Kan ja, maar dat doet hij niet echt. Iedereen kan groot worden als ze de company achter zich hebben. (Zie Amazing Red in TNA. Die ging ook van jobber naar champion met een suprise upset. En kijgt nu de push van zijn leven)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:49 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Punk was voor zn MITB ook alleen maar aan het verliezen in korte matches van mensen waar die niet van hoorde te verliezen, toen schreeuwde iedereen moord en brand en nu is hij 1 vd betere sterren in de WWE.
Zolang Bourne op tv is zal zn naam bekend blijven en zolang zn naam bekend is en hij zo toegejuichd word zal hij vanzelf zn kans pakken, ook als je verliest kun je indruk maken met je match al is het maar 2 minuten.
Ja tuurlijk, waarom niet? Voor het geld zeg ik doen. Low card bij TNA krijgt maar betaald per apperance dus als je daar zit verdien je bijna niks. Maar kwa worstel status ben je daar beter af. Nadeel is dat er dan maar max 2 miljoen mensen het zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:52 schreef kidkash19 het volgende:
En wees jij eens eerlijk.....90% van die gasten in TNA zouden zonder nadenken overstappen op de WWE als ze een aanbod zouden krijgen daarvandaan of niet?
Ik kijk liever naar goeie worstelaars die gewoon kunnen worstelen en kansen krijgen dan goeie worstelaars die amper tijd krijgen en moeten jobben. Maar dat is dan mijn mening schijnbaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:59 schreef kidkash19 het volgende:
Ook qua worstelstatus ben je in de WWE beter af, de WWE is het beste in de wereld (zo word het gezien) het is de Big Time, daar werk je voor. Als je daar zit heb je het gewoon gemaakt
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:07 schreef kidkash19 het volgende:
Waar een Matt Morgan het amper zou redden in de WWE (wat alweer jaren terug is dus je kan er weinig over zeggen) op zn look na redt hij het wel in TNA omdat hij daar letterlijk en figuurlijk groter is dan de rest
Ja hij heeft ook veel zelf gedaan. Maar van wat ik me van shoots herinner heeft hij wel enorm veel van Angle geleerd (kan ook niet anders natuurlijk) en bedankt Cena hem altijd voor zijn succes.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:18 schreef kidkash19 het volgende:
Angle heeft Cena groot gemaakt? dat vind ik niet echt, Cena heeft zichzelf groot gemaakt met hulp van vele zoals JBL/Angle/Big Show dus dat gaat 2 kanten op
volgens mij was het gewoon kostenbesparing dat hij weggestuurd is en hij was nog niet zo ervaren als nu, een jaar of 2 Japen helpt veel
Heb daar niet veel aan. Maar het was wel duidelijk dat WWE hem niet meer wou. Ik heb het zelf niet gezien maar wat ik al zei:quote:Morgan was subsequently released by WWE on July 5, 2005.[15][16] His last match in the WWE was on the July 4, 2005 episode of SmackDown! against William Regal, although technically the match never took place as Morgan was attacked by The Mexicools before Regal ever got to the ring.[17]
Wtfquote:Morgan returned to the WWE on the April 21, 2005 episode of SmackDown!, with a new gimmick as a stuttering big-man who was defensive over his speech disorder, and quickly defeated a jobber.
JIM ROSS GOT HIT BY A CAR.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Booker officieel weg bij TNA
En JR heeft weer een aanval gehad. Geen JR en King op Smackdown dus
Get bent! (quote:Op woensdag 21 oktober 2009 03:19 schreef Wessiej het volgende:
JIM ROSS GOT HIT BY A CAR.
http://www.giantbomb.com/quick-look-wwe-smackdown-vs/17-1519/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:listening to an update at pwinsider and they report that while Danielson passed the pre-screening process to get hired by WWE(physical, drug tests) that Nigel did not which is why they didn't keep him.
Het ligt eraan waarom hij die test niet haalde. Bij ROH waren er geen problemen met zijn physic iig. Drugs test gefaald misschien? Dan is het wel slecht ja. Maar we weten niet waarom dus verlopig is het nog niks.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:38 schreef kidkash19 het volgende:
Ik ook maar dat stelt de hele situatie weer in een ander licht. De WWE is nu gewoon goed bezig door te testen maar TNA ziet er ineens een stuk slechter uit door zo iemand meteen over te nemen, als de WWE zoiets zou doen zou alles meteen op zn kop staan
Hij kan toch ook vragen om uit MEM te gaan dan. Hij heeft best veel gedaan in TNA en zat bij toch wel 1 van de belangrijkste worstel groepen. (Eerlijk is eerlijk) Is legends champion en tag champion geweest. In niet eens zo heel veel tijd. Hij ging weg bij WWE omdat hij vond dat hij slecht gebruikt werd. En nu dus weer bij TNA. Uiteindelijk lijkt mij dan dat het bij Booker zelf ligtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Zonde dat Booker weg gaat, maar ik kan het wel een beetje begrijpen.. sinds hij in de MEM zit kan hij zijn eigen ding nauwelijks meer doen. Of hij terug gaat naar de WWE, we zullen zien.
Is wel het beste voor hem, want dan is hij de baas en kan hij doen wat hij wiltquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:16 schreef Wessiej het volgende:
Ik denk dat Bookah gaat chillen bij zijn eigen worstelschool en niet meer ergens gaat worstelen.
Al besteld via Gamehubs, maar dat wist je alquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:41 schreef Wessiej het volgende:
Wie haalt er trouwens Smackdown vs Raw 2010? En voor welke console, kijken wie ik billenkoek kan geven.
Mijn preview van zondag draait ook om SvR 2010, aangezien het de hoofdsponsor is, doen we een keer potjes om te voorspellen
Siquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Al besteld via Gamehubs, maar dat wist je al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met andere woorden, de WWE heeft iets opgemerkt waar ze niet echt blij mee waren (blessures?) en hebben het afgeketst, McGuinness heeft geld nodig blijkbaar en vraagt aan TNA of ze hem nog kunnen gebruiken. Ben benieuwd hoe dit op langere termijn aflooptquote:According to Mike Johnson, Nigel McGuinness has signed a two-year deal with TNA. It is believed that WWE backed out of their offer after getting the results of a physical test that McGuinness took. Apparently, it was McGuinness that reached out to TNA and not the other way around.
At this point, Bryan Danielson has passed his drugs/physical test and still expected to be signing with WWE.
Netjes van Nashquote:Backstage News: Kevin Nash Flips Out At iMPACT Tapings Posted on 10.22.09 | TNA News | Send news: News@24Wrestling.com Source: Prowrestling.net
Chris Sabin suffered a concussion at the TNA Impact TV tapings on Wednesday night in Orlando, FL. Sabin's concussion took place during a tag team match between The Motor City Machineguns and Team 3D when Sabin landed awkwardly.
Sabin reportedly told people backstage that he was out cold during the match, but somehow regained his composure and finished the finish. We're told Kevin Nash blew up backstage about the incident and was overhead yelling at Team 3D for not killing the original finish as he felt Sabin's health should have been the first priority.
Nash felt that as veterans, Team 3D should have made that call on the fly and that someone in production could have given a cue to the referee to end the match. While it probably won't air, Nash did walk out in front of the Impact Zone and cut a promo about how upset he was that the match continued as Sabin was laying on the ring apron. Sabin was said to be feeling much better after the taping had finished. Nash is being praised internally for show that he legitimately cared about the safety of his coworkers.
Ps3quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:41 schreef Wessiej het volgende:
Wie haalt er trouwens Smackdown vs Raw 2010? En voor welke console, kijken wie ik billenkoek kan geven.
Mijn preview van zondag draait ook om SvR 2010, aangezien het de hoofdsponsor is, doen we een keer potjes om te voorspellen
Kan het niet in de brievenbus danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:12 schreef Wes_FR het volgende:
Beter komt die kut TNT binnen anderhalf uur, of ik moet weer een dag langer wachten op SVR omdat ik niet thuis ben om het het pakketje te accepteren.
BOOYA, in de bips.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Ja maar zulke opties halen mij echt niet over, ik heb al amper tijd om te gamen dan wil ik gewoon een game die lekker speelt zonder poespas, een eigen verhaallijn maken zijn allemaal extras die je niet echt nodig hebt. Laten ze eerst wat aan de gameplay doen en wat je allemaal kan in de ring dat zou al een hele verbetering zijn, No Mercy is nog altijd het beste worstelspel ooit simpelweg door de gameplay en mogelijkheden in de ring en de weinige shit eromheenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:12 schreef Wessiej het volgende:
Beunhazen, Smackdown 2010 is het beste worstelspel in jaren, je eigen verhaal maken is al geniaal. Zie bijv. die link die ik in dit topic heb geplaatst, spelen ze het 40 minuten.
Alle reviews bij elkaar staat het spel nu gemiddeld op een 8,6. 09 stond gemiddeld op een 7,8 en 08 stond op een 7,1.
Gewoon een top spel dus.
Ja klapharkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:45 schreef Wheelgunner het volgende:
Hebben jullie kasthomo's de nieuwe South Park al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |