SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, publiek juicht ook altijd enorm voor hem bij ECW. Hij zit daar bestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:00 schreef kidkash19 het volgende:
Goldust presteert de laatste weken echt op een hoog niveau man, zn match met Big Zeke was 1 vd betere matches op tv in de afgelopen tijd. Wat een leuke comeback voor hem
RIP.quote:WWF Hall of Famer Captain Lou Albano has passed away aged 76. Albano suffered a severe heart attack in 2005 and has had failing health ever since. We reported the news yesterday that Albano had been put in a hospice.
Captain Lou Albano was an instrumental star in transforming the then WWWF from a regional to a national promotion. As well as wrestling success Albano transformed himself into one of the most villionous managers of all time managing the likes of Pat Patterson, Don Muraco and Greg 'The Hammer' Valentine. Albano carved a prolific legacy that remains unmatched by guiding over a dozen teams to the WWWF World Tag Team Championships. Under his tutelage, Mr. Fuji and Mr. Saito, The Valiant Brothers, Wild Samoans, The Moondogs, and The British Bulldogs.
By the end of his career, Albano managed over 50 different wrestlers who won two dozen championships.
Siquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef Wes_FR het volgende:
Ze hebben op het moment een survey op WWE.com over wat men van Hell in a Cell en themed-PPV's in het algemeen vond. Geen idee of ze er wat mee doen, maar ik heb in ieder geval negatieve kritieken achtergelaten.
Als je dit leest Wessiej, ben jij diegene die onder mij reageerde in dat topic op WF?![]()
Ik denk een politieke carriere of het opzetten van een eigen MMA federatiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Shane stopt met bij WWE werken
Of....Bound For Glory is zondag...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik denk een politieke carriere of het opzetten van een eigen MMA federatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impact rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk het bijna nooit, maar de main event van deze weeks ROH was geweldig:
KENTA - Chris Hero
[ Bericht 24% gewijzigd door Cubeforc3 op 16-10-2009 20:15:47 ]
Hij stopt pas per 1 januari 2010 dus dat zit er niet in al zou het idd legandarisch zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Of....Bound For Glory is zondag...Dat zou wat zijn
! Of je TNA haat of niet, dat zou echt legendary zijn. Al zou het misschien weinig doen voor de ratings van TNA, en meer voor de marks zijn. Maar toch.
Niet dat Shane dat gaat doen, is toch nog bij de WWE tot januari. En MMA fed opzetten lijkt me meer wat hij wilt. Of misschien bij UFC werken?
Yeah helaas, al kunnen ze misschien wel een verbal agreement announcen. Dat zou echt fantastisch zijn. Shane heeft zat goeie ideeen, en heeft al zijn hele leven geleerd van de meester zelf. Hij is het schijnbaar niet vaak eens met Vince & Steph (en Triple H dus) en dat kan best vervelend worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:29 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Hij stopt pas per 1 januari 2010 dus dat zit er niet in al zou het idd legandarisch zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Wessiej op 17-10-2009 18:09:01 ].....Kennedy
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef Cubeforc3 het volgende:
Impact eerste 90 minuten![]()
Kijk je het niet vaker of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Praat niet alles goed, maar die redenen die jij geeft slaan dus nergens op
Heerlijke showmet vooral natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OY, zeg eens, hoe ziet BoG eruit? Qua card snap ik hem, maar qua hype enz.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Oh en Zakk Wylde opent Bound For Glory ook nog eens.....Kennedy![]()
Qua hype vor TNA is dit absoluut de grootste show van het jaar.
Maar je moet hem dan ook echt niet tegen Wrestlemania gaan afzetten want dan valt hij denk ik een beetje in het niet.. maja dat lijkt me ook wel een beetje logisch
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Vorige 2 BfG gezien, waren gaaf. Zal wel even een mini preview maken zonder dat ik tna kijk, dan weten mensen tenminste dat er een PPV isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Qua hype vor TNA is dit absoluut de grootste show van het jaar.
Maar je moet hem dan ook echt niet tegen Wrestlemania gaan afzetten want dan valt hij denk ik een beetje in het niet.. maja dat lijkt me ook wel een beetje logisch
TNA presents: Bound for Glory 5
Oh my, de grootste TNA ppv van het jaar is er weer, Bound for Glory 5. Waar iedereen hun beste beentje (mits hernandeze dan olifantenpoot) voor zet en er een topmatch van willen maken. En over topmatches gesproken, daar zijn er nog wel een paar van op deze PPV. Dus MY GAWD bekijk deze PPV, die deze zondag avond wordt gehouden, of koop kaartjes want die zijn er nog. EN KIJK NAAR DIE HOND, DIE IS SCHATTIG, DERHALVE MOET JE KIJKEN.
TNA WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCH
"The Icon" Sting vs. champion "The Phenomenal" AJ Styles
De laatste keer dat Sting in de ring staat, en dat tegen de champion, de jonge garde, de held, de high flyer, de main event van TN fucking A, AJ Styles. Al 4x heeft Sting gewonnen op BFG, sluit hij zijn streak winnend af en stopt met hij met worstelen of gaat hij ten onder, tegen AJ Styles?
WRESTLING'S BEST VS. WRESTLING'S FUTURE
Main Event Mafia leader Kurt Angle vs. "The Blueprint" Matt Morgan
Ze zeggen het al zelf, het beste uit het heden (en als die niet voor 30 jaar de gevangenis in gaat het verledentegen de toekomst. De blueprint, de man die ik in mijn eentje verslaan kan (met het spel
) Matt Morgan. Na een lange ruzie, komt hij nou wel naar Main event maffia of niet, staan ze nu tegen over elkaar. Laat de koning van nu zien dat hij alsnog de baas is, of begint de toekomst nu al?
MMA VS. TNA: SUBMISSION MATCH
"The Boss" Bobby Lashley vs. Samoa Joe
THE BOSS
MONSTER'S BALL: HARDCORE EXTREME
Mick Foley vs. "The Monster" Abyss
Kankerjosjes nog aan toe, het is een monsters ball! Wat houdt dat in, o nobele Wessiej? Nou gewoon losgaan totdat 1 iemand dood is, en aangezien dit Abyss tegen Foley is GAWD deze match duurt 5 uur. Thumbtacks, gooi elkaar door alles heen, 1 grote slaughterfest, hoezee.
ULTIMATE X MATCH FOR THE X DIVISION CHAMPIONSHIP
Suicide vs. D'Angelo Dinero vs. Daniels vs. Homicide vs. champion The Amazing Red
Wait what? Nog meer awesomeness? Si, een Ultimate X match met zijn 4'en. Een X hangt in de lucht, pak het maar. Dat kan nooit goed gaanOok een feest waar menig men eng van wordt.
FULL METAL MAYHEM FOR THE TNA WORLD TAG TEAM CHAMPIONSHIP
Team 3D vs. Beer Money vs. British Invasion vs. champions Scott Steiner & Booker T
Even aan de beademing hoor, nu een fucking 8 man TLC match, het kan allemaal of BFG, gawd. Als de lieve hond niet de reden was om te kijken is dit het wel, Tables, ladders en OH MY, chairs
TNA LEGENDS CHAMPIONSHIP MATCH
Hernandez vs. Eric Young vs. champion Kevin Nash
Aha
TNA KNOCKOUTS CHAMPIONSHIP
Awesome Kong vs. Tara vs. champion ODB
TNA KNOCKOUTS TAG TEAM CHAMPIONSHIP
The Beautiful People vs. Taylor Wilde & Sarita
[ Bericht 14% gewijzigd door Wessiej op 17-10-2009 20:00:31 ].....Kennedy![]()
Ik vind dat je hem best tegen Wrestlemania aan kan zetten hoor. Kwa card en hype. Alleen is het niet op zon grote schaal natuurlijk Er zullen geen 80,000 mensen zitten of zoze zullen al blij zijn met 2000 denk ik.
![]()
Maar alle feuds komen goed bij het knoop punt, verhalen loop goed naar het einde (of niet natuurlijk, maar zo lijkt het). En wat ik vooral zie is de enorme push voor de jonge gasten.Als AJ wint, zou dat echt fantastisch in het verhaal passen, ook als hij verliest. Maar hoe dan ook krijgt hij een enorme push met dit verhaal.quote:TNA WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP MATCH
"The Icon" Sting vs. champion "The Phenomenal" AJ StylesWin win voor Matt Morgan. Fantastische pushquote:WRESTLING'S BEST VS. WRESTLING'S FUTURE
Main Event Mafia leader Kurt Angle vs. "The Blueprint" Matt MorganDit is een beetje de battle off the upper-mid card. Eigenlijk natuurlijk alleen maar om Lashley over te maken. Maar ook dit verhaal vind ik leuk gedaan. Vooral dankzij crazy joe rampages.quote:MMA VS. TNA: SUBMISSION MATCH
"The Boss" Bobby Lashley vs. Samoa JoeWedstrijd waar al over gesproken werd die iedereen al wou zien voordat Foley in TNA zat.quote:MONSTER'S BALL: HARDCORE EXTREME
Mick Foley vs. "The Monster" Abyss1 groot feest.quote:ULTIMATE X MATCH FOR THE X DIVISION CHAMPIONSHIP
Suicide vs. D'Angelo Dinero vs. Daniels vs. Homicide vs. champion The Amazing RedPerfecte mix van jong en oud. Snap alleen niet precies of je allebei de titels gelijkt wint, of dat ze ook apart gewonnen kunnen worden, maar goedquote:FULL METAL MAYHEM FOR THE TNA WORLD TAG TEAM CHAMPIONSHIP
Team 3D vs. Beer Money vs. British Invasion vs. champions Scott Steiner & Booker TNash die de andere 2 kan laten over gaan, bij winst of verlies. Al zie ik Eric en Hernandez nou niet echt als Legends Champions.quote:TNA LEGENDS CHAMPIONSHIP MATCH
Hernandez vs. Eric Young vs. champion Kevin NashKnockouts zijn altijd goedquote:TNA KNOCKOUTS CHAMPIONSHIP
Awesome Kong vs. Tara vs. champion ODB
TNA KNOCKOUTS TAG TEAM CHAMPIONSHIP
The Beautiful People vs. Taylor Wilde & Sarita
Als ik zo de card zie vind ik hem perfect. En er zullen hopelijk nog wel wat verassingen inzitten. Jeff Jerret? Mr. Kennedy? RVD? Shane? Trish? Het hoeft niet natuurlijk, maar wie weet![]()
Is het een Wrestlemania? Voor mij wel. Alleen dan niet met zoveel pers en fans/kijkers/mega arena met 40 ton vuurwerk.
Hoop dat TNA delivered, aan de card zal het niet liggen![]()
![]()
Ultimate X
Ik vind alleen de Legend Title match beetje stom.
De rest is gewoon een grote AWESOMENESS van AWESOME!
[ Bericht 61% gewijzigd door Tazmaniac op 17-10-2009 20:15:55 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
TNA en zijn websiteal die plaatjes moet ik uit de bron kopiëren en de helft doet het niet
Als Kennedy komt kom ik klaar trouwens.
Nu zelfs tekst aan het toevoegen, doe maar gek
.....Kennedy![]()
My predictions:
Styles vs. Sting
Styles wint na een lange partij en retained zijn title. Waarna Sting inziet dat hij het nog heeft (want dat is precies wat het publiek tijdens en na de match zal chanten) en zodoende nog wel even doorgaat.
Angle vs. Morgan
Angle is natuurlijk Angle en derhalve moet hij deze pot gewoon winnen. Morgan begint langzaam aan bij de grote jongens op de deur te kloppen en we zullen na BfG weten of hij zich echt kan meeten met de grote jongens. Van mij mag Angle hem dus pakken (wel niet via submission btw).
The Boss vs. Samoa Joa
Deze match kan de momentum van de PPV een beetje breken denk ik. Ik hoop dat ze beide een goeie match af weten te geven waarin voldoende actie en snelheid zit waardoor het publiek hot blijft. Lashley is natuurlijk een beest, maar daar doet Samoan Joe (zoals Lauren hem volgens mij noemde) niet voor onder. Aangezien het een submission match is en Lashley de cross over met MMA heeft en ze hem legit willen laten overkomen (wat hij ook overigens gewoon dik is) pakt Lashley deze pot.
Foley vs. Abyss
Geloof mij maar als ik je zeg dat dit een all out hardcore fest gaat worden. Hier verwacht ik écht veel van. Foley weet als geen ander dat hij eigenlijk nu niet anders kan dan zijn brute matches in WWE te evenaren. Wie er gaat winnen is voor mij nog een raadsel want met deze match kun je geweldig twee kanten op. Ik hoop trouwens op wederzijds respect na deze pot en het meest Ultimate Hardcore Tag Team ever alive (ok, mss een béétje overdreven) is een feit.
Ultimate X match
zoals ik al zei:
winner: Amazing Red
(als is het maar omdat sommige wrestlers meer oog hebben voor pers. feud's dan de title belt)
Full Methal Mayham
Dat dit eveneens een AWESOME match gaat worden staat natuurlijk al van te voren vast, maar wie zou met de title naar huis gaan. Ik heb werkelijk geeeeen idee maar ik gok op 3D.
Hernandez vs. Young vs. Nash
Nash die gaat samenwerken met Young om Hernandez klein te krijgen. Hernandez komt terug en lijkt te gaan winnen totdat Young hem met een ijzeren staaf oid neerslaat waarna Nash Young screwt en zijn title retained onder het mom van "there are a few things more important than money.. title belts and dazzling beautiful woman" ofzo
Kong vs. ODB vs. Tara
Ik ben een beetje klaar met deze feud en wil dan ook snel andere gezichten zien in de strijd om de Knockout Championship. Ik gok op Awesome Kong![]()
Beautiful People vs. Taylor Wilde/Sarita
Als is het maar dat Lacey ringside zal zijn.. dat moet toch wel met afstand het lekkerste dier zijn wat ooit een wrestling ring betreden heeft of niet dan? GODMILJAAAAR! zou kabouter Wesley zeggen!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Snel editten zodat je onderaan staat Tazmaniac, NAZIBLOEM.
Maar het is al goed, ik ben mini hyped voor deze PPVIk ga maandag kijken.
.....Kennedy![]()
Geweldig trouwens dat er al een commercial te zien is van TNA waar ze de main event al spoilen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Matt Morgan: "My back is in spasm in three areas, so i have no clue how im going to do this! My luck. Lol"Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef Cubeforc3 het volgende:
Volgende south park gaat over pro wrestling.
http://captaincook.tumblr(...)wrestling-is-awesome
nice
Er zat afgelopen episode al een HHH poster in de show
(las vanmorgen dat dit de eerste keer was dat SP een wrestling related thing in de show had)
Grappig dat ze het nu navolgen..
Go Cena!!!
en om nog ff snel terug te komen op de surprise die TNA misschien voor ons in petto heeft..
ik weet vrijwel zeker dat we Kennedy binnen een jaar tijd in TNA zien. Hoe snel dat gaat komen weet ik niet, maar het zou wel AWESOME zijn. Heb net zijn shoot interview gezien en het is vrij interessant moet ik zeggen.
Vooral over zijn injuries en zijn ontslag, nu hoor je de verhalen eens van een andere kant.
Ik kreeg opeens een leuk idee om Kennedy te introduceren in TNA.
Lauren wordt op een dag echt aangepakt door Dr. Stevie en opeens zijn ze backstage in paniek omdat ze geen interviewer meer hebben, want om wat voor reden dan ook zijn Hemme en SoCal shoppen met elkaar.. give it a twist.
Dus zie je zo'n productie mannetje rond rennen om een interviewer te vinden omdat de grote Kurt Angle backstage klaar staat voor commentaar en voila.
Hij vraagt aan iemand die backstage een kopje koffie staat te leuten.
"dude, would you please interview Kurt Angle.. Lauren is gone blalala..."
de koffie leuter zegt "sure, I can handle a microphone" draait zich tegelijker tijd met het gezicht naar de camera en blijkt Kennedy te zijn
Ik ben toch benieuwd wanneer Kennedy daar zit en hij geen steek verder komt wat er dan weer gezegd word op het net....Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hoe bedoel je geen steek verder?
Samoa Joe: "I don't think I have been this sick in a long time. Hoping I can get well by Sunday...
Het gaat lekker daar
Nou heel simpel als je naar de geschiedenis van TNA kijkt en Ex-WWE gasten die niet zo heel boeiend waren in de WWE zelf.... Hij krijgt 3 maanden een push, dan weten ze niks met hem te doen want de Main Event scene zit helemaal vol, hij is geen X-Division materiaal dus gaat hij een beetje ronddolen en nikszeggende matches hebben en iedereen gaat zeuren waarom hij niet gebruikt wordt enz enz enz en ik ga helemaal lachen als hij daar óók geblesseerd raakt al wens ik dat niemand toe maar het zou het hele verhaal dan wel compleet makenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ahzo bedoel je.. ja dat is de taak van TNA he om materiaal aan te leveren om hem constant in the picture te houden.
Met zijn injuries valt het ook best mee allemaal als ik hem mag geloven.
Hij heeft 3 injuries gehad die alle drie de schuld waren van een tegenstander in de ring en niet zijn eigen.
De pols blessure op het einde was de grootste bullshit die er waarschijnlijk over hem gezegd werd op het net.
Mja goed, er zijn altijd wel twee kanten aan een verhaal he.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Tsja zou ik ook zeggen ja, misschien wel een beetje van beide maar ook je eigen lichaam die er niet echt tegen kan, komt in alle sporten voorquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Hij heeft 3 injuries gehad die alle drie de schuld waren van een tegenstander in de ring en niet zijn eigen.
Hoorde ook dat ze hem liever kwijt waren dan rijk in de WWE omdat het een asskisser was en omdat zn ringskills niet verbeterde dus dat zijn die 2 kanten.
Moet trouwens zeggen dat de WWE mij aangenaam verrast met de secundaire titels de laatste tijd, het lijkt wel alsof ze weer wat waard worden zoals vroeger. De jonge gasten achter de IC en US titles aan
[ Bericht 27% gewijzigd door kidkash19 op 18-10-2009 00:20:13 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
![]()
Om Bound for Glory even in perspectief te stellen, dit is de arena:
En dan moeten ze nu nog paperen om het aan een kant vol genoeg te krijgen voor de camera. Jammer dat ze die goede hype videos pas een paar dagen voor BFG uitgezonden hebben.
![]()
Capacity 4,984 (for basketball)quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:58 schreef Cubeforc3 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan moeten ze nu nog paperen om het aan een kant vol genoeg te krijgen voor de camera. Jammer dat ze die goede hype videos pas een paar dagen voor BFG uitgezonden hebben.
5,430 (for concerts)
5,608 (maximum)
Zullen dus zo rond de 5500 inkunnen denk ik zo. Met staan plaatsen etc. Goeie keuze. Ik zat bij TNA in Engeland in een arena waar er 20,000 man inkunnen. Daar was een stuk afgehangen met gordijnen en zat nog wel aardig vol trouwens. Maar ik snap dat ze dat in Amerika niet halen. Goeie keuze dus dat ze ook niet een te grote zaal boeken.![]()
en jij weet nu al dat er maar 1500 mensen komen dus?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:58 schreef Cubeforc3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het nagenoeg een sell out zal zijnAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |