quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:23 schreef Rekkie het volgende:
Maar je moet de volgende dag weer zo vroeg op voor je stage
Maar gelukkig brengt je moeder je naar bed en stopt je lekker in....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds zo lang op blijven!
Het enige recht wat zij heeft is het aanrechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar gelukkig brengt je moeder je naar bed en stopt je lekker in....
Niet te lang duim zuigen hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het enige recht wat zij heeft is het aanrecht
Ach kijk nu.... onze puber wordt groot.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog even opstaan voor de lokale bladblaasmeneer
Zal ik de volgende keer doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach kijk nu.... onze puber wordt groot.....![]()
Nu nog even opstaan voor de lokale bladblaasmeneer
Ziequote:
Blufquote:Op donderdag 8 november 2007 19:44 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Zal ik hem nog een keer voor je openen?
Klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:33 schreef Penisbaard het volgende:
Lemming van Parade van 60 jaar communistisch regime in China op NOS. trouwens
Het is echt ergquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:01 schreef jpg97 het volgende:
Wat is het niveau van FOK! bedroevend laag hede ten dagen.
Door dit soort topics ga ik de topics van viswijfje,fuifduif, BHFH en maikuuul missen. Ja, zó erg is het.
Maikuuulquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:01 schreef jpg97 het volgende:
Wat is het niveau van FOK! bedroevend laag heden ten dage.
Door dit soort topics ga ik de topics van viswijfje,fuifduif, BHFH en maikuuul missen. Ja, zó erg is het.
Zelfs die topics zijn vele malen beter dan dit gedrocht van een topic. Kun je nagaan hoe slecht dit topic is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |