quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:24 schreef Barcaconia het volgende:
Als ze het in een milieuvriendelijk jasje kunnen pakken hoop ik dat het er echt komt. Vergeet niet dat de hippies eigenlijk geen zak van techniek of auto's weten, dus als je het maar mooi verpakt komt het vast goed
Nah, na Zandvoort gaan ze dit te grazen nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:24 schreef Barcaconia het volgende:
Als ze het in een milieuvriendelijk jasje kunnen pakken hoop ik dat het er echt komt. Vergeet niet dat de hippies eigenlijk geen zak van techniek of auto's weten, dus als je het maar mooi verpakt komt het vast goed
Balkenende heeft ooit beloofd de restrictie die het aantal geluidsdagen met zich mee brengt aan te pakken. Is dit onderhand al gebeurt? Balki is een groot racefan, dus als ik de organisatie zou zijn, zou ik in deze regeerperiode spijkers met koppen proberen te slaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nah, na Zandvoort gaan ze dit te grazen nemen.
En in de tussentijd Assen.
Let maar op.
Economie en entertainment gaat er bij de bomenknuffelaars natuurlijk niet in. Dat is niet belangrijk, denk liever aan de bomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop ook dat het er komt. De plattegrond alleen al ziet er geweldig uit. En het heeft naast een geweldig entertainmentgehalte voor allerlei sporten ook economisch z'n voordelen.
Ik denk dat Emmeloord een gebied is dat in dit verband gunstiger ligt dan Zandvoort bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dan? Dan is het park helemaal afgebouwd, geen woning in de buurt en dan begint de gemeente met het bouwen van een woonwijk in de buurt. Woonwijk gaat klagen over geluidsoverlast en park mag minder open, gaat failliet.....
Dat zelfde gebeurt overal zoals op schiphol, verlengen van snelweg.....mensen kiezen bewust die plek uit om te wonen en gaan dan klagen
quote:
Niet centraal genoeg gelegen tov Belgie en Duitsland, en zelf moet ik ook een aardig ritje maken als ik er naar toe zou gaan..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom verkeerde locatie?
Mja, je hebt gelijk, ik zeur..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:29 schreef vosss het volgende:
Centraal is er geen plek voor denk ik.
Daar is plek zat en heeft niemand er last van en in Nederland hoef je nooit langer dan 3 uur te rijden, dus dat ligt lekker kortbij. Niet zo kortbij als bv Spa voor mij omdat ik in Limburg woon, maar 2,5 uurtjes rijden om naar een F1 race in eigen land te gaan heb ik geen enkel probleem mee (en dat is een understatement!!)
Ja, de geluidsdagen zijn per 2010 ruim verdubbeld, van 5 per circuit naar 12 per circuit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:33 schreef kriele het volgende:
[..]
Balkenende heeft ooit beloofd de restrictie die het aantal geluidsdagen met zich mee brengt aan te pakken. Is dit onderhand al gebeurt? Balki is een groot racefan, dus als ik de organisatie zou zijn, zou ik in deze regeerperiode spijkers met koppen proberen te slaan.
Jammer dan, ik ben er dan in 20 minutenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Niet centraal genoeg gelegen tov Belgie en Duitsland, en zelf moet ik ook een aardig ritje maken als ik er naar toe zou gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |