vonkmakertjes vernieuwen en dan maar weer poetsen... ik word niet vrolijk van dit weer
Een rijdende doodskist voor pubers.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:56 schreef ikookhier het volgende:
Klinkt als het perfecte vervoersmiddel![]()
WB was toen alweer vijf, zes, zeven jaar aan het werk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:20 schreef Geerd het volgende:
Wat worden die kleintjes toch snel groot.
Netjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zusteropleiding is in de pocket!Dat was MBO 4, duurde 3 jaar.
Nu ben ik begonnen met HBO MWD.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:20 schreef Geerd het volgende:
Wat worden die kleintjes toch snel groot.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ze is weer te koop wegens te snel. ()
quote:[..]
WB was toen alweer vijf, zes, zeven jaar aan het werk.
Eeuwige talentloze studenten.
Dit is een typisch voorbeeld van de verkeerde SC.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Pizzabodem het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dit is?![]()
![]()
![]()
http://www.nufoto.nl/foto(...)-gepimpte-autos.html
Linkjequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
Een rijdende doodskist voor pubers.
Ze is weer te koop wegens te snel. ()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:08 schreef Rosbief het volgende:
Wat een kutregel, onder de 18 is net het lekkerst, dat is hetzelfde als dat je onbeperkt taart mag eten maar wel ouwe taart.
Nog steeds in Alkmaar. Alleen dan een paar straten verderop.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
NetjesWaar zit je nu?
[..]
[ afbeelding ]
Ik was lui vergeten. Tnx for reminding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu we het er toch over hebbenik duik ff de schuur in om de TLR aan de lader te zetten.
Smiley tussen haakjes.quote:
Ik word serieus genomen hier.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef -XX- het volgende:
Waarschijnlijk door Bazzie, want hij reageert niet erg....
Morgen pas?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Mijn apparaat is weer klaar voor de aanval morgen.![]()
![]()
Even de remschijfjes van de Speedfight ontvet met remmenreiniger.![]()
TLRie staat aan de lader. [ afbeelding ]
Hangt er vanaf hoever je bent,Maar het is veel van het zelfdequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef cageon2 het volgende:
IOH, Jij played Fable?
heb t op mijn pc, maar t is btje veel van t zelfde...
wordt dat nog beter?
Zijn daar ook pics vanquote:
Niet echt de moeite waard dus om verder te spelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoever je bent,Maar het is veel van het zelfde
Ik heb m 2 keer uitgespeeldquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:10 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Niet echt de moeite waard dus om verder te spelen
Sfeer spreek me gewoon aan,Deel 3 gaat pas echt goed wordenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:17 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk/verslavend aan? Al die opdrachten komen echt op exact hetzelfde neer.
had ik ook wel, met leuke cutscenes en verhaal, maar de opdrachten beginnen me beetje te vervelen.quote:
Fable 2 is er niet voor de PC of wel?quote:,Deel 3 gaat pas echt goed worden
Lekker hakkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef cageon2 het volgende:
[..]
had ik ook wel, met leuke cutscenes en verhaal, maar de opdrachten beginnen me beetje te vervelen.
Moet je ergens heen, kom je weer allemaal mofo's tegen.![]()
[..]
Fable 2 is er niet voor de PC of wel?
waarom een PS3 en geen X360? (heeft de voorkeur ivm XNA, xbox-live en cheap te krijgen etc)quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Lekker hakken![]()
Zou er wel komen,maar volgens mij gaat dat niet meer gebeuren![]()
Koop toch een PS3 manUncharted 2 komt er aan
PS3 is stiller,gratis online gamen,BluRay speler,Je kan de hardeschijf zelf verwisselen zonder verlies van de garantie,Je kan alle rand app gebruiken toetsenborden muis headset, build in wifiquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef cageon2 het volgende:
[..]
waarom een PS3 en geen X360? (heeft de voorkeur ivm XNA, xbox-live en cheap te krijgen etc)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef cageon2 het volgende:
owja en project natal is ook wel interessant
Rechten bevalt goed, niveau van klasgenoten is wel bedenkelijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog steeds in Alkmaar. Alleen dan een paar straten verderop.![]()
En bevalt jou studie Rechten tot nu toe?
Heb jij ook ook al over 2 weekjes tentamen week?
Scherpquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef -XX- het volgende:
Waarschijnlijk door Bazzie, want hij reageert niet erg....
Je werkt bij de AHquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef Bunnybeater het volgende:
![]()
Natuurlijk nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef bvvt het volgende:
Had er iemand nog geld bij de DSB uitstaan?
Dinnetje, en veel ook, maar vanochtend deed de site het al niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef bvvt het volgende:
Had er iemand nog geld bij de DSB uitstaan?
De site lag voor het weekend al platquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dinnetje, en veel ook, maar vanochtend deed de site het al niet.
Nu is ze zeker extra lief?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Afgelopen nacht zijn nog "enkele tientallen miljoenen euro's" opgenomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:26 schreef koffiekoekje het volgende:
De site lag voor het weekend al plat![]()
Nee niet precies.quote:maar goed.... vast geen 100.000![]()
quote:
Ik kon even niet op het woord komen, loyaal kon er net zo goed staan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef Den_Haag het volgende:
Je moet ook nooit solidair zijn met een bank. Zodra het ook maar een beetje raar eruit ziet direct je geld eraf halen.
Maar als jij het er al af hebt geplukt heb je tenminste je geld nog.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kon even niet op het woord komen, loyaal kon er net zo goed staan.![]()
![]()
Maar als iedereen maar geld eraf haalt gaat dus iedere bank failliet.
Al Qaida zit er achter.
Nee van haar ''staat'' er nog, en van de baby. Die hebben ook een rekening tegenwoordig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Den_Haag het volgende:
Maar als jij het er al af hebt geplukt heb je tenminste je geld nog.
Oeps DB7.quote:
Een DSB lokskequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee van haar ''staat'' er nog, en van de baby. Die hebben ook een rekening tegenwoordig.
[..]
Oeps DB7.![]()
DB5 is ook nice ..
[ afbeelding ]
Zelfs na ruim drie jaar.![]()
Maar slecht een DS blokske met <100 pk van Stukgati.
En de 7 heeft het 1098 blok met >155 pk.
Gewone spaar rekening of een achtergestelde?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Metafoor iets te duidelijk uitgewerkt
Audi A4?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Pizzabodem het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dit is?![]()
![]()
![]()
http://www.nufoto.nl/foto(...)-gepimpte-autos.html
Ze geloofde de berichten in de media een paar weken geleden dat je het geld gewoon moest laten staan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:08 schreef koffiekoekje het volgende:
Een DSB lokske
En je had je dinnetje niet meteen bij de DSB weg gehaald omdat![]()
Gelukkig een standaard spaarrekening.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:36 schreef bvvt het volgende:
Gewone spaar rekening of een achtergestelde?
achtergesteld is echt balen, dan krijg je nul komma noppes
Nee man, Goud is het wat er blinkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze geloofde de berichten in de media een paar weken geleden dat je het geld gewoon moest laten staan.
Achteraf ook wel makkelijk lullen.![]()
Maar bij welke bank is het wel veilig.
Een oude sok moet je hebben.
[..]
Gelukkig een standaard spaarrekening.
Hangt ervan af wat je veilig noemtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze geloofde de berichten in de media een paar weken geleden dat je het geld gewoon moest laten staan.
[..]
Totdat de beursen weer flink gaan stijgen, het schijnt dat de goudprijs dan juist daaltquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nee man, Goud is het wat er blinkt.
En die prijs blijft stijgen![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Totdat de beursen weer flink gaan stijgen, het schijnt dat de goudprijs dan juist daalt![]()
valt het op dat ik af en toe oplet op school?
Die hadden tijdens het Fortis debacle ook aangeven wel wat steun te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgens mij was het ING die momenteel zo ongeveer de beste zaken doet volgens mij Finance docent
Hmm, was het dan toch de Rabo waar hij het over had? Geen idee, haal die 2 om een of andere reden altijd door elkaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die hadden tijdens het Fortis debacle ook aangeven wel wat steun te kunnen gebruiken.
(vast voor een extra vette bonus van het management)
al scherp gezien?
Buiten is het frisquote:
-XX- denkt dat ze meer rechten krijgtquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:47 schreef -XX- het volgende:
Rechten krijg ik ook in mijn 2e jaar erbij!
eH??quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:11 schreef ikookhier het volgende:
PS3 is stiller,gratis online gamen,BluRay speler,Je kan de hardeschijf zelf verwisselen zonder verlies van de garantie,Je kan alle rand app gebruiken toetsenborden muis headset, build in wifi![]()
Eehhrr?? Whuutquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef Worldbeater het volgende:
Een niet beursgenoteerde bank lijkt mij het verstandigst (bijv. rabo)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
De dag dat jij beweerde meig mc-er gebeld te hebben, ben ik gebeld door dat nummerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Eehhrr?? Whuut?
Niet dat ik weet, je denkt me gespot te hebben ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je veilig noemtZodra 15-20% van de klanten z'n geld er weg haalt heeft iedere bank grote problemen
al kunnen de meeste waarschijnlijk iets makkelijker hun hypotheken, leningen enzo verkopen aan andere banken
Volgens mij was het ING die momenteel zo ongeveer de beste zaken doet volgens mij Finance docent
Dan heb ik ze dus idd weer door elkaar gehaaldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]ING heeft nog extreem veel troep op de balans maar door enkele regelwijzigingen hoeven ze dit nog niet af te schrijven (binnenkort wel). De enige die alles op orde hebben is de RABO (alle troep direct afgeboekt van de balans, voordeel van geen aandeelhouders hebben)
Hooooaaaaaxxxxquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:54 schreef koffiekoekje het volgende:
De dag dat jij beweerde meig mc-er gebeld te hebben, ben ik gebeld door dat nummerKon haast geen toeval zijn
Gratis en semi anoniemquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:00 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Hooooaaaaaxxxx![]()
![]()
![]()
![]()
Neh, als ik er al zou werken ga ik toch niet de winkellijn gebruiken![]()
Waterdicht was het idd nietquote:Maar wel goede Sherlock actie, alleen er zitten wat gaten in je alibi
Tsssss!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
-XX- denkt dat ze meer rechten krijgt
Je woont in Amsterdam of is dat een faalhoax?
[..]
[ afbeelding ]
Of jij kan haar niet betalenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:20 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Huuuuuuu? Wooaarrrr? [ afbeelding ]
Met of zonder SZR? Dat kan je heul niet betalen [ afbeelding ]
Doe nou niet weer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:20 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Huuuuuuu? Wooaarrrr? [ afbeelding ]
Doe eens normaal joh, zoiets zeg je toch niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of jij kan haar niet betalen
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of jij kan haar niet betalen
Googelde Groepsverkrachting + Amsterdam, dit is het eerste resultaat waarbij je niet op een of andere rechts extremistische website uit komtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:29 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Omg, wat is dat nou weer voor kansloze bizarre zaak![]()
Maar wel over the top[ afbeelding ]
Ik had begrepen dat ze goedkoop was??quote:
Ikookhier houdt haar altijd goed vast voor 5 euro, niet verder vertellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:34 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze goedkoop was?? [ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, zoiets zeg je toch niet.![]()
Is dat dan 5 euro extraquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ikookhier houdt haar altijd goed vast voor 5 euro, niet verder vertellen.![]()
<--- ouderwets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
Heeerlijk gereden op de scoot.![]()
Auto's links, rechts, bij doordraaiers ingehaald.
En nog wat rotondes (in gedachten) uitgevochten met een BMW Boxercup replica.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met 90 km/u zonder te remmen er overheen.![]()
Beemer zat eerst voor me, later er dik achter.![]()
Dikke lol. [ afbeelding ]
Nice.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Das nog altijd beter dan de 257 minuten die het er bij mij over heeft gedaan.........................quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
En nu even supernerd .. alles aan het backuppen en verplaatsen voor Windows7.
[ afbeelding ]
Al voor de tweede keer.
En dan stond er al 80 gieg en mijn documenten op de tweede disk.![]()
Scoetoe gassies die zichzelf stoer vinden, als ze iemand inhalen die zich aan de regels houdtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De doelschijf is al twee keer vol geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef bvvt het volgende:
Das nog altijd beter dan de 257 minuten die het er bij mij over heeft gedaan.........................
En wat ga je daar allemaal mee doen, en waarom?quote:1e computer apparaat wat er bij komt is een NAS (Qnap 410 of zo)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Scoetoe gassies die zichzelf stoer vinden, als ze iemand inhalen die zich aan de regels houdt
Midlifer
foeiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De doelschijf is al twee keer vol geweest.
Dus het moest dan ook wel drie keer.![]()
Ben nu met wat losse IDE hardiskjes en een USB interface nog wat dubbel aan het back-uppen.
Net een zes jaar oude harddisk gevonden van een bedrijf die inmiddels failliet is.
Alle Word en Excel bestanden, advertenties, etc.
Inclusief het verkoopprogramma in DOS met de complete database.![]()
Kan een mailing naar alle klanten sturen etc. Eensz over slapen.![]()
Heb best wel wat data.........quote:[..]
En wat ga je daar allemaal mee doen, en waarom?![]()
[..]
Had toendertijd van de server het moederbord laten knallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef bvvt het volgende:
foei
Euh jaquote:Heb best wel wat data.........![]()
Ook van mijn webserver een berg data die wel eens fatsoenlijk een backup kan gebruiken.
Heb recentelijk de webserver vervangen en die heeft nu een andere schijf config waardoor ik slechts 73 GB heb. De Moto GP filmpjes passen er dan niet meer op![]()
Tenzij er andere schijven in gaan (2x 146 GB 68 pins scsi) - maar die heb ik niet.
daar kun je shit op kwijt, je eigen plekje op het WEB!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had toendertijd van de server het moederbord laten knallen.
Stressvol weekendje, via MP dezelfde computer gevonden en alles voor maandagochtend overgezet.
HD gecloond geloof ik om zeker niets te verliezen. Kijk er nu van op.![]()
Bedrijf was winstgevend, maar het hoofdkantoor in Engeland sloot het filliaal hier wegens personeelsgebrek.![]()
(ik was al ruim een jaar vertrokken, hoorde het te laat om e.a. over te nemen)
[..]
Euh jade vraag was waarom.
A way of life om zoveel data te verzamelen zoals ze vroeger postzegels hielden.
En watisz de lol van een eigen webserver..![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En watisz de lol van een eigen webserver..![]()
Dat dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:48 schreef cageon2 het volgende:
[..]
daar kun je shit op kwijt, je eigen plekje op het WEB!
Er zijn heel wat servers waar er meer op gehost worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:04 schreef cageon2 het volgende:
of je sites zijn niet e cht druk bezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |