SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.terwijl daar juist de meest leuke dingen in zitten.
klacht2: wil ik net zo een cheerleader plaatsen die niet blij is, doet het ook niet.
hoe doe je die? /O\ ?`
plaatje erbij:
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
ja dat doet het wel, maar dan is het hele "even kijken wat erin zit hurr durr" element weg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef wise het volgende:
[spioler]De hond in marly & me gaat dood[/spoiler]
[spoiler]de broer van die gast in PB gaat ook dood[/spooiler]
en nu?
JIJ...!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef wise het volgende:
[spioler]De hond in marly & me gaat dood[/spoiler]
[spoiler]de broer van die gast in PB gaat ook dood[/spooiler]
en nu?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:26 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
JIJ...!IK GING SEIZOEN 4 NOG KIJKEN.
Mijn kijkbeleving, wat doe je/!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anticlimaxquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
nou je hebt er zo een:
maar je hebt ook die sippe cheerleader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH GOD HOE KON JE DAT LEZEN DAT WAS DE BEDOELING NIETquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ben helemaal niet van de mannenliefde
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:46 schreef bioloogje het volgende:
[..]
anticlimax![]()
Ik had zo iets verwacht:dat zijn er meerdere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Gast ik probeer je topic een goede wending te geven, niet lopen mierenneuken dan he.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:49 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Gast ik probeer je topic een goede wending te geven, niet lopen mierenneuken dan he.![]()
Zo beter dan:ja prima! (dubbelduim smiley)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
iddquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:43 schreef SonyTRV420E het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem alleen doen de emoticons en die tabs (vet, schuin, url etc) het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |