Inderdaad, het gaat om het verspilling van al dat zuurverdiende geld (aan zowel onze kant als die van de NS. Ze betalen die conducteurs toch niet voor niks?)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef iFries het volgende:
Het gaat niet om de controle, het gaat om de reis...
Is die conducteur graties dan?quote:
Meid, wat een toestand!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:26 schreef Perenbomen het volgende:
Als je een kaartje koopt in de trein controleren ze het niet
Dat heb ik nou al minstens 10x mee gemaakt.
Nou mooi ruim 90 euro verspilt eigelijk.
Maar mijn geluk is vaak laag
En ik wed dat als ik het niet koop ik betrapt wordt![]()
Klacht : Kaartjes die voor niks worden gekocht en niet gecontroleerd
Voor niks?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:26 schreef Perenbomen het volgende:
Jeetje, wel 10 keer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:26 schreef Perenbomen het volgende:
zo typisch he...koop je altijd zo'n fucking kaartje...word je NOOIT gecontroleerd, koop je er een x geen, en dan komen ze toevallig ineenkeer controlerenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:26 schreef Perenbomen het volgende:
Nou mooi ruim 90 euro verspilt eigelijk.
Maar mijn geluk is vaak laag
En ik wed dat als ik het niet koop ik betrapt wordt![]()
Je hebt gebruik gemaakt van het vervoer en daarvoor heb je betaald.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef tliciouz het volgende:
Terechte klacht. Zo vervelend als ze niet controleren heb dan echt het gevoel dat je voor niets een kaartje gekocht hebt.
Ik ondervind altijd het tegenovergestelde?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:12 schreef Mirel het volgende:
De conducteurs besluiten meestal te controleren wanneer de hoeveelheid passagiers het hoogst is.
En anders ga je toch heel sPaNg in een dubbeldekker trein zitten en de popo ontlopen door gebruik te maken van de 2 verdiepingen en de trappen. Netzoals in de projects, jeweet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |