Het is niet heerlijk, ik zit op FOK! te fokken, eten heb ik al op en het is stil.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:05 schreef r3gi3boy het volgende:
Lijkt me heerlijk, draai het om en probeer er eens van te genieten.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:05 schreef Saaaaab het volgende:
..misschien helpt het als jij een gesprekje met 'm begint.
Het is een fokkert, Die praten niet met andere mensen want dat is engquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:05 schreef Saaaaab het volgende:
..misschien helpt het als jij een gesprekje met 'm begint.
bestel pizza op kosten van je baas en praat met de bezorger/sterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef ManianMan het volgende:
Geen telefoons op de helpdesk, niemand aanwezig op de afdeling behalve een invaller. Hij zegt niets, het is stil...
Klacht Het lijkt of de wereld stil staat op dit moment
Ik zit op stage, misschien houden ze mij in de gaten van afstandquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
bestel pizza op kosten van je baas en praat met de bezorger/ster
Op stage op een helpdesk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zit op stage, misschien houden ze mij in de gaten van afstand
Misschien heeft ie wel een fok! Account..quote:
To hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar moet deze dus bezet houden en kan niet naar huis
[..]quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:12 schreef wakajawaka het volgende:
Maar moet deze dus bezet houden en kan niet naar huis
Hehe Thuiszorgquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:12 schreef Yi-Long het volgende:
Op welke helpdesk zit je dan!? Misschien heb ik hulp nodig, maar ben ik bang voor de wachttijden...
Steek de boel in de fikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is een beetje koud momenteel bij ons thuis. Kun je helpen!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |